„Polestar 2“ turėjo būti „Volvo“, bet „jis niekada nebuvo pritaikytas“

Pirmasis „Polestar“ elektromobilis pradėjo gyvuoti kaip „Volvo“ koncepcinis automobilis, tačiau jis buvo toliau tobulinamas – ir priartėjo prie salonų – su parodomuoju automobilio ženkleliu, nei galėtumėte pagalvoti.
The Polestar 2 – pirmasis elektromobilis iš „Volvo“ modelio – buvo iš dalies tobulinamas kaip „Volvo S40“ sedano įpėdinis prieš keičiant ženklelį.
Ne paslaptis, kad serijinis „Polestar 2“ automobilis sukurtas remiantis „Volvo 40.2 Concept“, pristatytu 2016 m. kartu su antruoju 40.1 modelio automobiliu, kuriame buvo pristatytas populiarusis mažasis visureigis „Volvo XC40“.
Tačiau Vairuoti supranta, kad darbas su „Volvo“ ženklu pažymėtos sedano versijos buvo pakankamai toli, kad transporto priemonei būtų suteiktas „Volvo“ kūrimo kodinis pavadinimas V331, kol ji perėjo į „Polestar“ ir viduje atgimė kaip P319.
SUSIJĘS: Kiti Polestar 2, 3 ir 4 nebus vadinami Polestar 2, 3 ar 4 – pasaulinis bosas
„Polestar“ gaminių atributų vadovas Christianas Samsonas buvo vyresnysis „Volvo Cars“ dizaino programos vadovas, kai debiutavo 40.2 Concept.
„Tuo metu dirbau „Volvo“ dizaino srityje ir jis niekada nebuvo tinkamas“, – pasakojo Samsonas Vairuoti.
„Volvo serija buvo ten, ir ši koncepcija iš tikrųjų nebuvo Volvo šeimos dalis. Tai buvo kažkas kita. Taigi visada buvo taip: ką mes su juo darysime? … Jis buvo sukurtas kaip „Volvo“, bet toks nebuvo.
„Tai puikiai tiko Polestar, kai kilo ši diskusija.
„Volvo 40.2“ ir „Volvo 40.1“ koncepcijos buvo pristatytos 2016 m. gegužės mėn., likus daugiau nei metams iki „Volvo“ pranešimo, kad „Polestar“ bus atskirta kaip „atskiro prekės ženklo elektrifikuota pasaulinė didelio našumo automobilių kompanija“.
Koncepcijų atskleidimo metu „Volvo“ teigė, kad peržiūrės „įvairias transporto priemones“ – daugiskaitą – ir siūlys įkraunamą hibridinę ir (arba) elektrinę pavarą, priklausomai nuo modelio.
„Kiekvienas mūsų gaminių šeimos narys turi savo išskirtinį charakterį… Tai bus mažų „Volvo“ skonis“, – tuomet pranešime žiniasklaidai sakė „Volvo“ dizaino vadovas Thomas Ingenlathas. Kiek daugiau nei po metų Ingenlathas tapo pirmuoju „Polestar“ generaliniu direktoriumi.
Originalus „Volvo“ kodinis pavadinimas, suteiktas automobiliui pagal 40.2 koncepciją, rodo, kad jis būtų buvęs „Volvo S40“, kurio antroji ir paskutinė karta buvo nutraukta 2012 m., įpėdinis.
„Volvo XC40“ buvo pristatytas 2017 m. pabaigoje, tačiau „Volvo 40.2“ parodomojo automobilio proporcijos nebuvo matomos iki „Polestar 2“ premjeros, kurios planai buvo patvirtinti 2017 m. spalį – 2019 m. pradžioje.
Vėlesni „Polestar“ modeliai pasitraukė nuo patronuojančios firmos, nors techniniai ryšiai išlieka su „Volvo“ automobiliais, taip pat su Kinijos automobilių milžinės „Geely“, kuriai priklauso abu prekės ženklai.
Naujasis „Polestar 3“ visureigis po oda yra susijęs su „Volvo EX90“, tačiau jis turi unikalų kėbulą, o „Polestar 4“ visureigis yra pagrįstas „Geely“ platforma, kurią naudoja „Volvo“, „Smarts“ ir „Zeekrs“.
Sedanas „Polestar 5“ ir „Polestar 6“ kabrioletas bus pirmieji šios markės automobiliai ant pagal užsakymą sukurtos „Polestar“ platformos, kai jie bus pristatyti atitinkamai 2025 ir 2026 m.
Įrašas „Polestar 2“ turėjo būti „Volvo“, bet „jis niekada nebuvo pritaikytas“ pirmą kartą pasirodė „Drive“.