Geriausi (ir blogiausi) olimpiniai specialiojo leidimo automobiliai

14a2eb9c-5063-597a-a802-e67232650000.webp


Atrodo, kad dėl jų mobilumo rėmimo olimpinės žaidynės ištraukia keistus specialiojo leidimo automobilius. Štai keletas geriausių ir blogiausių olimpinių specialiųjų leidimo automobilių.

Paryžiaus olimpinės žaidynės artėja į pabaigą šį savaitgalį po dviejų savaičių jaudulio, dėl kurio mes atsidūrėme ant savo vietų ribos.

SUSIJĘS: Australijos „Holden“ kadaise buvo oficialus olimpinių žaidynių automobilis

Švęsdami ketverių metų laukimo iki 2028 m. Los Andželo žaidynių pradžią, apžvelgiame kai kuriuos specialiojo olimpinio leidimo automobilius iš viso pasaulio – nuo ​​visiškai blogų iki geriausių.

Netgi mūsų pačių „Ford“ ir „Holden“ kažkada įsitraukė į olimpinę dvasią, su specialiais leidimais, kurie prisidėjo prie mūsų kolektyvinės meilės žaidimams. Galite skaityti apie mūsų pačių užaugintus olimpinius automobilius čia.

Tačiau čia atsigręžiame į tai, ką likęs pasaulis turėjo pasiūlyti tiek gero, tiek blogo ir net šiek tiek keisto.

1935 m. Opel Olympia

Opel Olympia neabejotinai pradėjo olimpinės temos automobilių tendenciją. Pastatytas 1935 m. ir prieš 1936 m. Berlyno olimpines žaidynes buvo suteiktas Olimpijos vardinis ženklas, novatoriškas „Opel“ ant grotelių netgi nešiojo olimpinį ženklelį.

Prieškarinė transporto priemonė buvo vienas iš pirmųjų pasaulyje masiškai pagamintų vienodo kėbulo automobilių, palyginti su tuo metu įprastu kėbulu ant važiuoklės.

Varomas 1,3 litro varikliu, kuris išvysto tik 18 kW, „Olympia“ buvo parduodamas nuo 1935 iki 1940 m. Jis kainavo 2500 Reichsmarkų (apie 1500 USD). Iš viso buvo parduota 168 000 vienetų, kol prasidėjus Antrajam pasauliniam karui buvo apribota gamyba.

Modelio pavadinimas vėliau buvo keletą kartų atgaivintas po karo, kol 1970 m. buvo nutrauktas.

1963 m. Datsun Bluebird

Antroji Datsun Bluebird karta buvo pradėta gaminti kaip tik 1964 m. Tokijo olimpinėms žaidynėms.

1964 m. olimpinės žaidynės buvo viena iš pirmųjų šansų Japonijai pademonstruoti savo pokario atgimimą kaip pasaulinę gamybos supervalstybę. Žaidimų komitetas paprašė, kad automobilių gamintojai pateiktų transporto priemones, kuriomis būtų galima pasipuikuoti žaidimų metu, o vienas iš pasirinktų buvo antrosios kartos „Nissan“ (arba tuo metu tarptautinėms rinkoms „Datsun“) „Bluebird“.

Varomas keturių cilindrų varikliais, antrosios kartos „Bluebird“ buvo pradėtas parduoti tarptautiniu mastu po to, kai buvo Tokijo olimpinių žaidynių automobilių plakatas.

Žemiau esantis vaizdas yra iš 1968 m. Meksiko olimpinių žaidynių, kur Bluebird 1300 naudojo Japonijos komanda. Po to Japonijos komanda pasirašė automobilį po to, kai įveikė 11 aukso medalių ir iš viso 25 medalius.

1976 m. Chevrolet S10/ GMC Sierra Grande

1976 m. Monrealio olimpinėms žaidynėms paminėti „Chevrolet“ ir jos GM dukterinė įmonė GMC išleido specialios serijos pikapų seriją.

„Chevrolet S10“ ir „GMC Sierra Grande Olympic Editions“ tuo metu buvo labai ribotas populiariausio GM sunkvežimio važiavimas.

Šie atminimo modeliai, viršijantys atsargų klasifikaciją, buvo padengti chromu, su viskuo, pradedant veidrodėliais, grotelėmis, priekiniu buferiu, ratų apmušalais, padengtais blauzdos detalėmis. GM Olympic Editions taip pat įvertino ralio ratus ir specialų dažymą su unikaliu gaubto ornamentu ir lipdukais.

Ant lipdukų ir gaubto papuošalų pavaizduotas oficialus olimpinių žaidynių logotipas, o likusi sunkvežimio dalis, išskyrus dekoratyvines apdailą, buvo santykinai tokia pati kaip standartinio modelio S10 ir Sierra Grande.

