„Apple“ ir BYD slapta elektromobilių partnerystė atskleista – ataskaita
Remiantis nauja ataskaita, dabar į metalo laužą atiduotas „Apple“ elektromobilis kažkada derėjosi dėl Kinijos BYD technologijos naudojimo.
„Blade“ baterijų paketai šiandien BYD elektromobiliams įtakos galėjo turėti slaptas darbas su dabar atšauktais Apple automobilisjis buvo atidengtas.
Naujas reportažas iš Bloombergas atskleidė, kad BYD buvo vienas iš daugelio „Apple“ partnerių per dešimtmetį trukusį technologijų milžino projektą, skirtą sukurti autonominį elektromobilį, kuris buvo nutrauktas šių metų pradžioje.
Teigiama, kad bendrovės 2017 m. kartu dirbo su ličio geležies fosfato (LFP) baterijų elementais, kurie, kaip teigia jo kūrime dalyvaujantys žmonės, „informavo“ apie „Blade“ baterijų technologiją dabartiniuose BYD modeliuose.
DAUGIAU: „Apple“ autonominio elektromobilio projektas mirė – ataskaita
Teigiama, kad „Blade“ technologija yra saugesnė nei konkurentų baterijų blokų modeliai – mažiau linkę į gaisrus ir vadinamąjį „terminį pabėgimą“ avarijos atveju, o jos LFP chemija yra pigi.
Bloombergas praneša, kad „Apple“ ir BYD bendradarbiavimas tęsiasi iki 2014 m., kai BYD inžinieriai „Apple vadovams, kurie žavėjosi technologijos sauga ir energijos kaupimo galimybėmis, peržiūrėjo ankstyvąsias Blade akumuliatoriaus versijas“.
Cituodama žmones, susipažinusius su partneryste, „Apple“ „ieškojo pritaikymų (technologijai), kurie galėtų padidinti elektromobilių diapazoną“.
Tuo pat metu „Apple“ kūrė savo akumuliatorių chemines medžiagas – naudodama nikelį ir šarminius – ir daug energijos naudojančius paketus, todėl įmonės bendradarbiavo kuriant „saugią, ilgo nuotolio akumuliatorių sistemą Apple automobiliui“.
DAUGIAU: Kinijos BYD nori, kad iki 2030 m. Australijoje būtų daugiau nei Toyota
Leidinys praneša, kad „Apple“ sandoriui vadovavo buvęs VW vadovas Alexanderis Hitzingeris ir akumuliatorių specialistas Mujeebas Ijazas, prižiūrintys 50 inžinierių komandą.
Nepaisant plačių diskusijų, BYD nebuvo pasirinktas akumuliatorių tiekėjas, kai anksčiau šiais metais buvo ištrauktas „Apple“ automobilio kištukas, nes technologijų milžinas „laikė kitų akumuliatorių gamintojų sistemas“.
„Apple“ neturi jokios BYD baterijose esančios technologijos, o Kinijos automobilių milžinė neigia turėjusi kokią nors pagalbą iš išorės. Bloombergas – tačiau leidinio nurodyti šaltiniai teigia, kad „Apple“ partnerystė turėjo įtakos „Blade“ paketų dizainui.
JAV technologijų milžinė prie šios transporto priemonės – gandų, kad tai yra autonominis elektromobilis – kūrė dešimtmetį ir, prieš vasarį, projekto plėtrai išleido 1 milijardą JAV dolerių per metus.
DAUGIAU: Viešai neatskleista informacija atskleidžia, kaip galėjo atrodyti „Apple“ automobilis
Pranešama, kad projektas, pavadintas „Project Titan“, paskutiniais mėnesiais buvo sumažintas nuo autonominės transporto priemonės be vairo ar pedalų iki įprastesnio automobilio su pusiau autonominėmis funkcijomis, panašiomis į šiandieninius automobilius.
Iš pradžių planuota pasiekti iki 2020 m., o galutinė paleidimo data, kurią įmonės šaltiniai pranešė gerbiamam Apple žurnalistui Markui Gurmanui, kuris kartu parašė naujausią ataskaitą apie BYD sandorį, buvo 2028 m.
Gurmanas kovo mėnesį pranešė, kad daugelis „Apple“ automobilio koncepcijų atrodė panašiai kaip „Volkswagen ID“. „Buzz“ arba JAV startuolio „Canoo“ furgonai su dėžute primenančiu stiliumi, baltais dažais, stumdomomis durimis ir baltomis padangomis.
Pagal naujausią Bloombergas ataskaitoje, partnerystės su BYD įgyta patirtis padėjo sukurti modernius Apple produktus, tokius kaip „Vision Pro” papildytos realybės ausinės, taip pat „Neural Engine AI” procesorius daugelyje jos įrenginių.
Paskelbta „Apple“ ir BYD slapta elektromobilių partnerystė – pranešimas pirmą kartą pasirodė „Drive“.