„Openmart“ nori, kad įmonėms būtų lengviau parduoti vietinėms įmonėms
2020 m., dirbdama produktų inžinieriumi „Pinterest“, Kathryn Wu pradėjo savo veiklą. Wu įkūrė pieno arbatos įmonę „Ohtea“, tikėdamasis susisiekti su vietinėmis bakalėjos parduotuvėmis ir dovanų parduotuvėmis, kad jos galėtų neštis arbatą. Ji greitai suprato, kaip sunku ne tik rasti visus potencialius mažmenininkus, bet ir rasti kontaktinį tašką kiekvienoje vietoje. Suskaidytoje rinkoje buvo taip sunku naršyti, kad ji turėjo įtakos įmonės žlugimui.
„Man nepavyko pasiekti produkto rinkos tinkamumo“, – „TechCrunch“ sakė Wu. „Tiesiog labai sunku rasti tą mažmeninės prekybos informaciją. Man reikėjo paimti iš kelių įrankių, ištraukti didelę skaičiuoklę ir pagalvojau, kad galbūt turėčiau tiesiog išspręsti savo skausmo tašką.
Ši patirtis buvo pagrindas startuoliui, kurį ji įkūrė po trejų metų, „Openmart“. Openmart save vadina AI alternatyva Zoominfo. Bendrovė naudoja dirbtinį intelektą duomenims iš viešųjų verslo dokumentų, žemėlapių, klientų atsiliepimų ir kitų šaltinių rinkti, kad sukauptų vietinių įmonių duomenų bazę, suskirstytą pagal tipą. Vartotojai „Openmart“ paragina, kokioms įmonėms jie nori parduoti, o startuolis pateikia jiems potencialių potencialių pardavimo klientų sąrašą su tokia informacija kaip kiekvienos įmonės savininko vardas ir kontaktinė informacija.
Wu įkūrė startuolį kartu su Richardu He. Pora susipažino dirbdami „Pinterest“ kaip praktikantai, o vėliau užmezgė ryšius vienas su kitu kaip Azijos verslumo bendruomenės dalis. Pora susidraugavo su savo šunimis: Wu turi auksaspalvį retriverį, o turi laboratoriją. Pamatęs, kad Wu galvoja apie įmonės įkūrimą, jis norėjo prisijungti.
Nors pradinė idėja kilo dėl to, kad Wu nesugebėjo savo nedidelio šalutinio verslo paversti vietiniu verslu, „Openmart“ misija atrodė šiek tiek kitaip. Jis sakė, kad tyrinėja šią idėją ir išsiaiškino, kad didelėms įmonėms taip pat sunku parduoti vietines įmones, todėl nusprendė pirmiausia sutelkti dėmesį į tai, kad produktas būtų skirtas tai grupei.
„Mūsų pagrindinis dėmesys vis dar yra vietinis verslas“, – sakė jis apie įmones, kurias apima „Openmart“ duomenų bazė. „Žinome, kad tai didžiulis dažymo taškas. Esame įsitikinę, kad šis dirbtinio intelekto agentas gali generuoti visus išvažiuojamuosius pardavimus, nes augame į daugiau sektorių, o ne tik į fizinį verslą. Pirmosios bangos dirbtinis intelektas nepakeičia teisininkų ar gydytojų, jis labiau pakeičia žemesnį intelektą, žemesnę loginę samprotavimo užduočių tvarką.
Įmonė buvo įkurta praėjusių metų pabaigoje ir buvo Y Combinator W24 grupės narė. Beta versijoje „Openmart“ sukaupė keletą mokamų klientų bandymų – nuo „Fortune 500“ įmonių iki B ir C serijos pradedančiųjų įmonių. Jų kolegos YC įkūrėjai buvo vieni iš pirmųjų klientų. Wu teigė, kad planuojama sutelkti dėmesį į tokio pobūdžio potencialių klientų generavimą verslo klientams, kad būtų galima pradėti kurti vidutinėms įmonėms skirtą pakopą.
„Openmart“ ką tik surinko 2,75 mln. USD pradinį turą ir išeina iš beta režimo. Startuolis surinktas iš investuotojų, įskaitant Y Combinator, Rebel Fund, Afore Capital ir keletą kitų rizikos kapitalo įmonių. Jis sakė, kad bendrovė rūpestingai nustatė pagrįstą lėšų rinkimo tikslą ir atmetė investuotojus, verčiančius juos surinkti per daug pasirašytų lėšų. Jis sakė, kad bendrovė laikosi savo YC grupės partnerio Gustafo Alstromerio patarimo dėl lėšų rinkimo, siekdama išlaikyti 50 % B serijos nuosavybės.
„Tai gana paprasta matematikos problema“, – sakė jis. „Norisi kuo mažiau skiesti. Jums tereikia (surinkti) tiek kapitalo, kiek galite išgyventi kitame etape. Kiek pinigų mums reikia, yra apskaičiavimas iš apačios į viršų, o ne aš noriu kuo daugiau pinigų.
Jis pridūrė, kad dirbtinis intelektas padeda inžinieriams būti produktyvesniems, jiems samdyti nereikia tiek kapitalo, kiek jie gali sutelkti dėmesį į nedidelę, efektyvesnę inžinierių komandą.
Jis sakė, kad „Openmart“ iš tikrųjų sutelkia dėmesį į šių duomenų apie vietinį verslą kaupimą, bet planuoja ateityje plėstis ir kitose srityse. Nors daugeliui pradedančių įmonių yra prasminga plėstis horizontaliai arba siūlyti tą pačią paslaugą kitai vertikalei ar verslo kategorijai, įmonė gali norėti atsižvelgti į tai, kokiose srityse jie plečiasi. Kai kuriose srityse, pvz., B2B programinėje įrangoje, yra gana nusistovėję pardavimo potencialių klientų generavimo programinės įrangos grotuvai, tokie kaip „LinkedIn Sales Navigator“ ir „Crunchbase“.
Jis teigė, kad net ir ateityje planuodamos plėstis įmonės vis tiek orientuos į savo šaknis – smulkųjį verslą. Wu pridūrė, kad jie nori, kad jie būtų laikomi ekspertais, ieškančiais kontaktų su mažomis ir vidutinėmis įmonėmis.