2025 m. Lexus LBX Morizo RR atkeliauja į Australiją su GR Yaris galia

GR Yaris varomas Lexus LBX miesto visureigis kitais metais pasirodys Australijos salonuose – be Japonijoje siūlomos pagrindinės vairuotojų pamėgtos funkcijos.
The 2025 m. Lexus LBX miesto visureigis įgavo Toyota GR Yaris Hotch Hatch galią – su daugiau nei 200 kW galia ir visų varančiųjų ratų pavara – prieš Australijos salonų atvykimą kitų metų pirmoje pusėje.
The LBX Morizo RR yra to paties pavadinimo koncepcijos gamybos versija atidengtas sausįsu turbokompresorine širdimi GR Yaris ir GR Corolla.
Nors jo galia yra daugiau nei dvigubai didesnė nei hibridinio LBX, Australijos versijos galia bus mažesnė nei Japonijos rinkos analogo.
Ir nors Japonijai bus pasiūlyta aštuonių greičių automatinė ir šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė, Lexus Australija parduos tik automatinį.
„Lexus“ teigia, kad karštasis LBX, kuriame nėra F ženklelio, bus „riboto tūrio“ automobilis, tačiau jame nenurodytas gamybos ciklas ar gamybos apimties riba.
Kainos dar nepatvirtintos, tačiau tikėtina, kad tai kainuos daugiau nei 51 390 USD, plius „Toyota GR Yaris“ vadovas.
Morizo vardas yra kilęs iš automobilių lenktynių Toyota pirmininko Akio Toyodos, žinomo automobilių entuziasto, prisidėjusio prie LBX kūrimo, pseudonimo.
LBX Morizo RR varomas 1,6 litro trijų cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi, Australijoje išvystantis 206 kW ir 390 Nm – mažiau nei Japonijoje skelbiami 224 kW/400 Nm.
Neaišku, kodėl Australijoje Morizo RR yra detuninguotas taip, kad atitiktų naujausią Europoje parduodamą GR Yaris, kad atitiktų išmetamųjų teršalų taisykles, kai Australijoje tokių apribojimų nėra – o vietoje parduodami GR modeliai nėra detuningi.
Teigiama, kad variklį „Lexus“ sureguliavo LBX modeliui ir jis uždaro turbokompresoriaus sklendę „veikiant normaliam variklio greičiui… kad būtų nedelsiant tiekiamas sukimo momentas ir nebūtų turbo uždelsimo“.
Galia perduodama visiems keturiems ratams per visų varančiųjų ratų sistemą su „AWD režimu“, kuri užrakina sistemą 50:50 priekyje ir gale, panašiai kaip „Track“ režimu GR Yaris.
„Lexus“ teigia, kad Australijoje ir Japonijoje 0–100 km/h įsibėgėjimo laikas yra 5,2 sekundės, o nurodytas svoris – 1485 kg, o tai yra 70 kg sunkesnis už hibridą.
Galimas Torsen riboto slydimo galinis diferencialas – neminint Torsen priekinio diferencialo, o stabdžiai yra keturių stūmoklių priekyje ir vieno stūmoklio galiniai atitinkamai su 356x28mm ir 281x12mm diskais.
Japonijai siūloma pasirinkti mechaninę arba automatinę pavarų dėžę, tačiau Australija gaus tik aštuonių greičių automatinę pavarų dėžę su pavarų perjungimo svirtimis ir rankiniu režimu, kuris automatiškai neperjungs pavarų perjungimo aukštyn, kol variklis pasieks raudonąją liniją įsibėgėjus.
Į našumą orientuotas LBX yra 15 mm platesnis ir 10 mm žemesnis nei įprastas modelis, važinėjantis ant 19 colių lengvojo lydinio ratlankių, apvyniotų 235 mm pločio Continental SportContact 7 padangomis.
Jame įdiegta nauja technologija, žinoma kaip atsaką gerinanti amortizavimo struktūra, kuri, kaip teigiama, naudoja „termoreaktyvią dervą priekinėse apatinėse valdymo svirties, kad pagerintų vairo reakciją ir pojūtį bet kokiu greičiu ir važiavimo sąlygomis“.
„Lexus“ teigia, kad sutvirtino automobilio konstrukciją ir padidino galinę dalį, kad tilptų diferencialas.
Galimos ir visais ratais varomos įprasto LBX versijos, tačiau jos galinius ratus varo elektros varikliu – taigi Morizo RR yra vienintelis modelio variantas su mechanine priekinės ir galinės ašių jungtimi.
Automobilių gamintojas pabrėžia didesnį garsą ir vibraciją slopinančių medžiagų naudojimą, įskaitant „labai slopinančias mastikas“ ant stogo, putas variklio dangčio apačioje ir „optimalų variklio laikiklių išdėstymą, siekiant sumažinti paleidimo vibraciją“.
Jai prieštarauja programinė įranga, kuri „amplif[ies] vairavimo garsai per garsiakalbius“.
Vizualiniai pokyčiai apima sportiškesnius priekinius ir galinius buferius, platėjančias ratų arkas, raudonus stabdžių apkabos, dvigubus išmetimo antgalius ir priekinio buferio pelekus, padedančius nukreipti orą į papildomą radiatorių ir automatinės pavarų dėžės alyvos aušintuvą.
Viduje yra oda aptrauktos priekinės sportinės sėdynės su didesniais atramomis nei įprastų LBX variantų, taip pat sportinis vairas su „dumbluotos odos“ danga.
12,3 colio prietaisų ekranas siūlo tris vaizdus, įskaitant centrinį tachometrą, o yra aliuminio pedalai ir raudonos siūlės visoje salone.
Daugiau informacijos apie 2025 m. Lexus LBX Morizo RR Artėja jų pristatymas Australijoje kitų metų pirmoje pusėje.
Paštas 2025 m. Lexus LBX Morizo RR atkeliauja į Australiją su GR Yaris galia pirmą kartą pasirodė Vairuoti.