Šis atvykstantis kinų hiperautomobilis gali tiesiog šokti vietoje
Iš viso, ko tikėtumėtės iš 956 kW galios elektrinio hiperautomobilio, ar savo bingo kortelėje nurodytumėte „šokinėti aukštyn ir žemyn vietoje“? Na, jums gali tekti su naujuoju BYD YangWang U9
Naujas žvilgsnis į BYD YangWang U9 savo vakarėlių gudrybių demonstravimas sukrėtė pasaulį „TikTok“ po vaizdo įrašo, kuriame buvo parodytas elektrinis hiperautomobilis, šokinėjantis aukštyn ir žemyn vietoje.
SUSIJĘS: Ar 3G mobiliojo ryšio tinklo išjungimas Australijoje turės įtakos jūsų automobiliui?
Vaizdo įraše, paskelbtame „TikTok“ puslapyje „Vairavimo pamokos“, matyti, kaip naujasis modelis suspaudžia pakabą ir pakelia keturis ratus nuo žemės, sėdėdamas Kinijos salone.
Vaizdo įrašas sulaukė nevienodo žiūrovų atgarsio – vieniems jis atrodė įspūdingas, o kitiems sutriko, kokia jo prasmė.
„Taigi kaip… automobilis gali šokinėti… ar tai… turi praktinės naudos?” rašė vienas vartotojas.
„Elonas Muskas norėtų, kad jis tai padarytų“, – rašė kitas.
Nors ši technologija iš pradžių buvo atskleista visuomenei vaizdo įraše, paskelbtame BYD YouTube 2023 m., dabar ši technologija demonstruojama metalu, kai automobilis patenka į YangWang salonus.
Kad ir kaip nuostabu, kad 2475 kg sveriantis automobilis stovėdamas gali pakelti keturis ratus nuo žemės, vakarėlių gudrybės tuo nesibaigia. YangWang U9 gali šokti reguliuodamas kiekvieną atskirą pakabos kampą.
Taip yra dėl BYD DiSus pakabos sąrankos, kuri sujungia orą reguliuojamą hidrauline sistemą, kad U9 būtų itin greitai sureguliuotas automobilyje, nereikalaujant jokių įrankių.
Be „zuikio šoko“, BYD U9 gali šokti savarankiškai reguliuodamas visus keturis amortizatorius. Jis taip pat gali pakelti vieną ratą į orą, kad galėtumėte pakeisti padangą be domkrato, taip pat važiuoti trimis ratais.
Ši technologija stebėtinai nėra nauja; 1955 metų Citroën DS buvo sumontuota hidropneumatinė pakaba. Sistema buvo rankiniu būdu pumpuojama automobilyje esančiomis sferomis, todėl prireikus ji galėjo važiuoti trimis ratais.
Savo ranką turėjo ir garso elektronikos milžinas Bose zuikis šokinėja automobiliais per eksperimentinę elektromagnetinę pakabą 1800 kg sveriančiam „Lexus LS400“ pavyko nukelti visus keturis ratus.
Hidropneumatinė pakaba arba tiesiog Hydro yra rečiau naudojama naujesniuose automobiliuose, o ne ne tokia sudėtinga ir lengviau valdoma pneumatinė pakaba.
Smagios smulkmenos vis dar dažnos net su pneumatine pakaba; Mercedes-Benz GLE ir GLS asortimentas su pasirenkamu E-Active kėbulo valdymu turi Free Driving Assist režimą, kuris stumdo visureigį aukštyn ir žemyn, kad padėtų išlaisvinti jį nuo smėlio. Tačiau savininkai jį naudojo norėdami parodyti savo pneumatinės pakabos variantą.
Nepriklausomai nuo gudrybių, YangWang U9 sąranka leidžia automobiliui susidoroti su skirtingomis vairavimo situacijomis ir reguliuoti pakabą savo nuožiūra.
BYD buvo pastebėtas bandydamas U9 garsiajame Niurburgring Nordschleife Vokietijoje. Nors oficialūs ratų laikai nebuvo paskelbti, neabejotinai bus siekiama 2023 m. Rimac Nevera nustatyto EV rato laiko.
Nori vieno? Galbūt kurį laiką palauksite. Nors U9 parduodamas kaip įperkamas hiperautomobilis už 1,68 mln. ¥ arba 360 000 USD – mažiau nei perpus pigiau nei pavyzdinių „Ferrari“ superautomobilių, tokių kaip SF90, sąrašo kainos, kol kas nėra patvirtinimo, kad elektromobilis nusileis Australijoje. .
Įrašas Šis atvykstantis kinų hiperautomobilis gali tiesiog šokti vietoje pirmą kartą pasirodė Vairuoti.