„Stellantis“ galėtų „uždaryti“ prastai veikiančius prekių ženklus

s21egsgex65plbyb7zjq.webp


Pasaulinio automobilių konglomerato „Stellantis“ generalinis direktorius pagrasino, kad savo dideliame portfelyje atsikratys prasčiau veikiančių prekių ženklų.

Stellantis – 2021 m. susijungus „Fiat Chrysler Automobiles“ ir „Groupe PSA“ susikūrusi bendrovė gali atsisakyti prastai veikiančių prekių ženklų savo besiplečiančiame portfelyje.

Carlosas Tavaresas, dabartinis „Stellantis“ generalinis direktorius ir buvęs „Groupe PSA“ vadovas, šią savaitę žurnalistams sakė, kad automobilių grupė nedvejodama „uždarys“ prekių ženklus, kurie ir toliau dirba nuostolingai.

The Stellantis grupė buvo suformuota 2021 metais ir apima 15 skirtingų automobilių markių, įskaitant Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Fiat, Džipas, Maserati, Opel, Peugeot ir Ram.

Kiti prekių ženklai apima Abarth, Dodge, DS, Lancia, Vauxhallir Kinijos Leapmotor kurios „Stellantis“ dabar valdo 51 procentą akcijų.

Tai rodo nuviliantį pirmąjį 2024 m. pusmetį „Stellantis“, kurio akcijos nukrito net 10 procentų.

„Jei jie neuždirbs pinigų, mes juos uždarysime“, – sakė Tavaresas. „Negalime sau leisti turėti prekių ženklų, kurie neuždirba pinigų.

„Stellantis“ neatskleidė kiekvieno savo prekės ženklo individualių rezultatų, išskyrus „Maserati“, kuri pranešė apie 82 mln. eurų (AU136 mln. USD) veiklos nuostolius 2024 m.

Apskritai „Stellantis“ pranešė apie 85 milijardų eurų (AU141B USD) grynąsias pajamas – 14 proc. mažiau nei tuo pačiu metu 2023 m. – ir 5,6 mlrd. eurų (AU9B USD) grynąjį pelną, ty 48 proc.

„Bendrovės rezultatai 2024 m. pirmąjį pusmetį nepateisino mūsų lūkesčių, atspindėdami tiek sudėtingą pramonės kontekstą, tiek mūsų pačių veiklos problemas“, – pranešime žiniasklaidai sakė Tavaresas.

Reuters praneša, kad „Maserati“ gali būti parduota, o kiti, pavyzdžiui, į Europą orientuoti „Lancia“ ar „DS“ markės, gali būti atmesti dėl nedidelių pardavimų, palyginti su bendra grupės apimtimi.

2021 m. gegužę, praėjus keturiems mėnesiams po to, kai buvo baigtas susijungimas į Stellantis, Tavaresas sakė, kad visiems grupės prekių ženklams bus suteiktas 10 metų gyvavimo laikotarpis, įrodantis jų gyvybingumą.

„Mes duodame kiekvieną [company] galimybę, kiekvienam suteikiant 10 metų laiko langą [until 2031] ir suteikti finansavimą 10 metų, kad būtų galima įgyvendinti pagrindinę modelio strategiją – generaliniai direktoriai turi aiškiai pasakyti apie prekės ženklo pažadus, klientus, tikslus ir prekės ženklo komunikaciją.

Paštas „Stellantis“ galėtų „uždaryti“ prastai veikiančius prekių ženklus pirmą kartą pasirodė Vairuoti.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -