Kaip „Drive“ komanda užsisakytų naują „Nissan Patrol Y63“? Konfigūratoriaus iššūkis


Naujasis „Nissan Patrol“ yra daugiau nei dvejus metus nuo Australijos, tačiau jis jau parduodamas Artimuosiuose Rytuose, o internetinis konfigūratorius veikia. Štai kaip Vairuoti žurnalistai statytų savo.

Tinkinimas šiuo metu yra madingas, tačiau per didelis pasirinkimas gali sukelti painiavą. Mūsų konfigūratoriaus iššūkyjeVairuotikomandos nariai slenka gamintojo svetainėje, kad sukurtų idealų derinį tam tikram modeliui.

Šią savaitę komanda gilinasi į naujausios Y63 serijos „Nissan Patrol“ konfigūratorių, kuris dabar vietoj V8 varomas V6 benzininiu su dviem turbinomis.

Australijos salonuose jis pasirodys tik 2026 m. pabaigoje ar net 2027 m. pradžioje, tačiau „Nissan“ paskelbė savo kūrimo ir kainų nustatymo įrankį JAE.

Pasakykite mums, kurį naują Nissan Patrol Y63 variantą pirktumėte (ir kaip jį nurodytumėte) toliau pateiktuose komentaruose (sukurkite čia) ir ką norėtumėte, kad sukonfigūruotume toliau.

Kezas Casey, gamybos redaktorius


Užuot pasirinkęs vieną su sklypu, aš sukūriau patrulį su mažiausiai… Beveik.

Mažiausios specifikacijos Patrol, kurį galima įsigyti užsienyje, neįtikėtinai tikėtina, kad čia pamatysite, bet kas būtų, jei atitiktumėte žemiausią apdailos lygį su didžiausiu varikliu? Aš tai padariau su Patrol LE T1 specifikacija, kuri sujungia audinio apdailą, 18 colių ratus ir „bekelei skirtus“ buferius, kad būtų šiek tiek daugiau laisvos vietos.

LE T1 vis dar komplektuojamas su elektra reguliuojamomis priekinėmis sėdynėmis, oda aptrauktu vairu, trijų zonų klimato kontrole ir konsolės aušintuvu. Tai nėra visiškai nuogas, tačiau nėra tikrų dėmesį patraukiančių detalių, tokių, kokias rasite viršutiniuose apdailuose.

Mano vienas nedidelis pasipūtimas buvo Forest Green dažai. Tai tiesiog prašoma suporuoti su bronzinių „Method Race“ ratų rinkiniu, sumontuotu su stambiomis purvo padangomis.

Svarbi dalis – dviejų turbinų 3,5 litro V6 variklis, kurio galia 317 kW ir 700 Nm, yra po variklio dangčiu, sujungta su devynių greičių automatiniu ir žemo diapazono pavarų dėže bei fiksuojamu galiniu diferencialu.

Kaina, na, ji nėra tokia skani kaip dabartinis Patrol asortimentas, o mano žemos specifikacijos modelis kainuoja 292 000 Emyratų dirhamų arba maždaug 116 000 USD. Ne pats brangiausias didelis visureigis, kurį galite įsigyti, bet ne toks ekonomiškas, kaip išvažiuojantis V8 modelis.

Tung Nguyen, naujienų redaktorius


Man pasisekė anksčiau šį mėnesį dalyvauti pasauliniame naujos kartos patrulio pristatyme Abu Dabyje, ir leiskite man pasakyti, kad tai įspūdingas žvėris metale.

Didžioji naujiena apie Patrol, kuris į Australiją pasieks ne anksčiau kaip 2026 m. pabaigoje (boo!), yra 298 kW/560 Nm 5,6 litro V8 variklio pakeitimas į 317 kW/700 Nm 3,5 l dviejų turbinų V6. – vienintelis jėgos agregatas mūsų rinkai.

Kodėl tuomet turėtumėte pasirinkti 236 kW/386 Nm 3,8 litro atmosferinį V6 variklį, kuris siūlomas Artimuosiuose Rytuose?

Iš tikrųjų su naujuoju Patrol yra du kėbulo variantai – vienas su visureigių buferiu ir kitas su mažesnės prošvaisos „miesto“ buferiu, tačiau kaip didelis visureigis, žinoma, pirmasis yra geriau tinkamas.

Deja, tai užkerta kelią daugybei galimybių. Tačiau pasirinkus „LE T2“ apdailą, galima naudoti odinį interjerą, kurį pasirinkau baltą, o ne juodą.

Išorės spalva yra Forest Green, kurią mačiau metalo ir atrodo švelniai.

Deja, ratų pasirinkimas yra fiksuotas iki 18 colių, bet jei tokį nusipirkčiau, bet kokiu atveju iš karto pakeisčiau gumą visoms vietoms.

