„Fisker Ocean“ savininkai įstrigo mokėdami už atšaukimo remontą
Elektromobilių startuoliui „Fisker“ ruošiantis pradėti ketvirtąjį 11 skyriaus bankroto proceso mėnesį, esami savininkai sulaukė blogų naujienų: jie turės sumokėti darbo sąnaudas, kad išspręstų du iš penkių neįvykdytų jų „Ocean SUV“ atšaukimų.
„Fisker“ sekmadienio vakarą paskelbė blogą naujieną savo svetainėje paskelbtame DUK. Bendrovė teigė, kad tris iš penkių atšaukimų – vieną dėl staigaus elektros energijos tiekimo praradimo, vieną dėl netinkamai rodomų įspėjamųjų lempučių ir vieną dėl regeneracinio gedimo mažinimo – galima išspręsti belaidžiu programinės įrangos atnaujinimu nemokamai.
Kitų dviejų atšaukimų atveju kyla problemų. Kai kurių vandenynų durų rankenos yra sugedusios. Visuose visureigiuose reikia pakeisti elektrinį vandens siurblį, todėl kai kurios transporto priemonės prarado galią. „Fisker“ teigė, kad padengs dalių išlaidas, tačiau savininkai turės sumokėti už patikrinimo ir remonto procesą įgaliotame paslaugų teikėje. (Bendrovė teigė, kad iki 2024 m. rugsėjo pabaigos savininkams išsiųs šių paslaugų teikėjų sąrašą.)
Visa tai įvyko po to, kai „Fisker“ neseniai pasiekė atsiskaitymo planą su savo didžiausiu užtikrinto skolintoju, neužtikrintų kreditorių komitetu, sutarčių gamintoja „Magna“ ir kitomis bankroto šalimis. Po kelių mėnesių, karts nuo karto įkaistančių, pirmyn ir atgal besitęsiančių santykių šalys susitarė, kaip padalyti pajamas iš Fisker turto likvidavimo. Bylos teisėjas paskyrė posėdį spalio pradžioje, kuriame gali būti patvirtintas atsiskaitymo planas.
Bendrovė jau parduoda beveik visą likusį transporto priemonių atsargą Niujorko transporto priemonių lizingo bendrovei „American Lease“ už iki 46,25 mln. Dabar ji turi likviduoti savo likusį turtą – tariamai daugiau nei 1 mlrd.