Kaip BYD taip greitai atnešė į Australiją įkraunamą hibridinį įrenginį „Shark 6“.
BYD įveikė tokius konkurentus kaip „Ford Ranger“ Australijos rinkai su įkraunamu hibridiniu automobiliu, tačiau prekės ženklas tvirtina, kad jis nebuvo skubotas būti pirmuoju.
Pirmasis įkraunamas hibridinis ute Australijoje bus 2025 BYD Shark 6aplenkdamas Ford Ranger PHEV daugiau nei šešiais mėnesiais, tačiau Kinijos prekės ženklas tikina, kad jis neskubėjo savo rinkai nugalėti konkurentus ar pasinaudoti greitu galiojimu pasibaigsiančiomis mokesčių lengvatomis.
Kai paklausė Vairuoti Kai buvo pradėtas kurti Shark 6, Davidas Smithermanas, BYD Australijos importuotojo EVDirect generalinis direktorius, pasakė: „Sakyčiau kaip prieš dvejus metus ir tikriausiai net prieš tai.
„Tai labai greita, bet reikia atsiminti, kad BYD naudos bendras technologijas visame savo versle, bet kai už savęs turėsi tokios arklio galios, galėsite judėti gana greitai“, – sakė jis.
Nors „Shark 6“ salonuose pasirodo tik dabar, o vėliau šią savaitę oficialiai pristatytas Australijoje ir jau parduodamas Pietų Amerikos rinkose, jis dalijasi savo pagrindais su kitu BYD šeimos modeliu – „Fangchengbao Bao 5“.
DAUGIAU: 2025 m. „BYD Shark 6“ kainuos mažiau nei 60 000 USD, nuleisdamas „Toyota“, „Ford“, „Isuzu“ konkurentus
Su tais pačiais kopėčių rėmo važiuoklės pagrindais ir bendra 1,5 l turbobenzinine keturių cilindrų hibridine galia, „Bao 5“ ir „Shark 6“ kūrimo darbai ir sąnaudos tikriausiai labai sutampa.
„Bao 5“ buvo gaminamas nuo 2023 m. pabaigos, o tai reiškia, kad tai, kas galiausiai virs „Shark 6“, galėjo būti pradėtas kurti jau 2021 m.
Tikimasi, kad Bao 5 taip pat pateks į Australiją – su Denza ženkleliais, BYD prabangos padaliniu – kaip įkraunamas hibridinis konkurentas, pavyzdžiui, Toyota Prado ir Ford Everest.
Nepaisant to, Smithermanas teigė, kad ute ilgą laiką buvo pagrindinė BYD Australia planų dalis ir buvo labai svarbi priimant sprendimą 2022 m. sumažinti prekės ženklą.
„Jei grįžtume į praeitį, tai buvo gana paprasta, kai pristatėme prekės ženklą Australijoje, sakėme, kaip mes galime padaryti įtampą Australijos rinkoje?
„Australijoje yra du dideli segmentai, SUV ir ute.
„Ir, žinoma, pradėjome nuo „Atto 3“, o paskui įėjome į „Dolphin“, „Seal“ – tai puikios transporto priemonės ir mums be galo pasisekė.
„(Bet) prekės ženklas nebus sėkmingas, jei neturėsite automobilio, todėl žinome, kad turime turėti tikrai gerą visureigių ir visureigių asortimentą – štai kas.
„Štai kodėl mes labai labai stengėmės, kad jo transporto priemonė būtų pristatyta į rinką, neskubėjome, mes ją turėjome Australijoje, nes manau, kad bandymai trunka tik metus, ir tai bus teisinga.
Smithermanas sakė, kad BYD turimas „dydis, mastas ir inžinerinė galia“ yra esminis veiksnys, kaip prekės ženklas gali pateikti tokius produktus kaip „Shark 6“ į rinką greičiau nei kitų automobilių markių, ir nurodė, kad tarp 900 000 BYD darbuotojų yra 110 000 inžinierių.
Įrašas „Kaip BYD taip greitai atnešė į Australiją įkraunamą hibridinį įrenginį „Shark 6“ pirmą kartą pasirodė Diske.