Apskritai, kaina yra 314 900 AED arba tik šiek tiek mažiau nei 125 000 USD, o tai labai nepanaši į vidutinės specifikacijos „Toyota LandCruiser 300“ seriją.

Kathryn Fisk, vyresnioji naujienų žurnalistė


Apsiginklavęs neribotu įsivaizduojamu biudžetu ir didesniu pasirinkimo lygiu iš JAE rinkos, mano pasirinkimas būtų aukščiausio lygio LE Platinum City.

Jis turi dviejų turbinų V6, o ne natūralaus įsiurbimo versiją, ir didžiulius 22 colių ratus, kurie, mano manymu, suteiktų jam šiek tiek įspūdingumo, jei jį padengtumėte Forest Green dažais su juodu stogu.

Aukštesnių klasių bordo spalvos apdaila nelabai mano skoniui, todėl iškeisčiau ją į smėlio spalvos dygsniuotą odą, kuri gražiai derėtų prie žalios spalvos ir atrodytų elegantiškai.

Dėl to jis atrodo labiau „Toorak“ traktorius, o ne į krūmus, bet kas sako, kad negali atrodyti gerai ir turėti kotletų?

Benas Zachariah, žurnalistas


Vien todėl, kad man patinka BMW, dar nereiškia, kad noriu BMW prekės ženklo namų garso sistemos. Vien todėl, kad man patinka „Porsche“, tai nereiškia, kad man reikia „Porsche“ prekės ženklo dviračio. Galbūt, išskyrus „Yamaha“, aš linkęs manyti, kad prekės ženklai turėtų likti atitinkamose juostose.

Štai kodėl, kalbant apie Japonijoje pagamintus visureigius, man nereikia, kad tai būtų kažkoks prabangus automobilis. Būtent dėl ​​šios priežasties aš ir mano partneris įsigijome Toyota LandCruiser 200 Series GXL.

Šiuo atveju pasirinkau „Nissan Patrol LE T1“, kaip jis pavadintas JAE, kuris yra pagrindinis variantas, kurį galima įsigyti su galingu 3,5 l V6 su dviguba turbina.

Dėl aštrių, kvadratinių proporcijų jis geriausiai atrodo juodos arba baltos spalvos, o aš jau seniai esu „Black Chevy Suburban“ išvaizdos gerbėjas, todėl pasirinkau juodą spalvą.

Esu tikras, kad medžiaginių sėdynių užteks, ir tai tikrai bus tinkamiausias variantas, kai juodasis Patrulis keps po svilinančia Australijos vasaros saule.

Taip pat pasirinkau mažesnius 18 colių lengvojo lydinio ratlankius, nes jie labiau tiks važinėti bekelėje ir renkantis universalias padangas. Ir tai beveik viskas. Patrol turi ilgą standartinių funkcijų sąrašą, net ir pradinio lygio variante, todėl nieko kito nereikia daryti, tik įšokti į vidų ir pasitraukti į horizontą.

Tomas Fraseris, žurnalistas


Nors man liūdna matyti, kad dabartinės kartos Nissan Patrol 5,6 l V8 leidžiasi į saulėlydį, negaliu paneigti, kad naujojo Patrol pristatymas yra didžiulė naujiena.

Manau, kad jis puikiai atrodo iš mano matytų nuotraukų, ypač šiame žalias ir rudos spalvos derinyje, kurį pasirinkau pagal savo specifikaciją.

Žalias ir įdegis derinys šiuo metu yra labai populiarus ir manau, kad jis puikiai tinka dideliam naujojo Patrol korpusui.

Tokiame dideliame automobilyje aš taip pat pasirinkau 22 colių ratus, kad šiek tiek geriau užpildytų apsaugas.

Negaliu laukti, kol šis atvyks, manau, kad tai bus australai laimėtojas.

Aleksas Misoyannis, žurnalistas


Įkvėptas baltos ant bordo spalvos specifikacijos „Nissan“ pristatymo nuotraukose, pasirinkau sidabro ir juodos spalvos išorės spalvų derinį aukščiausios klasės „Patrol LE Premium City“ modeliui, jo dideliems 22 colių ratams, bekelėje. nedraugiškas priekinis bamperis ir viskas.

Man labai patinka bordo spalvos odinis interjeras – nors mano kolegų pasirinktas žalias išorės ir įdegio interjero derinys taip pat yra patrauklus – su visais naujojo Y63 privalumais, įskaitant du 14,3 colio ekranus ir priekinį ekraną.

Kaip pavyzdinis modelis, žinoma, naudoja pavyzdinį 3,5 litro V6 benzininį su dviem turbinomis, kuris – teisingai – bus vienintelis pasirinkimas Australijoje.

Kaina siekia 379 900 AED arba 155 000 USD. Patruliui tai nėra pigu.

Įrašas Kaip „Drive“ komanda užsisakytų naują „Nissan Patrol Y63“? „Configurator Challenge“ pirmiausia pasirodė Diske.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -