Indijos fintech stiklainis tampa pelningas, leisdamas milijonams sutaupyti aukso

„Jar“, Indijos „Fintech“ startuolis, leidžiantis vartotojams investuoti į auksą, tapo pelninga, padėdama milijonams pirmą kartą taupančiųjų naudojančių savo programą kurdami skaitmeninius aukso valdas.
Nors daugelis vartotojų „fintechs“ sutelkia dėmesį į pasiturinčius miesto vartotojus ar kredito produktus, JAR įgijo trauką siūlydamas kultūriškai pažįstamą turtą-auksą-kaip mažo barjero įėjimo tašką taupyti. Ketverių metų startuolis nukreiptas į mažas ir vidutines pajamas gaunančias vartotojus-segmentą, kurį dažnai nepakankamai aptarnauja tradicinės finansų įstaigos-leidžia jiems sutaupyti auksą vos už 10 (apie 0,11 USD) per dieną.
Ši strategija padėjo Jar pasiekti daugiau nei 35 milijonus registruotų vartotojų iš 12 000 pašto kodų,-interviu sakė vienas įkūrėjų ir generalinis direktorius Nishchay AG. Apie 60% vartotojų yra iš mažesnių Indijos miestų ir miestų (žinomų kaip 2 pakopos ir 3 pakopos miestai), o daugiau nei 95% pirmą kartą taupo oficialiai, jis sakė „TechCrunch“.
„Startup“ finansai atspindi šį impulsą, o du šaltiniai, susipažinę su šiuo klausimu, sako „TechCrunch“, kad ji net planuoja viešinti kitais metais. Šaltiniai teigė, kad investiciniai bankininkai bendrauja su savo IPO startuoliu.
Šie bankininkai turi įtikinamą augimo istoriją, kuria reikia pasidalyti. „JAR“ veiklos pajamos-pirmiausia iš pagrindinės aukso taupymo programos-2024 fiskaliniais metais, kurie baigėsi kovo mėn., Padidėjo iki 2,08 milijardo (maždaug 23,6 mln. Dramatiškiau, kad visos jos visos verslo linijos per tą patį laikotarpį padidėjo iki 24,50 milijardo kščių (maždaug 279,3 mln.
Šis bendras pajamų skaičius apima uždarbį iš skaitmeninių aukso operacijų, papuošalų pardavimo per NEK platformą ir mokesčius iš trečiųjų šalių platinimo partnerystės.
Juvelyrinių dirbinių komponentas yra didelis šio įvairaus požiūrio gabalas. „Nek“ pradėjo praėjusių metų pradžioje pasiūlyti aukso, sidabro, deimantų ir laboratorijos deimantų papuošalų, daugiau nei 8000 pašto kodų. Platforma veikia pagal „Dishing-Gsiphing“ modelį su „Zero Inventory“. Praėjusiais metais metinės pajamos per metinės pajamos peržengė 1 milijardą (maždaug 11 milijonų dolerių) ir nuo to laiko „stabiliai auga“, – teigė Nishchay.
„TechCrunch“ renginys
San Franciskas
|
2025 m. Spalio 27–29 d
Jar buvo pelningas po mokesčių už paskutinius du iš eilės iš eilės, Nishchay pasakojo „TechCrunch“.
Šis augimas sieja bendrovės statymą nauja linkme. Iki praėjusių metų JAR pirmiausia veikė kaip platinimo platforma, dirbanti su trečiųjų šalių skaitmeninio aukso tiekėju-iš esmės veikdamas kaip tarpininkas. Nuo to laiko ji vertikaliai integravo savo veiklą, sukūrė vidinį technologijų kaminą, skirtą tiesiogiai įsigyti, saugoti ir valdyti auksą, o BDO tarnauja kaip įstatymų numatytas auditorius ir Brinksas kaip savo globos partneris. Kontroliuodamas visą vertės grandinę, „Jar“ dabar gali užfiksuoti didesnę aukso vertės grandinės dalį ir netgi paskirstyti savo auksą per trečiųjų šalių platformas, įskaitant „Walmart“ priklausančią „Fintech Firm“ „PhonePe“.
Anksčiau šiais metais „Bengaluru“ įsikūrusi startuolis bendradarbiauja tiek su „Bharatpe“, tiek „Unity Small Finance Bank“, kad vartotojams būtų leista atlikti skaitmeninius mokėjimus-tiek asmenims, tiek prekybininkams-tiesiogiai per „Jar“ programą, naudojant Indijos vieningą mokėjimų sąsajos (UPI) sistemą. UPI yra dominuojantis Indijos skaitmeninių mokėjimų tinklas, leidžiantis perduoti greitus banko pervedimus naudojant išmaniuosius telefonus. Šis žingsnis atveria naują pajamų srautą ir siekia padidinti vartotojų įsitraukimą ir išlaikymą, praplečiant programos naudingumą ne tik taupant auksą.
JAR taip pat buvo ankstyvas „UPI Autopay“, 2020 m. Indijos vyriausybės pristatoma funkcija, kad būtų galima pasikartoti mokėjimus UPI platformoje. Ši funkcija padėjo paleidimui, kuris palaiko tik UPI pagrįstus mokėjimus už aukso taupymą, skatina vartotojų pakartotines operacijas, teigia su šiuo klausimu susipažinę šaltiniai.
„Kasdieniai santaupos yra mūsų herojaus savybė, ir tam dauguma mūsų vartotojų naudojasi“, – sakė Nishchay, paklaustas, kaip UPI „Autopay“ prisidėjo prie įmonės augimo.
Programa aptarnauja įvairialypę vartotojų bazę, pradedant kvalifikuotais IT ir gamybos specialistais ir baigiant smulkaus verslo savininkams bei kasdieniniais atlyginimų darbuotojais, tokiais kaip elektrikai, santechnikai, dailidės ir statybos darbininkai. Programa palaiko devynias Indijos kalbas, kurios, pasak bendrovės, padeda jai patenkinti švietimo ir pajamų lygio vartotojus.
„The Startup“ taip pat sukūrė savo programą, kad vartotojams būtų suteikta individualizuota patirtis. Gaminimas ir nuogai yra skatinti aukso taupymą.
„Augimo komanda nuosekliai statė skirtingas kohortas, kad nustatytų vartotoją, remdamasis daugybe atributų ir duomenų signalų, remdamasis tuo, kokį telefoną naudojate, kokioje vietoje dirbate telefonu, iš kokios kalbos, koks jūsų nuoseklus taupymo modelis, visi tie dalykai, į kuriuos jie atsižvelgia“, – teigė Nishchay.
„Startup“ skaičiuoja „Tiger Global“, „Tribe Capital“, „Arkam Ventures“ ir „Weh Ventures“ tarp savo investuotojų. Iki šiol ji surinko 63,3 mln.