„Patogu ir įperkama“: „Ausgrid“ išleis elektrinių elektrinių įkroviklių kelkraščius ant elektros stulpų

„Patogu ir įperkama“: „Ausgrid“ išleis elektrinių elektrinių įkroviklių kelkraščius ant


Naujojo Pietų Velso elektros platintojas „Ausgrid“ nori, kad elektromobilių įkrovimas būtų paprastesnis ir pigesnis visiems, naudodamas kelkraštyje esančius elektromobilių įkroviklius.
Rėmėja Ausgrid

Elektromobilių (EV) revoliucija artėja prie mūsų – ir yra ko laukti. Jūsų būsimas automobilis atsisakys sudėtingo vidaus degimo variklio, pakeisdamas jį paprastu elektros varikliu.

Jis bus maitinamas iš akumuliatoriaus, kuris galiausiai visiškai įkraunamas iš atsinaujinančių energijos šaltinių, tokių kaip saulė ir vėjas.

SUSIJĘS: svarstote apie elektromobilį? Peržiūrėkite mūsų pirkėjų vadovą

Ateityje EV oras, kuriuo kvėpuosite, bus švaresnis, sąžinė bus lengvesnė, o automobilis bus lygesnis, tylesnis ir maloniau vairuoti nei bet kada.

Negana to, planetos ateitis bus daug saugesnė – žinoma, bendras elektrifikacijos tikslas yra kovoti su žmogaus sukelta klimato kaita. Nieko smulkmenos.

Tačiau nieko verta daryti niekada nebuvo lengva, ir šis tektoninis poslinkis nėra be iššūkių. Kadangi Australija priima elektrifikaciją, elektros tinklui bus pateikta didžiulė papildoma paklausa. Tai gali atrodyti kaip priežastis nerimauti, bet jums nereikia jaudintis.

Australijos elektros tinklai pradeda veikti, kad būtų galima pereiti prie elektromobilių. „Ausgrid“ yra vienas iš elektros infrastruktūros tiekėjų, kuris visiškai elektrifikuoja mokestį.

Šiandien Ausgrid pakvietė mus išvažiuoti į Sidnėjaus gatves, kad iš pirmų lūpų pamatytume, kaip ruošiamas elektromobilių tinklas. Ir kai gaunate tokį kvietimą, sutinkate, nes Ausgrid yra didžiausias elektros tiekėjas Australijos rytinėje pakrantėje, kasdien įjungiantis šviesas daugiau nei keturiems milijonams žmonių, įskaitant svarbią infrastruktūrą, pvz., ligonines ir mokyklas.

Galbūt daug negalvotumėte apie tinklą, kai namuose prijungiate savo naująjį elektromobilį, tačiau gauti tuos elektronus iš jų šaltinio ir į automobilio akumuliatorių yra neįtikėtinas inžinerijos žygdarbis. Pastotės, elektros linijos, požeminiai kabeliai ir elektros stulpai driekiasi daugiau nei 22 000 kvadratinių kilometrų visame Sidnėjuje, Centrinėje pakrantėje ir Hanterio slėnyje – tai didžiulis, šurmuliuojantis elektros infrastruktūros tinklas, kurį tikriausiai laikote visiškai savaime suprantamu dalyku.

Pirmoji mūsų kelionės po Ausgrid ateities planus stotelė yra Sidnėjaus pajūrio priemiestyje Cronulla. Saulė spinduliuoja savo, atrodytų, beribę energiją, o Nikas iš Ausgrido, mūsų dienos šeimininkas, nori grafiškai parodyti, kaip sunku kai kuriuose priemiesčiuose turėti elektromobilį – kol kas vis tiek.

„Visame Sidnėjuje yra tokių rajonų, kur neįmanoma įkrauti elektromobilio namuose, nes namuose nėra važiuojamųjų takų, nėra garažų arba kur yra daugiabučių“, – pasakoja Nickas. Vairuoti.

„Nuomojantys žmonės taip pat gali nesugebėti įdiegti įkrovimo namuose. Žinome, kad prieiga prie įkrovimo yra pagrindinė kliūtis žmonėms, perkantiems EV. Mes norime tai pakeisti.

„Norime, kad turėti elektromobilį žmonėms, kurie negali įkrauti įkrovimo namuose, būtų taip pat patogu ir įperkama, kaip ir tiems, kurie gali.

Tai gana didelė problema, nors Ausgrid atrodo netrikdoma. Norėdami pamatyti siūlomą sprendimą, bėgame į Gymea įlanką.

Vaikščiodami gatve su Niku privažiuojame elektros stulpą, kuris savo išvaizda niekuo nesiskiria nuo turbūt milijonų kitų Sidnėjaus gatvėse. Tačiau šitame yra kažkas ypatingo.