Olimpinio leidimo atnaujinimas tuo metu kainavo papildomus 350 USD (534 USD), ir neaišku, kiek GM parduota. Tačiau, sprendžiant iš to, kaip S10 savininkai susijaudina savo forumuose, kai pamato vieną, galime manyti, kad jų pagaminta nedaug.

1984 m. Buick Century Olympia

„Buick“ buvo oficiali automobilių markė 1984 m. Los Andželo olimpinėse žaidynėse, kurios iki tol iš tikrųjų buvo pelningiausios olimpinės žaidynės, daugiausia dėl įmonių rėmimo iš „McDonalds“ ir, žinoma, „Buick“.

Nors visų 1983 m. pabaigoje ir 1984 m. parduotų „Buick“ automobilių langas buvo užklijuotas nedideliu lipduku, minint 1984 m. žaidynes, „Century“ buvo „Buick“ olimpinio įnašo programos kampanijos plakatas.

Pagal programą JAV olimpinei komandai buvo pažadėta 100 USD už kiekvieną „Century Olympia“ sedaną, parduotą 1984 m.

Pats automobilis nebuvo per daug ypatingas – aukso spalvos juostelėmis, lengvojo lydinio ratlankiais su auksiniais akcentais, proginiu gaubto ornamentu, riboto leidimo vairu, atminimo lentomis, olimpinės JAV komandos interjero akcentais ir keletu aukštesnės pakopos Century pasirinkimų.

Oficialių „Olympia“ pardavimų skaičių nėra, tačiau „Buick“ pranešė apie sėkmingiausius metus po olimpinės reklamos – parduota 906 626 modeliai.

1992 m Seat Toledo olimpinė

Ispanijos automobilių gamintojas SEAT buvo oficialus 1992 m. Barselonos olimpinių žaidynių rėmėjas. Pagal susitarimą su IOC, SEAT organizatoriams ir sportininkams suteikė 2000 savo automobilių, kurių didžioji dalis buvo tuo metu visiškai naujas Toledo modelis.

Įdomiausia šio mažo keturių durų priekiniais ratais varomo sedano dalis buvo ta, kad žaidimus apvažiavo vienas ypatingas Toledo – elektrinis. Mažasis elektrinis Toledo, sukurtas specialiai žaidimams, turėjo 16 švino-rūgštinių baterijų, o ne ličio jonų akumuliatorių, esančių šiuolaikiniuose elektromobiliuose.

Dėl šios priežasties elektrinis Toledo svėrė dar 530 kg, palyginti su vidaus degimo versija, o važiuojant mažu greičiu nuvažiavo vos 55 km. Nepaisant to, buvo įspūdinga parodyti kažką panašaus 1992 m.

Plačiajai visuomenei SEAT išleido Toledo sportinio Barselonos olimpinių žaidynių prekės ženklo 1,8 l keturių cilindrų Olimpico leidimą grindų kilimėlius, vairą ir ženklelius.

1996 m. Buick Regal ir Skylark Olympic

Buickas vėl sugrįžo į 1996 m. Atlantos žaidynes su dviem naujais specialiaisiais olimpiniais leidimais – Regal ir Skylark olimpiniais auksais.

Siekdamas aukso su netikrais aukso akcentais visame automobilyje, Buickas kažkaip padarė du labai nuobodžius automobilius dar keistesnius ir nuobodesnius.

Nepaisant keisto pasirinkimo derinti auksą su bordo spalva „Regal“ ir žalią „Skylark“, abu modeliai turėjo įprastus „Team USA“ ženklelius ir logotipus visame automobilyje.

Norite vieno iš šių visiškai naujų? Tai būtų jums kainavęs papildomus 418 USD, palyginti su panašaus modelio modeliu be užrašo „JAV“, jei kas nors nebūtų tikras, kad esate amerikietis su savo dideliu priekinių ratų pavara V6 Buick.

2000 m. Rover 25 ir 45 olimpinis įspūdis

Kaip žino kiekvienas australas, 2000-ieji buvo Sidnėjaus olimpinių žaidynių metai, o kas gali būti geresnis būdas paminėti Australijos įvykį, jei ne specialus britų automobilių prekės ženklo leidimas, kuris byra į gabalus?

Negalime būti per griežti, nes buvo svarbu ne tiek paminėti Sidnėjaus olimpines žaidynes, kiek palaikyti GB komandą kaip savo užaugintų talentų rėmėją.

Abu modeliai buvo beveik nieko daugiau, palyginti su nesportiškais modeliais, buvo keli lipdukai išorėje ir keletas olimpiniu ženklu pažymėtų interjero elementų.

