Ryklio ataka! BYD planuoja daugiau priemonių, nes Kinijos prekės ženklas siekia dominuoti dviem kabinomis
Ateityje iš BYD tikimasi daugiau įrenginių, iš kurių vienas gali būti visiškai elektrinis, o kitas – dar pigesnė įkraunamo „Shark 6“ hibrido versija.
The 2025 BYD Shark 6 Gali būti, kad tai bus pirmoji Kinijos prekės ženklo naujovė, bet toli gražu ne paskutinė, nes vykdomas plėtros planas į Australiją pateikti daugiau atvirų dėklų modelių.
Paklaustas dėl „Shark 6“ pavadinimų suteikimo – konkrečiai kodėl toks skaičius – Davidas Smithermanas, BYD Australijos importuotojo „EVDirect“ generalinis direktorius, sakė, kad taip yra todėl, kad ruošiama daugiau utų.
„Galiu jus užtikrinti, kad bus daugiau ryklių“, – sakė jis.
Vienas naujas modelis, visiškai elektrinė „Shark 6“ versija, buvo pateiktas Smithermanui kaip idealiai tinkantis „Shark 7“ pavadinimui, siekiant išlaikyti skirtumą tarp įkraunamo hibridinio elektrinio automobilio (PHEV) ir pilno akumuliatoriaus elektrinio transporto priemonės (BEV). kaip Sealion 6 PHEV ir būsimi visureigiai Sealion 7 BEV.
Tačiau aukščiausiasis vadovas nesikreips į galutinį atsakymą, sakydamas žiniasklaidai, kad tai yra potencialus būdas pasinaudoti bendrovės portfeliu.
„Mes tikrai aiškiai pasakėme BYD, kad tai yra segmentas, kurį turime siekti, ir dėl šios priežasties bus keletas variantų“, – sakė jis.
„Tai mūsų pirmoji transporto priemonė, kurią laikome labai paprastai – viena apdaila, trys ar keturios spalvos – kad tai būtų paprastas pasirinkimas žmonėms.
„Tai (ryklys) bus didelė ateities dalis.
Tačiau greičiau tikėtina, kad bus daugiau „Shark 6“ variantų – tikimasi, kad viena iš jų bus dar labiau prieinama versija.
BYD dar nepatvirtino Shark 6 kainų, tačiau tikimasi, kad jis kainuos mažiau nei 60 000 USD prieš išlaidas kelyje ir bus paleistas su vadinamąja „Premium“ klase.
Tai palieka vietos dinaminiam variantui (jei dabartinės BYD pavadinimų suteikimo taisyklės Dolphin, Seal ir Sealion 6 yra ženklas), kuris gali sumažinti kainas iki arčiau 50 000 USD.
Tikimasi, kad pigesnės kainos „Shark 6“ neteks natūralios odos vairo dėl sintetinės medžiagos, taip pat pakeis „Premium“ 15,6 colio informacinį ir pramoginį jutiklinį ekraną ir 12 garsiakalbių garso sistemą atitinkamai 12,8 colio įrenginyje ir aštuoniuose garsiakalbiuose.
Kitos sritys, kuriose BYD galėtų sumažinti specifikacijas, kad sumažintų kainą, yra bendras benzininio variklio ir elektros variklių, šiuo metu 321 kW/650 Nm, galių, taip pat elektrinio važiavimo nuotolio ir akumuliatoriaus, šiuo metu apie 100 km nuo 29,6 kWh akumuliatoriaus, galia.
Ir BYD netgi turi apetitą eiti kitu keliu ir sukurti pavyzdinį našumą, kaip ir Ford Ranger Raptor, o Smithermanas žiniasklaidai sako, kad tai yra „absoliučiai“ troškimas.
Vis dėlto vis dar neaišku, ar tai yra „Shark“ versija su priedais, ar modelis su apčiuopiamu našumu Vairuoti girdėjo, kad kuriama „Shark“ versija su 2,0 l varikliu ir padidins stabdomo vilkimo galią nuo 2500 kg iki 3500 kg.
Tačiau Smithermanas pakartojo, kad prekės ženklo planai bus atskleisti netrukus, o kitas BYD žingsnis yra „Shark 6“ pristatymas vėliau šiais metais.
„Manau, kad mums reikia pateikti šią transporto priemonę į rinką ir pirmiausia ją pajudinti“, – sakė jis.
„Bet mes turime troškimų ir potraukių (daugiau).
Įrašas Ryklio ataka! BYD planuoja daugiau priemonių, nes Kinijos prekės ženklas siekia dominuoti dviem kabinomis, pirmą kartą pasirodė Diske.