„Hot Wheels“ ir „Formulė 1“ susiburia

„Hot Wheels“ ir „Formulė 1“ susiburia


Formulė 1 įsodino Hot Wheels į naujos serijos oficialių kolekcinių lietinių lenktyninių automobilių vairuotojo sėdynę.

„Formulė 1“ ir automobilių modelių gamintoja „Hot Wheels“ paskelbė apie partnerystę, kad lenktynių gerbėjai galėtų pristatyti daugybę sumažintų lenktynininkų, kurie oficialiai remia šį sportą.

„Kelių metų“ partnerystė buvo paskelbta pristačius pirmąjį modelį – 1:64 mastelio riboto leidimo Formulės 1 (F1) modelį su unikalia „Hot Wheels“ spalva.

F1 surišti modeliai bus siūlomi „Mattel Creations“, kurią bendrovė – kai kurių žinomiausių pasaulyje žaislų pavadinimų, įskaitant „Hot Wheels“ ir „Barbie“ savininkai – apibūdina kaip „paaukštintą kolekcionierių platformą“.

Pirmajame F1 modelyje yra metalinė važiuoklė ir kėbulas, taip pat keičiamos padangos ir vienetiniai „Real Rider“ ratai. Jis dėvi 68 numerį, pagerbdamas „Hot Wheels“ 1968 m. pradžią.

Jokie papildomi modeliai nebuvo paskelbti, tačiau suprantama, kad bendradarbiavimas atskleis daugiau F1 modelių per 2025 m. sezoną, kuris prasidės Australijos Formulės 1 Grand Prix lenktynėse Melburne.

„Hot Wheels“ parduodamas daugiau nei 150 šalių – „Mattel“ teigimu, 2023 m. jos 1:64 mastelio modelių linija viršijo pasaulinį žaislų pardavimą.

Panašiai F1 kasmet per 24 renginių kalendorių susirenka 700 milijonų žiūrovų, todėl tai yra populiariausia automobilių sporto forma ir viena žiūrimiausių sporto šakų pasaulyje.

Tiek F1, tiek „Mattel“ istoriškai nuožmiai saugojo savo prekės ženklus ir intelektinę nuosavybę, o susiejimas atrakino daugybę potencialių naujų kolekcininkų modelių, kurie anksčiau buvo laikomi neribotais pagal autorių teisių įstatymus.

„Tai suburs dvi didžiausias pasaulines gerbėjų bendruomenes, kurios pasidalins savo aistra automobiliams ir lenktynėms“, – pranešime sakė Roberto Stanichi, „Hot Wheels“ vykdomasis viceprezidentas ir „Mattel“ transporto priemonių ir statybinių komplektų vadovas.

Nors „Hot Wheels“ sukuria tarptautinę gerbėjų bazę, pastaraisiais metais F1 kaip prekės ženklas plečiasi visame pasaulyje su savo „Netflix“ serija. Važiuokite išgyventi padėti pasiekti didesnę jaunesnę auditoriją.

Tradiciškai Europoje vykstanti lenktynių serija F1 išsiplėtė nuo vienerių lenktynių JAV 2021 m. kalendoriuje iki trejų šį sezoną su naujais Grand Prix Las Vegase ir Majamyje.

Didėjantis gerbėjų būrys dabar egzistuoja abiejose Atlanto vandenyno pusėse, taip pat Pietryčių Azijoje ir Australijoje, kur F1 lenktynės puikiai palaikomos – Australijos Grand Prix sutartis užtikrina renginį iki 2037 m.

„Kaip ir Hot Wheels, F1 yra susijęs su jauduliu ir automobilio našumu, o mūsų sukurta plati kolekcija pakels F1 fantaziją į kitą lygį kartu su papildomais vartotojų kontaktiniais taškais, tokiais kaip skaitmeninis ir mažmeninės prekybos aktyvinimas“, – sakė ponas Stanichi.

Įrašas „Hot Wheels“ ir „Formulės 1“ komandos susivienijo pirmiausia pasirodė „Drive“.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -