Kaip toli galite įvažiuoti į sankryžą sukant į dešinę? Štai oficialus atsakymas
Akivaizdu, kad prie šviesoforų visoje šalyje kyla painiava dėl Australijos sankryžų taisyklių. Štai kaip teisėtai ir saugiai pasukti į dešinę.
Dauguma vairuotojų posūkį į dešinę prie šviesoforo įjungs bent kartą per dieną, jei ne daugiau.
Tačiau visi tai darome šiek tiek skirtingai. Vieni yra konservatyvūs, linkę į sankryžą patraukti tik šiek tiek į priekį, o kiti akimirksniu krypsta toli į priekį, trokšdami kuo greičiau užbaigti posūkį.
SUSIJĘS: Ar teisėta važiuoti per raudoną šviesoforo signalą, kad būtų užkirstas kelias policijai?
Tada yra ir tokių, kurie visai nejuda į priekį, renkasi gerokai už linijų, kol pasirodys gintarinė šviesa.
Taigi, kuris požiūris yra teisingas pagal Australijos sankryžos taisykles?
Idealiu atveju norite patraukti pakankamai toli į priekį į sankryžą, kad galėtumėte pagerinti iš paskos važiuojančių automobilių eismą ir greitai užbaigti posūkį, kai tai įmanoma. Kita vertus, jei per toli patrauksite į sankryžą arba praleisite galimybę pasukti, rizikuojate gauti pažeidimą dėl trukdymo eismui.
Paaiškintos Australijos sankryžos taisyklės
Pasak kelių administracijos visoje Australijoje, nėra jokių kelių eismo taisyklių, tiksliai nurodančių, kiek vairuotojas gali įvažiuoti į sankryžą prieš baigdamas posūkį į dešinę.
„Vairuotojams leidžiama įvažiuoti ir sustoti sankryžoje, kad palauktų, kol bus saugi vieta pasukti į dešinę“, – sakė Kvinslando transporto ir pagrindinių kelių atstovas. Vairuoti.
„Nėra konkrečios taisyklės, kaip toli į sankryžą vairuotojas gali nuvažiuoti, nes tai priklausys nuo kiekvienos sankryžos išplanavimo. Tačiau vairuotojas neturi kelti pavojaus ar trukdyti eismui, todėl turi likti atokiau nuo bet kokio priešpriešinio eismo.
Atvirkščiai, taisyklėse nurodoma tik tai, kad vairuotojams leidžiama įvažiuoti į sankryžą „tiek, kiek reikia“, kad užbaigtų posūkį.
„Vairuotojams leidžiama įvažiuoti į sankryžas tik tiek, kiek reikia pasukti į dešinę prie šviesoforo“, Pranešė NSW transporto atstovas spaudai Vairuoti.
„Kai dega žalias šviesoforo signalas, bet nėra rodyklės į dešinę signalo, vairuotojai turi palaukti, kol priešpriešinis eismas atsilaisvins arba nutrūks, tada pasukti. Jei vairuotojui sankryžoje šviečia geltona arba raudona šviesa, jis privalo sukti į dešinę, kai tik tai bus saugu“.
Svarbu tai, kad neturėtumėte traukti į priekį, nebent matote, kad yra pakankamai vietos pasukti į kelią, į kurį ketinate įvažiuoti.
„Neteisėta važiuoti tuščiąja eiga arba laukti sankryžoje, kol atsiras vietos juostoje, į kurią vairuotojas ketina įvažiuoti“, – paaiškino „Transport for NSW“ atstovas spaudai.
„Sustojimas sankryžose yra pavojingas ne tik vairuotojams ir kitiems eismo dalyviams, bet ir sutrikdo eismo srautą, sukelia spūstis. Už sankryžos blokavimą gresia 320 USD bauda.
Taip pat būtina laikytis visų sankryžoje nupieštų posūkių linijų, nes to nepadarius galite gauti baudą arba, dar blogiau, įvykti avariją.
„Vairuotojai privalo laikytis visų posūkių linijų, kurios buvo pažymėtos toje sankryžoje. Už posūkio linijų nesilaikymą sankryžoje gresia 320 USD bauda ir du trūkumai“, – sakė „Transport for NSW“ atstovas.
Anot ACT vyriausybės atstovo, jei sankryžoje nėra posūkio linijų, vairuotojas turi pasukti taip, kad „pravažiuotų kuo arčiau sankryžos centro į dešinę; ir pasukite į kairę nuo kelio, į kurį įvažiuoja, vidurio, nebent vairuotojas įvažiuoja į vienpusį kelią“.
ACT vyriausybė pateikė šias schemas, kaip teisingai atlikti posūkį į dešinę:
Kalbant apie posūkio pabaigą, kelių taisyklės tiesiog nurodo, kad turite „išvažiuoti iš sankryžos, kai tik galite tai padaryti saugiai“.
Kvinslando transporto ir pagrindinių kelių atstovas pakartojo, kad vairuotojai „negali įvažiuoti į sankryžą, jei kelias kitoje pusėje yra užblokuotas; tai apima šalutinį kelią, į kurį jie įsuka“.
„Tai užtikrina, kad pasikeitus šviesoms jie neįstrigtų sankryžoje“, – pridūrė jie.
Jei taip atsitiks jums, gali būti taikomi įvairūs nusikaltimai – kiekvienas su savo didelėmis nuobaudomis:
- Eismo trukdymas – 161 USD bauda Kvinslande
- Neišvažiavimas iš sankryžos, kai šviesa pasikeičia į raudoną – 483 USD bauda Kvinslande
- Įvažiavimas į sankryžą, jei išvažiavimas užblokuotas – 247 USD bauda Kvinslande
- Važiavimas raudona šviesa – 645 USD ir trys trūkumai Kvinslande
Trumpai tariant: patikrinkite, ar kelias priekyje yra aiškus ir ar yra pakankamai vietos, kad galėtumėte užbaigti posūkį, bristi į priekį tik tiek, kiek reikia, ir palaukite, kol atsiras eismo tarpas, kad užbaigtumėte posūkį, užtikrindami, kad laikysitės bet kokių posūkių linijų.
Paštas Kaip toli galite įvažiuoti į sankryžą sukant į dešinę? Štai oficialus atsakymas pirmą kartą pasirodė Vairuoti.