Sumažėjus elektromobilių paklausai, „Genesis“ išleis hibridinius modelius
„Hyundai“ prabangos padalinys artimiausiu metu pradės gaminti hibridines transporto priemones, nes elektromobilių paklausa sulėtėja.
Genesis Prabangus „Hyundai“ prekės ženklas paskelbė, kad netrukus pristatys hibridinius modelius, nes panašu, kad jis atsisako plano, kad nuo 2025 m. naujasis automobilis bus tik elektra varomas.
JK leidinys Aukščiausia pavara kalbėjosi su Genesis 2024 m. „Goodwood of Speed“ festivalio pareigūnai patvirtino, kad bus ruošiama daugiau elektrifikuotų jėgos agregatų. Mercedes-Benz, BMW ir Lexus konkuruojantis prekės ženklas.
„Prieš penkerius metus tikėjomės, kad elektromobilių era ateis labai greitai, ir tikrai norėjome būti elektromobilių erdvės lyderiais ir trikdytojais“, – sakė „Genesis“ pasaulinis vadovas Mike'as Songas.
„Elektrifikacija vis dar yra mūsų vizija. Turėsime 100 procentų elektrifikuotų transporto priemonių, tačiau rinka ir klientai dabar nori hibridinių labiau nei elektromobilių, todėl tikrai norime kuo greičiau į rinką pateikti „Genesis“ hibridą. Taikysime jį kuo daugiau modelių.
Atrodo, kad elektromobilių paklausa sumažėjo – ir penkeriems metams atidėtas dabar susilpnėjęs Euro 7 emisijos standartas Europos Sąjungoje – privertė Genesis apleisti jos planas nuo 2025 m. išleisti tik elektra varomas transporto priemones, o nuo 2030 m. – tik elektra varomus arba vandenilinius automobilius..
„Genesis“ ir toliau pristatys elektromobilius, tačiau dabar juos papildys hibridinės transporto priemonės, kad klientams būtų suteikta daugiau pasirinkimo galimybių.
„Prieš penkerius ar šešerius metus Europoje visi buvo labai nervingi dėl tokių dalykų, kaip CO2 baudos, todėl daugelis sprendimų buvo priimami tuo pagrindu. Tuo remiantis buvo priimti strateginiai sprendimai“, – pridūrė „Genesis“ transporto priemonių kūrimo vadovas Tyrone'as Johnsonas.
„Manau, kad šiandien, po penkerių metų, galime pasakyti, kad didžiąją pramonės dalį mes iš tikrųjų pasiekėme per daug. Tai suteikia mums galimybę daryti tai, ko galbūt prieš penkerius metus nebuvo įmanoma. Per pastaruosius penkerius metus taip pat daug išmokome techniniu požiūriu ir tai atveria naujas galimybes.
Šiuo metu neaišku, ar „Genesis“ planuoja pristatyti įprastus hibridinius ar įkraunamus hibridinius modelius ir ar šie jėgos agregatai būtų pasiskolinti iš jos Hyundai tėvams, kad paspartintų jų atvykimą.
„Genesis Australia“ vadovas Justinas Douglassas sakė, kad vietinė prekės ženklo atstovybė mielai priims hibridines transporto priemones, kai tik kiekvienas automobilis bus prieinamas.
„Neseniai paskelbtas pranešimas, kad „Genesis“ išplės savo elektrinių automobilių asortimentą, įtraukdamas hibridines transporto priemones, yra įdomi naujiena klientams vietiniams ir užsienyje. Nekantraujame kuo greičiau pristatyti šiuos naujus jėgos agregatus savo asortimente Australijoje, kad galėtume toliau plėsti augančią klientų bazę ir patenkinti išrankių klientų poreikius“, – sakė jis.
Australijoje Genesis parduoda vidaus degimo sistemą G70 vidutinis automobilis, G80 vadovo automobilis, GV70 vidutinio dydžio visureigis ir GV80 didelis visureigis, visiškai elektrinis GV60 vidutinio dydžio visureigis ir maitinamas akumuliatoriumi Elektrifikuotas G80 ir Elektrifikuotas GV70.
Vidaus degimo Genesis automobiliai, parduodami Australijoje, turi keturių arba šešių cilindrų benzininius variklius su turbokompresoriumi, kurie išskiria nuo 201 iki 272 gramų anglies dvideginio vienam kilometrui, o dyzeliniai jėgos agregatai buvo išbraukti iš prekės ženklo vietinės asortimento per pastaruosius 12 metų. iki 24 mėnesių.
Australijos Naujas transporto priemonių efektyvumo standartas (NVES) – numatoma įgyvendinti nuo 2025 m. sausio 1 d., bet nuo 2025 m. liepos 1 d. bus taikomos baudos – bus taikoma bauda už išmetamųjų teršalų kiekį visoms „1 tipo“ keleivinėms transporto priemonėms, kurios išmeta daugiau nei „pagrindinis“ tikslas – 141 g/km.
Kiekvienais kalendoriniais metais kiekvienas tikslas bus griežtinamas iki 58 g/km ribos „1 tipo“ transporto priemonėms 2029 m.
Didelės taršos transporto priemonės, viršijančios savo CO2 normą, gali likti parduodamos pagal NVES, tačiau norint išvengti baudų mokėjimo, jos turi būti subalansuotos pakankamai mažai teršiančių arba nulinės emisijos transporto priemonių, kurios viršija savo tikslus, pvz., hibridus, įkraunamus hibridus ir elektromobiliai.
„Mes nuolat iš naujo vertiname tai, ką darome, ir kartais reikia šiek tiek pakoreguoti“, – pridūrė Johnsonas. „Kaip Mike'as [Song] Pasak jo, EV strategija yra tvirta, tačiau neturėtumėte būti tokie dogmatiški su tam tikrais dalykais, kai pasikeičia ribinės sąlygos, turite reaguoti ir taip atsitinka.
Paštas Sumažėjus elektromobilių paklausai, „Genesis“ išleis hibridinius modelius pirmą kartą pasirodė Vairuoti.