„Jeep“, „Peugeot“ patronuojanti įmonė, svarstys galimybę sumažinti savo prekės ženklo portfelį 2026 m., kai generalinis direktorius išeis į pensiją
Netrukus į pensiją išeinantis „Stellantis“ generalinis direktorius teigė, kad automobilių konglomeratas peržiūrės savo 14 prekės ženklų veiklą 2026 m.
Pasaulinis automobilių konglomeratas Stellantis 2026 m. pradės peržiūrėti savo prekių ženklų portfelį, nepaisant to, kad 2021 m. bus paskelbta apie 10 metų gyvavimo liniją kiekvienam grupės prekės ženklui.
Automotive News Europe „Stellantis“ generalinis direktorius Carlosas Tavaresas, kuris išeis į pensiją 2026 m., sakė, kad Nyderlanduose įsikūrusi bendrovė nuspręs, kuris iš jos prekių ženklų galėtų užsidaryti „po dvejų ar trejų metų“.
Praėjusią savaitę duodamas interviu su italų žurnalistais 2024 m. Paryžiaus automobilių parodoje, Tavaresas sakė, kad peržiūra bus atlikta „du trečdaliai iki 2030 m. plano išdrįsimo“.
2022 m. kovo mėn. paskelbtame strateginiame plane „Dare Forward 2030“ buvo numatytas siekis padvigubinti „Stellantis“ grynąsias pajamas iki 300 mlrd. EUR (AU485B USD) 2030 m. nuo 152 mlrd.
Tavaresas išeis į pensiją 2026 metų pradžioje, o jo įpėdinis bus paskelbtas kitų metų pabaigoje.
Jis buvo „Stellantis“ generalinis direktorius nuo tada, kai grupė buvo įkurta 2021 m., susijungus „Fiat Chrysler Automobiles“ (FCA) ir „Groupe PSA“, 2014–2021 m. ėjo „Groupe PSA“ vadovo pareigas ir 2011–2013 m. „Renault“ vadovo pareigas.
Stellantis grupę sudaro 14 automobilių markių, įskaitant Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Fiat, Jeep, Maserati, Opel, Peugeot ir Ram.
Kiti prekių ženklai yra „Abarth“, „Dodge“, „DS“, „Lancia“ ir „Vauxhall“, o „Stellantis“ valdo 51 procentą „Leapmotor International“ akcijų.
„Iki šiol mes vykdėme savo įsipareigojimus, jau pristatėme STLA Medium platformą, kuri debiutavo kartu su Peugeot 3008, ir, kai reikėjo, perplanavome kai kurių produktų pristatymą dėl besikeičiančių sąlygų, tačiau nė vieno neatšaukėme“, – sakė Tavaresas.
DAUGIAU: „Jeep“, „Peugeot“ tėvas įsipareigojo „Maserati“ po to, kai generalinis direktorius pagrasino „uždaryti“ prekės ženklus
Po nuviliančių finansinių rezultatų 2024 m. pirmąjį pusmetį Tavaresas sakė, kad „Stellantis“ nedvejodamas „uždarys“ prekių ženklus, kurie ir toliau dirba nuostolingai.
„Jei jie neuždirbs pinigų, mes juos uždarysime“, – sakė Tavaresas. „Negalime sau leisti turėti prekių ženklų, kurie neuždirba pinigų.
„Stellantis“ neatskleidė kiekvieno savo prekės ženklo individualių rezultatų, išskyrus „Maserati“, kuri pranešė apie 82 milijonų eurų (136 mln. USD) veiklos nuostolius.
Kalbėdamas su žurnalistais anksčiau šį mėnesį, įskaitant Automotive News EuropeTavaresas dėl Maserati problemų kaltino rinkodarą, o ne jos produktų portfelį, teigdamas, kad ji „nepadarė pakankamai, kad prekės ženklas būtų grynai prabangus prekės ženklas“.
DAUGIAU: „Chrysler“ įpėdinis ragina investuotojus ir darbuotojus „išgelbėti Chrysler“
Apskritai „Stellantis“ grupė pranešė apie 85 mlrd. eurų (AU137B USD) grynąsias pajamas – 14 proc. mažiau nei tuo pačiu metu 2023 m. – ir 5,6 mlrd. eurų (AU9B USD) grynąjį pelną 2024 m. pirmąjį pusmetį procentų sumažėjimas.
Rugpjūčio mėn. „Stellantis“ pranešime žiniasklaidai teigė neketinanti parduoti „Maserati“ prekės ženklo ar uždaryti kitų automobilių prekių ženklų.
„Stellantis dar kartą patvirtina savo įsipareigojimą visam savo platiam 14 žinomų prekių ženklų portfeliui ir primena, kad kiekvienas iš jų turi 10 metų perspektyvą (nuo 2021 m.), kad sukurtų pelningą ir tvarų verslą, kartu pripažįstant, kad rinkos nepastovumas ir laikinos situacijos gali sukelti svyravimus. “, – sakė grupė.
Įrašas „Jeep“, „Peugeot“ patronuojanti įmonė apsvarstys galimybę sumažinti savo prekės ženklo portfelį nuo 2026 m., kai išeis į pensiją generaliniam direktoriui, pirmą kartą pasirodė „Drive“.