Šie specialaus leidimo automobiliai iš tikrųjų padarė „nuobodžius“ modelius šauniais


Yra daugybė nestandartinių automobilių, kurie bėgant metams tapo šaunūs, bet kaip su modeliais, kurie nepradėjo gauti akių, kol nepasirodė specialus leidimas? Štai penki mūsų geriausi specialiojo leidimo automobiliai.

Išleisti specialų šiaip „nuobodaus“ automobilio leidimą yra patikimas būdas sužavėti žmones šiuo modeliu.

SUSIJĘS: Penki niūrūs automobiliai, kurie sugrįžta 2024 m

Pastaraisiais metais matėme daugybę to pavyzdžių: ClubSport Commodore, FPV Falcon, GR Yaris/Corolla ir visą Hyundai N asortimentą.

Visi šie pavyzdžiai yra patys savaime ypatingi, tačiau prieš juos devintajame ir dešimtajame dešimtmetyje nuo dizaino lentų skrido keletas gana ypatingų, šiaip jau įprastų automobilių modelių.

Tai vieni keisčiausių ir geriausių specialiųjų leidimų, dėl kurių „nuobodžiai“ automobiliai tapo šaunūs.

Mitsubishi Pajero Evolution

Sunku sudaryti specialios serijos automobilių sąrašą, negalvojant apie vieną drąsiausių visureigių, kada nors išleistų iš gamyklos.

Pajero Evolution buvo sukurtas taip, kad atitiktų T2 Dakaro ralio klasės homologacijos taisykles. Homologavimo taisyklės reiškė, kad tam tikras skaičius kelių transporto priemonių turėjo būti sukonstruotas ir viešai pasiūlytas klientams, kad automobilis atitiktų klasę.

„Mitsubishi“ inžinieriai greitai suprato antrosios kartos „Pajero“ asortimentą – įskaitant „Mini“ (660 cm3 „Pajero“ formos „Kei“ automobilis), „Junior“ (šiek tiek didesnė Kei Pajero versija su 1100 cm3 varikliu), „Pajero IO“ (šiek tiek didesnis, bet vis dar perpus mažesnis modelis), trumpos bazės versija ir standartinis „Pajero“ – neatitiktų konkurencinio modelio pobūdžio. Dakaro raliskuri reikalauja, kad transporto priemonės nuvažiuotų tūkstančius kilometrų per kai kurias reikliausias pasaulio aplinkas.

Mitsubishi sprendimas? Paimkite trumpą ratų bazę „Pajero“ ir pateikite 2693 pačių neįprastiausių visureigių, kuriuos kada nors matėte, pavyzdžius.

„Mitsubishi“ išplėšė standartinį 3,5 l V6, nuplėšė automobilį iki pliko apvalkalo ir pradėjo mėtyti specialiai sukurtas lenktynines dalis į „Pajero“. Sumontavus 3,0 l 24 vožtuvų V6 su DOHC galvutėmis, kintamu MIVEC vožtuvo paskirstymu ir dvigubo slėgio įleidimo anga, lėta SWB Pajero galia padidėjo nuo 153 kW iki 205 kW.

Visas pakabos paketas buvo peržiūrėtas su dvigubomis skersinėmis svirtimis. Didžiausi pokyčiai įvyko gale, kur vietoj įspūdingos nepriklausomos kelių jungčių sąrankos buvo nuplėštas vientisas ašies diferencialas. Tiek priekyje, tiek gale buvo sumontuoti Torsen diferencialai.

Ratų tarpvėžė buvo išplėsta, o pakaba pakelta virš standartinio trumpos ratų bazės modelio. Norėdami tai išlyginti, „Mitsubishi“ pridėjo nuostabų plataus kėbulo komplektą, kuris buvo suformuotas prie naujo priekinio ir galinio buferio, taip pat dabar ikonišką galinį spoilerį, kuris išdygo iš bagažinės dangčio kaip demono sparnai.

Deja, mes niekada negavome „Pajero Evolution“ Australijoje, tačiau kai kurie iš jų čia atvyko asmeniškai importuodami. Jie dažnai svyruoja apie 40 000–50 000 USD ribą, o tai yra gana pigu homologiniam automobiliui.

