Ar naudojate karštą ar šaltą orą, kad aprasotumėte priekinį stiklą?
Lauke darosi šalta, o tai reiškia, kad ryte priekinis stiklas pradės rasoti. Nagrinėjame seną klausimą „Ar naudojate karštą ar šaltą orą, kad aprasotumėte priekinį stiklą?“.
Nors jūsų priekinis stiklas gali rasoti, nesvarbu, ar lauke karšta, ar šalta, šaltesniais Australijos mėnesiais dažniau susidaro migla, užstojanti vaizdą.
SUSIJĘS: Ar šiuolaikinius automobilius reikia šildyti?
Jūsų priekinis stiklas linkęs rasoti dėl bet kokio stiklo ir automobilio vidaus temperatūros pokyčių. Žiemą jūsų automobilio vidaus temperatūra yra daug aukštesnė nei lauko temperatūra, ypač kai įlipate ir pradedate iškvėpti šiltą orą, todėl ant priekinio stiklo kondensuojasi drėgmė ir rasoja stiklai.
Štai kodėl šiltuoju metų laiku langai taip pat gali rasoti: dėl drėgmės susidarys kondensatas ir ant stiklo kaupsis drėgmė.
Važiuoti su aprasojusiu priekiniu stiklu pavojinga. Nors jums gali kilti pagunda pajudinti automobilį, kai skubate, prieš kildami visada turėtumėte palaukti, kol visiškai atitirps priekinis stiklas.
Mes žiūrime, kas greičiau atitirps jūsų langus, karštu ar šaltu oru.
Ar karštas ar šaltas oras greičiau nusausina priekinį stiklą?
Atsakymas iš tikrųjų priklauso nuo lauko temperatūros. Kondensatas, susidarantis ant priekinio stiklo šaltesnio klimato sąlygomis, skiriasi nuo to, kas susidaro drėgnoje, karštoje aplinkoje.
Jei lauke karšta ir drėgna, įjunkite oro kondicionierių šaltu oru, kad išvalytumėte priekinį stiklą. Tačiau jei lauke šalta, šildytuvas būtų efektyvesnis būdas nusausinti stiklą.
Hankas Greenaspopuliarus „YouTube“ ir „TikTok“ mokslininkas, davė puikus paaiškinimas, kada naudoti šildytuvą arba oro kondicionierių.
„Norisi, kad kažkas atsitrenktų į tą priekinį stiklą ir nuneštų vandenį. Galbūt manote, kad tada turi būti karšta, tiesa? Nes karštas oras gali pernešti daugiau vandens“, – sakė jis.
„Jei lauke šalta, aplink jus esančiame ore nebus daug vandens, todėl jūs pūsite karštą orą, kuriame nėra labai daug drėgmės; tai puikiai tiks norint atsikratyti rūko vidinėje priekinio stiklo pusėje.
„Bet jei lauke labai drėgna ir pučiate karštą orą, galbūt tas oras dabar bus 100 procentų drėgnas ir jokiu būdu jis nenuneš to vandens, nes negali išlaikyti. daugiau vandens. Tokiu atveju norėtumėte naudoti oro kondicionierių, nes oro kondicionierius sausina orą.
Atminkite, kad šildytuvai paprastai įkaista ilgiau nei oro kondicionieriai, kad atšaltų. Taip yra todėl, kad šildytuvai išleidžia variklį cirkuliuojantį aušinimo skystį, todėl prieš išvykdami gali tekti palaukti, kol variklis įšils iki temperatūros.
Oro kondicionierius vis tiek pašalins dalį rūko jūsų priekinio stiklo viduje, tačiau jį išjungę galite pastebėti, kad jūsų priekinis stiklas vėl pradės rasoti daug greičiau nei tuo atveju, jei ką tik naudojote šildytuvą dėl pakeitimo. vidinė temperatūra.
Jei lauksite, kol šildytuvas sušils, automobilyje ne tik bus daug šilčiau, bet ir pastebėsite, kad šildytuvą reikės įjungti daug mažiau.
Mažiausiai efektyvus nustatymas šalinant rūką nuo priekinio stiklo šaltomis sąlygomis būtų šaltas oras neįjungus oro kondicionieriaus arba šildytuvas šiltomis sąlygomis.
Kaip išvengti priekinio stiklo rasojimo
Kaip sakoma, „pasirengimas yra raktas į sėkmę“. Turėtumėte tapti įpročiu savo automobilyje laikyti šiek tiek purškalo nuo rasojimo – dažniausiai jį rasite vietinėje automobilių dalių parduotuvėje.
Už mažiau nei 20 USD galite dažnai pasiimti salono purškiklį nuo rasojimo, pvz., Fog-X. Taikydami šį gydymą reiškia, kad rūko šalinimo nustatymą naudosite daug rečiau.
Purškimas ant priekinio stiklo vidinės pusės turėtų būti jūsų plovimo rutinos dalis. Tai vienas efektyviausių, pigiausių ir paprasčiausių kovos su rūku būdų.
Dar vienas paprastas būdas apsaugoti priekinį stiklą nuo purvo ir nešvarumų, kad jis taip dažnai nerasotų. Smulkius vandens lašelius, kurie sukelia aprasojimą, traukia priemaišos ir nešvarumai ant stiklo viduje, o nešvarų ekraną bus sunkiau išlaikyti švarų nei be dėmės.
Paštas Ar naudojate karštą ar šaltą orą, kad aprasotumėte priekinį stiklą? pirmą kartą pasirodė Vairuoti.