Naujasis Holdenas Jackaroo galėtų įveikti Prado… kaip Isuzu
Kaip atrodytų, jei „Isuzu“ paįvairintų savo gaminių asortimentą, pakeisdamas kitą transporto priemonę?
Daugumoje išsivysčiusių šalių įsigaliojus aplinkosaugos taisyklėms, Isuzu gali tekti paįvairinti savo gaminių asortimentą, kad sumažintų bendrą automobilių parko išmetamųjų teršalų kiekį ir degalų sąnaudas.
Galimas variantas yra bendradarbiauti su kitu įsitvirtinusiu automobilių gamintoju, kad būtų pasiūlytas elektrifikuotas modelis, pakeistas kaip Isuzu.
Viena populiariausių nekomercinių transporto priemonių Isuzu istorijoje buvo Bighorn – geriau žinomas kaip Holdenas Džekaras Australijoje, kur ji taip pat buvo sėkminga pardavimų srityje.
Bekelės šeimos visureigis taip pat buvo parduodamas užsienyje kaip „Chevrolet“, „Honda“, „Subaru“, „SsangYong“, „Acura“, „Opel“ ir „Vauxhall“.
Šios skaitmeninės menininko iliustracijos Theottle Pateikite idėją, kaip galėtų atrodyti naujos kartos Isuzu Trooper, pagrįstas Honda Pilot.
DAUGIAU: Atskleistas 2025 m. Isuzu MU-X veido patobulinimas, kurį tikimasi Australijoje kitais metais
Kadangi Honda seserinis prekės ženklas Acura siūlo V6 hibridinę to paties visureigio versiją Šiaurės Amerikoje, teorinis Isuzu Trooper galėtų pasiūlyti alternatyvą Toyota LandCruiser Prado tokiose rinkose kaip Australija ir Japonija.
JAV 3,0 l benzininis V6 varo priekinius ratus per septynių greičių dvigubos sankabos automatinę pavarų dėžę, o 1,3 kWh ličio jonų akumuliatorius maitina elektrinį variklį prie galinių ratų – bendra galia yra 239 kW. 392 Nm.
Skelbiama, kad bendras degalų ekonomija yra 11,2 litro 100 kilometrų.
Įdomu tai, kad „Isuzu“ Japonijoje neparduoda „D-Max“ ar „MU-X“ – tik komercinius sunkvežimius, tačiau hibridinis V6 visureigis, kaip šis įsivaizduojamas „Trooper“, galėtų sugrįžti į savo gimtąją rinką, taip pat pasiūlyti patobulintą visureigį. Australijos pirkėjai.
Įrašas Naujasis Holdenas Jackaroo galėtų įveikti Prado… kaip Isuzu pirmą kartą pasirodė Vairuoti.