Volkswagen Polo Harlegiminė (arlekinas)

Įsivaizduokite, kad dirbate „Volkswagen“ reklamos skyriuje, o viršininkas ką tik uždėjo kitą nuobodų hečbeką ant jūsų stalo ir liepė „padaryti linksmą reklamą“.

Užuot sukūrę kitą brošiūrą su visomis spalvomis, išdėstytomis viena šalia kitos, jūs nusprendžiate išsišakoti ir parodyti visas šio mažo hečbeko galimybes viename automobilyje su keliomis skirtingomis spalvomis ir nesuderintais ratais.

Dabar įsivaizduokite, kad jūsų reklamos kampanija yra tokia sėkminga, kad žmonės pamato šį automobilį, kuris atrodo kaip iš mažylio spalvinimo knygelės, ir galvoja: „Ei, mes iš tikrųjų to norime“. Tiesą sakant, visuomenė taip erzino „Volkswagen“, kad pavyko įtikinti vieną didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje pradėti gaminti automobilį.

Net brošiūroje tai buvo pažymėta sakydama: „Arlekinas pradėjo savo gyvenimą kaip automobilių parodos triukas, nurodantis turimas spalvas. Žinoma, užsakymai užplūdo. Nuo tada, kai nusilenkėme visuomenės spaudimui, mes neturėjome nė akimirkos ramybės.

Gimė Volkswagen Polo (o vėliau Mk3 Golf) Harlequin, arba Harlekinas jei nori būti tikras vokietis. Jame yra keturios skirtingos spalvos: geltona, blyksniai raudona, šagalio mėlyna ir pistacijų žaluma, o ištisus metus galima rinktis iš kelių skirtingų derinių.

Jis buvo pagrįstas 1,4 l CL Mk3 Polo variantu, o 1995 m. galėjote įsigyti visiškai naują už 11 095 GBP (21 620 USD). „Volkswagen“ turėjo pagaminti tik 1000 jų, bet vėlgi, vartotojai spaudė Vokietijos prekės ženklą daugiau nei trigubai padidinti šį skaičių iki 3806, o 500 iš jų buvo traukiami vokiškoje McDonald's akcijoje.

Kaip ir beveik visko, kas susiję su šauniais automobiliais, jų negavome Australijoje, tačiau „Volkswagen“ bendruomenė juos plačiai mėgdžiojo, todėl retkarčiais galite pamatyti kopiją.

Ford Laser TX3 4WD

Kol britai gyveno kitoje pasaulio pusėje su savo „Ford Escort Cosworths“, Australijai reikėjo sprendimo, kaip „Hot Hatch“ Down Under rinkai.

Iš visų automobilių, kuriuos Ford nusprendė skirti sportiniam automobiliui, jis apsistojo ant antrosios kartos Ford Laser, kurio 53 kW galia varo priekinius ratus.

Smagu, kad po oda Laser buvo perduotas Mazda Familia (323), todėl kai Mazda pateko į mieguistąjį bazinį modelį Laser, jis išplėšė visą transmisiją ir pakabos sąranką.

Vietoj vieno viršutinio kumštelio atmosferinio 1,6 l keturių cilindrų, 1,6 l keturių cilindrų „Mazda“ variklis su dvigubu viršutiniu kumšteliu su turbokompresoriumi padidino galią beveik dvigubai iki 101 kW.

Tą įkyrią priekinių ratų pavarų dėžę taip pat pakeitė visų varančiųjų ratų sistema, kuri apėmė nepriklausomą galinę pakabą ir diferencialo sąranką.

Pakaba buvo pakeista į elektroniniu būdu reguliuojamus amortizatorius, o centrinis diferencialas galėjo būti užrakintas rimtam sportiniam veiksmui. Tai buvo ne tik Lazeris su kai kuriais gabalais; tai buvo pilnavertis sportinis automobilis. „Ford“ taip apdorojo tik „Laser“ trijų durų korpusus, nors jūs turėjote pasirinkimą tarp KF pakeliamo kupė arba KE liuko.

Skirtingai nuo ne TX3 lazerio, kuris buvo pagamintas Sidnėjuje, Australijoje, specialusis leidimas AWD TX3 buvo pagamintas Japonijoje ir importuotas į Australiją.

Jie siekė maždaug 25 000 USD, priklausomai nuo metų, kuriais įsigijote, o tai neatrodo daug, tačiau bazinio modelio KC kaina buvo nuo 11 784 USD, pridėjus išlaidas kelyje.

Jei norėsite, palauksite kurį laiką; juos visus užgrobė entuziastai ir lenktynių entuziastai ir paprastai jie buvo sumušti iki colio savo gyvenimo. Jie kartais pasirodo už maždaug 15 000 USD.

Holden VH Commodore SS

Laikykite savo Holden arklius; lengva pažvelgti į Commodore gyvenimo trukmę ir pasakyti: „Na, jie visada buvo šaunūs“.

Bazinis modelis VB Commodore buvo sukurtas remiantis Europos GM dukterinės įmonės „Opel Rekord“, nors su didesniu nosies kūgiu, suformuotu taip, kad tiktų „Holden“ stūmoklio varikliui.

VB buvo galima rinktis tarp 4,2 l sedano ir 5,0 l universalo bei SL/E sedano V8 geležinio liūto. Tačiau jie vis tiek buvo tik didelis priemiesčio automobilis, skirtas masėms.

VB gamybos laikas buvo vos dveji metai, kol patobulintas VC dar kartą trumpai paleido, ir tada atėjo laikas VH sužibėti.

Peteris Brockas dominavo Australijos turistinių automobilių čempionate, o vartotojai mėgo kažką panašaus į tai, kas dominuoja Bathurste.

Nors Holdenas visuomenei pasiūlė keletą brangių apsirengimo variantų, kad automobilis galėtų laikytis homologacijos taisyklių, nė vienas iš jų tikrai nepasiūlė viso to lenktyninio automobilio patrauklumo keliui; jie buvo sunkūs, lėti ir brangūs.

Galiausiai, kai 1981 m. VH pasirodė, Holdenas pajuokavo, kad kitų metų modeliui bus sukurtas „SS“ Commodore, ir užmezgė ilgą Australijos meilės romaną su Commodore „Super Sports“ versija.

Nepaisant to, kad SS turėjo tą patį 4,2 l V8 kaip ir SL/E modelis, jis pasižymėjo kitokia spalvų schema, specialiu salonu, SS ženkleliais, riboto slydimo diferencialu, 14 colių korio lydinio ratlankiais ir galimybe patobulinti modelį. 5.0l V8.

SS buvo toks specialus leidimas, kad Holdenas nebematė poreikio gaminti šiuos automobilius ribotu kiekiu, o paliko nuolatinį ženklą serijoje iki Australijos gamintojo Commodore mirties 2017 m.

Jei tikrai norite patobulinti savo visiškai naują VH SS, galite jį nuvežti į Peterio Brocko ATTC homologacijos taisyklės lenkimo HDT seminarą ir atlikti daugybę skirtingų sporto procedūrų.

HDT savo klientams pasiūlė keturis skirtingus variantus su V8: Group One 4.2, Group Two 4.2, Group Three 4.2 ir Group Three 5.0. Visuose keturiuose modeliuose buvo patobulinta bazinio modelio SS pakaba, kitoks pagrindinis stabdžių cilindras, kai kurie interjero stiliaus pakeitimai ir specialaus leidimo dažymas.

Antroje grupėje buvo pritaikytos cilindrų galvutės, ištraukikliai, tekančio įsiurbimo kolektorius ir papildomos stiliaus funkcijos.

Trečioje grupėje buvo panaudotos visos tos pačios našumo modifikacijos, kurios buvo siūlomos antrajai grupei, tačiau su naujais ratais, kėbulo komplektu ir kai kuriais 4.2 variklio patobulinimais. „Group Three“ taip pat pasiūlė 180 kW HDT suderintą 5,0 l už papildomus 1500 USD.

Nors „Group 3“ su 5,0 l buvo geriausias šuo pagal VH Commodores, „Group One“ iš tikrųjų yra vienas iš rečiausių iš asortimento, nes dauguma klientų nusprendė išleisti papildomus kišenpinigius, kad nuveiktų visą kelią su 5.0. L grupė trečia.

Vėlgi, taip, bet kuris VH Commodore yra šaunus pagal šių dienų standartus, tačiau palyginkite keturių cilindrų Starfire varikliu varomą bazinį modelį su 5,0 l 3 grupės modeliu ir staiga tai yra vienas labai šaunus specialios serijos automobilis, palyginti su labai vidutiniu keleiviniu sedanu.

Toyota Corolla Sportivo Turbo AE112R

Kalbant apie objektyviai nuobodžius automobilius, daugelis į tą kategoriją priskirtų aštuntos kartos (AE112) „Toyota Corolla“.

Žinoma, „Toyota“ pasaulio ralio čempionate lenktyniavo su itin modifikuota šio modelio versija, kuri iš esmės buvo „GT-Four Celica“ su „Corolla“ kėbulu viršuje, tačiau homologinė serijinė versija niekada nepateko į rinką. Vietoj to, mes gavome variklį, kuris buvo 1,8 l keturių cilindrų 7A-FE, kuris varo priekinius ratus.

Australija gavo absoliučią šios kartos „Corolla“ nuosėdą, tik penkias duris, ir vienintelėje šalyje, kurioje buvo parduota aštuntoji karta, nebuvo atnaujintas 1ZZ variklis (tas pats variklis, kurį rasite „Lotus Elise“).

Tačiau tik vienerius metus „Toyota Australia“ nusprendė mums pasiūlyti labai ribotą „Turbo“ modelių seriją, pranešdama apie pirmąją „turbo Corolla“, kuri kada nors bus parduodama čia.

Labai mažai žmonių žino apie šį specialaus leidimo automobilį, nes atvirai nuobodžios reputacijos dėka ši modelių linija iki tol mėgavosi.

„AE112R Corolla Sportivo“ buvo sukurtas atsižvelgiant į „Toyota Australia“ atsiliepimus, kurie tapo vienintele rinka, kurioje šie automobiliai buvo parduodami. Kada nors buvo pagaminta tik 110 ir jie sunumeruoti specialiu leidimo ženklu.

Kad reikalai būtų dar keistesni, 7A-FE buvo su turbokompresoriumi šiam modeliui ir tik šiam modeliui, o tai reiškia, kad visame pasaulyje yra tik 110 gamyklinių šio variklio versijų su turbokompresoriumi, ir jie visi yra Australijoje.

Prieš pridedant turbokompresorių, atsarginis variklis buvo pakeistas labai mažai, net suspaudimo laipsnis buvo toks pat 9,5:1. Tai sumažino gamyklos galią nuo vargingų 85 kW iki įspūdingų 115 kW.

Be variklio, „Sportivo“ gavo tvirtesnę pakabą ir labai šaunų kėbulo komplektą, kurį sudaro priekinės ir galinės lūpos, šoniniai sijonai ir didelis spoileris. Jis taip pat buvo baigtas tik vienos spalvos – aukso.

Kalbant apie kainas, jie buvo daug brangesni nei bazinio modelio 2001 Corolla. Rankinis „Ascent“ kainuotų apie 21 680 USD plius keliuose, o „Sportivo“ buvo parduodamas už milžiniškus 37 990 USD.

Jie nelabai gerai išlaikė savo vertę. Kai jie parduodami, jie paprastai svyruoja apie 10 000 USD ribą, o kartais net mažiau. Tai gana pigu už japonų pagamintą automobilį, o visame pasaulyje jų yra tik 110.

Kaip mums sekėsi? Kokie yra jūsų mėgstamiausi specialieji šiaip gana paprastų automobilių leidimai. Praneškite mums toliau pateiktuose komentaruose.

Paštas Šie specialaus leidimo automobiliai iš tikrųjų padarė „nuobodžius“ modelius šauniais pirmą kartą pasirodė Vairuoti.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės - Pranešimai spaudai