LDV G10 furgonas, skirtas gyventi Australijoje, patobulintas saugos ir stiliaus patobulinimas
Pigiausiame LDV furgone numatyta atnaujinti saugos ir stiliaus patobulinimus, kad jis būtų parduodamas kartu su naujuoju „Deliver 7“.
Vienas pigiausių Australijos pristatymo furgonų – LDV G10 – artimiausioje ateityje liks salonuose, atnaujinus stilių ir patobulinus saugumą.
Ilgai buvo tikimasi, kad 2015 m. pristatytas G10 bus pakeistas ir nutrauktas, kai pasirodys Deliver 7 – panašaus dydžio, bet naujos kartos furgonas, pasižymintis didesniu komfortu ir technologijomis.
Šiandien paskelbti vyriausybės patvirtinimo dokumentai rodo, kad LDV dyzelinis G10+ bus – tikriausiai pigesnė – alternatyva naujajam modeliui, kartu su nauju priekiniu buferiu, išskiriančiu naująjį modelį.
Ir nors tai dar oficialiai nepaskelbta, viskas, bet patvirtinta, kad G10 įgis pažangią avarijų išvengimo technologiją, kurios nėra dabartiniame modelyje, kad atitiktų atvykstančių Australijos motorinių transporto priemonių taisykles.
DAUGIAU: 2025 m. LDV Deliver 7 kaina ir specifikacijos
Atvykimo laikas dar nepatvirtintas, tačiau suprantama, kad pirmieji 2025 metų modelio (MY25) G10 pavyzdžiai turėtų pasirodyti kitų metų pradžioje, prieš saugos įgaliojimus kovo mėnesį.
Tikimasi, kad kainos padidės, palyginti su dabartiniu furgonu, kurio kaina prasideda nuo 34 490 USD už pigiausią 2023 m. pagamintą benziną, kurio pasiūlymas šiuo metu baigiamas, palyginti su 42 490 USD už bazinį „Deliver 7“, kurių kainos nurodytos ABN turėtojams.
Dokumentus matė Vairuoti siūlo, kad MY25 G10 stiliaus pakeitimai apsiribos nauja priekinio buferio konstrukcija, pasiskolinta iš nebeegzistuojančio G10 Wagon universalo.
Kinijoje buvo pristatytas dar didesnis G10 patobulinimas su nauja priekine dalimi ir modernesniu dviejų ekranų prietaisų skydeliu, tačiau tai neparodoma vietiniuose dokumentuose.
DAUGIAU: LDV V80 furgonas bus kirvis Australijoje
LDV pateikė prašymą patvirtinti tik vieną variklį – dabartinį 119 kW 2,0 l turbodyzelinį keturių cilindrų variklį, suderintą su šešių greičių mechanine arba aštuonių greičių automatine pavarų dėže ir galinių ratų pavara.
Apie 160 kW 2,0 l turbobenzininį variklį, siūlomą tam tikrose šiandieninio modelio versijose, nieko neužsimenama. Dar reikia pamatyti, ar jis bus pritaikytas 2025 m. G10 serijai, ar bus pristatytas vėliau.
Svarbiausias atnaujinimas – dokumentuose nenurodytas – yra saugumas, nes tikimasi, kad G10 pirmą kartą per devynerius metus vietiniuose salonuose įgis autonominį avarinį stabdymą (AEB).
2025 m. kovo mėn. AEB taps privaloma naujoms keleivinėms ir lengvosioms komercinėms transporto priemonėms, o 2026 m. rugpjūčio mėn. bus įtrauktas dar vienas pėsčiųjų aptikimo reikalavimas.
G10 neturi jokios aktyvios saugos technologijos, pvz., AEB, eismo juostos laikymosi pagalbos ar aklųjų zonų stebėjimo, ir dar prieš tai, kai avarijų išvengimo sistemos tapo pagrindiniu ANCAP susidūrimų testų ramsčiu, 2015 m. jis pelnė tik tris žvaigždutes už saugumą.
DAUGIAU: LDV G10 žmonių krautuvas nukirstas, furgonas kol kas saugus
2022 m. ANCAP atliktas avarijų išvengimo technologijos populiariuose furgonuose bandymas parodė, kad G10 uždirbo tik 5 procentus – ir etiketė „Nerekomenduojama“ – kiekviename vertinimo juostos stulpelyje buvo įvertintas nuliu, „ribinis“ įvertinimas už vairuotojo nuovargį. priminimo sistema.
LDV Australia dar turi patvirtinti detales apie 2025 m. G10 asortimentą, įskaitant saugos atnaujinimą, tačiau pastarasis bus reikalingas, jei jis ir toliau bus parduodamas.
Belieka išsiaiškinti, ar bus daugiau patobulinimų, neskaitant naujojo buferio ir saugos technologijų, pavyzdžiui, pakeistų saloną.
Nepaisant savo amžiaus ir technologijų trūkumo, palyginti su konkurentais, praėjusiais metais G10 serija buvo antras geriausiai parduodamas vidutinio dydžio furgonas Australijoje (parduota 3638), atsiliekant nuo Toyota HiAce (7133). 2024 m. ji prarado pozicijas, nes naujesni konkurentai iš Ford ir Hyundai didina savo pėdsakus.
The post LDV G10 furgonas gyventi Australijoje su patobulinta sauga ir stiliaus patobulinimais appeared first on Diskas.