„Tai nauja elektrinių elektromobilių įkrovimo stotelė, teikianti nuo 7 kW iki 22 kW kintamosios srovės įkrovimo, o tai reiškia, kad elektromobilį galėsite įkrauti maždaug per keturias valandas“, – aiškina Nickas.

„Ausgrid“ įsivaizduoja, kad ši apgaulingai paprasta, bet labai sumani įkrovimo stotelė iš elektros stulpo išsprendžia problemą, kur įkrauti gatvėje stovintį elektromobilį – vienu ypu.

„Ausgrid“ bendradarbiauja su pramonės atstovais, siekdama ištirti įvairius būdus, kaip išplėsti tokius sprendimus ir suteikti klientams daugiau vertės. Tai apima NSW vyriausybės dotacijas, kurios leidžia trečiosioms šalims bendradarbiauti su „Ausgrid“, kad pateiktų tokius sprendimus kaip šis. „Ausgrid“ mano, kad reikia tūkstančiams elektros stulpuose esančių elektrinių elektrinių įkroviklių.

„Norime, kad elektromobilių įkrovikliai būtų taip plačiai paplitę, kad mums nebereikėtų tam skirtų stovėjimo aikštelių, nes visur bus viešas įkroviklis.

Tai reikštų pilną elektronų „baką“ kiekvieną kartą, kai pateksite į savo EV… nerimas praėjo.

Su Nicku šokame į mašiną ir vykstame į Bexley North pietų Sidnėjuje, maždaug už pusvalandžio kelio. Atvykstame apžiūrėti kaip pramoninio dydžio šaldytuvų, apvyniotų vietiniais meno kūriniais, sankaupą. Šie aukštųjų technologijų išvaizdos monolitai yra vieni iš pirmųjų „Ausgrid“ įdiegtų bendruomenės baterijų.

267 kWh galios akumuliatorius gali turėti tiek pat galios kaip aštuoni standartinio dydžio elektromobiliai. „Tai pakeičia žaidimą vartotojams ir tinkle – tai tikrai naudinga visiems“, – aiškina Nickas.

„Jis leidžia žmonėms, turintiems saulės energiją, kaupti energiją dieną ir atgauti ją vakare. Žmonės, kurie negali gauti saulės energijos ant savo stogų, nes nuomojasi arba gyvena butuose, gauna naudos dalindamiesi saulės energijos pertekliumi savo bendruomenėje. Be to, tai sumažina visų mūsų tinklo klientų sąnaudas ir mažina sąskaitas už energiją.

„Ausgrid“ tikisi, kad bus išleista šimtai šių bendruomenės baterijų, kurių dydis / baterijos talpa laikui bėgant padidės. Nors jau dabar matome, kaip žmonės grįžta į tinklą su namų įkrovikliais, šios baterijos taip pat ilgainiui palaikys elektromobilius, tiekiančius elektrą atgal į tinklą. Šią technologiją siūlo daugelis naujų elektromobilių modelių, vadinamų „Vehicle-to-Grid“ arba V2G. Nikas sako, kad stebėkite šią erdvę.

„Elektroniniai automobiliai gali būti tikrai naudingi valdant tinklą“, – sako jis. „Kadangi sistemoje gauname daugiau saulės energijos, elektromobiliai puikiai tinka, nes vartotojai gali valdyti, kada jie kraunasi, naudoti energiją, kai ji pigi, ir netrukus galės grąžinti energiją atgal į tinklą.

Nickas mums turi dar vieną staigmeną. Nors mums tai atrodo kaip įprastas Ausgrid sunkvežimis, ši transporto priemonė yra daug daugiau.

„Štai kaip stipriai Ausgrid tiki elektrifikavimo procesu“, – sako Nickas. „Elektrifikuojame savo transporto priemonių parką. Siekiame, kad iki 2029 m. mūsų parke būtų 900 elektromobilių, o keliuose jau turėtų daugiau nei 100.

Užuot išsisukinėjęs nuo didžiulės užduoties paruošti tinklą elektrifikacijai, Ausgrid ją palaiko. Kaip elektromobilių šalininkas, Ausgrid prisideda prie nacionalinės diskusijos savo balso ir nurodymų, būdamas Electric Vehicle Council, nacionalinės institucijos, atstovaujančios EV pramonei Australijoje, narys.

Australams perėjimas prie elektromobilių gali atrodyti baisus, o pokyčiai iš tiesų gali būti bauginantys. Tačiau mažėjant pačių elektromobilių kainoms ir didėjant elektros tinklo raumenims, švaresnis oras, tylesnis ir sklandesnis vairavimas ir planeta su ateitimi nieko baugina. Vive la EV revoliucija.

Įrašas „Patogu ir įperkamas“: „Ausgrid“ ant kelkraščio įrengtus elektromobilių įkroviklius ant elektros stulpų pirmą kartą pasirodė „Drive“.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -