„Volkswagen“ aukščiausios kokybės pozicija rodo, kad konkurencija didėja
Kadangi Australijoje atsiranda vis daugiau prekių ženklų – visi kovoja dėl pardavimo pyrago gabalo – VW mano, kad jo, kaip aukščiausios kokybės prekės ženklo, suvokimas yra išskirtinis pranašumas.
Pasak aukšto rango vadovo, nusistovėjusi „Volkswagen“ kaip aukščiausios klasės prekės ženklo pozicija Australijoje yra laikoma prekės ženklo stiprybe, nes į rinką ateina naujokai.
„Volkswagen Australia“ korporatyvinės komunikacijos generalinis direktorius Paulas Pottingeris sakė Vairuoti Vokietijos prekės ženklas buvo gerai įsitvirtinęs, kai šalyje buvo pristatomi nauji modeliai – daugelis jų yra iš Kinijos.
„Manau, kad Australijoje jau egzistuoja toks suvokimas (kad „Volkswagen“ yra aukščiausios kokybės prekės ženklas), – sakė Pottingeris.
Tokie komentarai išgirsti, kai Japonijos automobilių gamintojai, tokie kaip „Honda“ ir „Mazda“, bando perkelti savo automobilius į „premium“ rinką, didėjant konkurencijai.
DAUGIAU: „Volkswagen Australia“ žengia žingsnį atgal nuo didžiausios lobistų grupės
„Mūsų prekės ženklo pozicija šiuo požiūriu yra nusistovėjusi. Manau, kad prekių ženklų (kurie) pasiskelbė prestižiniais arba turi ambicijų būti prestižiniais, jų užduotis yra daug sunkesnė uola, kurią reikia įvažiuoti į tą kalną“, – sakė Pottinger. Vairuoti.
„Ir tai jau seniai egzistavo ir, manau, pateisinama, kad būtent čia „Volkswagen“ – ir apskritai Europos prekės ženklai – užima šiek tiek aukščiausios kokybės poziciją masinėje rinkoje.
Pripažindamas „Audi“ kaip savo prestižinį pasiūlymą „Volkswagen“ grupėje – prieš pradėdamas įsigyti aukščiausios klasės prabangių gaminių, tokių kaip „Bentley“, viešųjų ryšių vadovas sakė, kad bendrovė mano, kad visi jos prekės ženklai, įskaitant „Cupra“ ir „Skoda“, yra „premium, palyginti su jų padėtimi rinkoje. rinka“.
„Manau, kad dėl to mes esame kur kas geresnėje padėtyje, kalbant apie platesnį pripažinimą, nei prekės ženklas, kuris nusprendė, kad jie dabar yra prestižiniai“, – pridūrė jis.
DAUGIAU: „Volkswagen“ erzina 32 000 USD kainuojančius elektromobilius, kurių kaina 2027 m.
Tačiau ne visi Europos automobilių gamintojai sugebėjo atlaikyti išaugusį naujų markių spaudimą, o „Citroen“ neseniai paskelbė, kad po 101 eksploatavimo metų palieka Australiją.
„Liūdna matyti, kad kas nors išeina, o „Citroen“ tikrai turėjo savo entuziastų ir gynėjų – tačiau skaičiai kalbėjo patys už save“, – sakė Pottingeris ir prisipažino, kad pastaraisiais metais „neatsiliko“ nuo prekės ženklo judėjimo.
Nors iki rugpjūčio pabaigos Australijoje „Volkswagen“ pardavimai sumažėjo 12,5 proc., palyginti su tuo pačiu 2023 m. laikotarpiu, palyginti su bendra rinka, kuri išaugo 5,3 proc., Vokietijos prekės ženklas neseniai paskelbė, kad per ateinančius metus pristatys aštuonis naujus modelius.
Tarp atvykstančiųjų yra naujasis „Volkswagen Golf“ hečbekas, visureigis „Tiguan“ ir „Multivan“ žmonės, taip pat elektriniai ID.4, ID.5 ir ID. Buzz modeliai.
Įrašas „Volkswagen“ aukščiausios kokybės pozicija rodo, kad didėja konkurencija – vadovas pirmą kartą pasirodė „Drive“.