Modeliai nebuvo gerai parduoti; į kiek liko Svetainė, kurioje parodyta, kiek pavyzdžių dar liko JK kelyje, atskleidžia didžiausią 150 Rover 45 olimpinių pavyzdžių kelyje, iš kurių 2024 m. dar užregistruota nedaug.

Mini Londonas 2012 m. leidimas

Esminis vokiečiams priklausantis britų prekės ženklas „Mini“ žengė į priekį ir tapo oficialiu Team GB ir ParalympicsGB partneriu 2012 m. Londono žaidynėse.

Siekdama švęsti 2012 m. Londone vyksiančias olimpines žaidynes, Mini išleido 2012 m. specialaus leidimo Coopers standartiniais, dyzeliniais ir Cooper S komplektais.

Specialaus leidimo modeliuose buvo didelis 2012 m. Londono olimpinių žaidynių grafikas ant stogo, Londono piktogramų siluetas ant prietaisų skydelio, numeruota lentelė „X of 2012“, specialūs grindų kilimėliai ir specialios GB vėliavėlės siūlės ant sėdynių.

Tai nėra pats įdomiausias specialusis leidimas, bet pasirinkti kitą automobilį Londono olimpinėms žaidynėms būtų atrodė neteisinga.

2012 m. Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe Series II olimpiada

Galbūt šalia „Mini“ buvo dar vienas prekės ženklas, tinkamas Londono olimpinėms žaidynėms paminėti, ir tai yra „Rolls-Royce“.

Prabangus prekės ženklas pasiūlė specialaus leidimo Londono olimpinių žaidynių „Phantom Drophead Coupe Series II“ seriją. Laimikis? Pagal specialaus leidimo lentelę, jų yra tik trys.

„Phantom“ buvo paženklintas specialaus leidimo ženkleliu, nuėmęs „RR“ ir pakeisdamas jį olimpiniu simboliu, mojuojančiu Union Jack vėliava.

Ant vairo taip pat yra specialus ženklelis, o ant prietaisų skydelio pasodinta itin speciali numeruota lenta.

2016 m. Nissan March (Micra) Rio olimpinių žaidynių leidimas

Vienas paskutinių specialiųjų leidimų, kuriuos matėme nuo tada, kai „Toyota“ tapo pagrindine olimpinių žaidynių mobilumo partnere, buvo „Nissan March“, skirtas 2016 m. Rio de Žaneiro olimpinėms žaidynėms paminėti.

Mielas mažasis hečbekas, kurio vardinė plokštelė „Micra“ Australijoje, pasižymėjo gana agresyviu kėbulo komplektu su priekine dangteliu, šoniniais sijonais, naujomis grotelėmis ir galiniu spoileriu, paryškintu oranžine ir „Rio 2016“ grafika.

Be kėbulo komplekto, specialiajame leidime buvo juodas stogas ir veidrodėliai, siuvinėtos sėdynės, specialūs grindų kilimėliai ir riboto leidimo sunumeruota lenta.

Pagal „Nissan“ partnerystę su Rio de Žaneiro olimpinėmis žaidynėmis kada nors buvo pagaminta tik 1000 vnt., kurių dauguma buvo parduota Pietų Amerikoje.

Garbingas paminėjimas: 2001 m. „Buick Regal“ olimpinis leidimas

Taip, „Buick“ vėl grįžta su kitu olimpiniu leidimu, šį kartą 2001 m. „Regal“. Bet ar turite pakankamai aštrių akių, kad suprastumėte, kas negerai su šiuo vardu?

2001 m. olimpinių žaidynių nebuvo. Galbūt Buickas miegojo prie vairo, kai 2000 m. Sidnėjuje vyko olimpinės žaidynės, arba pašto karvelis pasiklydo teikdamas informaciją „General Motors“, tačiau jis išleido automobilį su 2001 m. .

Deja, istorija nėra tokia juokinga, kaip atrodo. Kaip ir daugelio prekinių ženklų atveju, „Buick“ kitų metų modelį išleido likus keliems mėnesiams iki naujųjų metų, ir taip yra su šiuo specialiu leidimu. Iš tikrųjų jis buvo pagamintas 2000 m. rugsėjį, prieš pat Sidnėjaus žaidynes.

Nepaisant to, vis dar juokinga matyti, kad olimpinis leidinys reklamuoja 2001 m. modelį, tarsi ten būtų kažkokios paslėptos olimpinės žaidynės, į kurias nė vienas iš mūsų nebuvo pakviestas.

Įrašas Geriausi (ir blogiausi) olimpiniai specialiojo leidimo automobiliai pirmą kartą pasirodė Vairuoti.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -