2025 m. MG HS atskleidė: šiais metais Australijoje pasirodys naujas RAV4 varžovas su įkraunama hibridine galimybe
Kitas MG šeimos visureigis sulaužytas dangteliu, kuriame yra daugiau erdvės ir technologijų, taip pat iki 120 km nuvažiuojama tik elektra varoma hibridinė versija.
The 2025 m. MG HS buvo atskleistas kaip kitas augančios prekės ženklo varžovas Toyota RAV4, Hyundai Tucson ir Mazda CX-5, prieš Australijos atvykėlius iki šių metų pabaigos.
Nauja HS seka praėjus mažiau nei penkeriems metams po to, kai jo pirmtakas atvyko į Australiją, ir toliau siūlo rinktis tik benziną arba įkraunamas hibridas galia.
Kaip anksčiau pranešė Vairuotijis labai pagrįstas Roewe RX5 pardavė MG patronuojanti įmonė savo vidaus rinkoje, tačiau, pasak automobilių gamintojo, įgyja unikalų priekinės dalies stilių, kitokį interjerą ir kitus dizaino pakeitimus, kad jis taptų „tikru MG“.
Tikėtina, kad kainos padidės, palyginti su dabartinėmis 30 990 USD kainuojančiomis HS, atsižvelgiant į didesnį kėbulą ir naujas technologijas, tačiau palyginti nedidelis, maždaug 1 000–2 000 USD padidinimas naujajam modeliui JK yra geras Australijos salonams.
4636 mm ilgio, 18900 mm pločio ir 2750 mm ratų bazės, naujasis HS yra 26 mm ilgesnis, 14 mm platesnis ir 30 mm ilgesnis tarp priekinio ir galinio rato, taip pat 30 mm žemesnis.
Dizaino pakeitimai, palyginti su MG Roewe donoriniu automobiliu, apima atnaujintą priekinę gaubtą su MG 3 ir MG 5 stiliaus grotelėmis, taip pat įprastas durų rankenas vietoje sudėtingesnių iššokančių blokų.
LED priekiniai žibintai yra standartiniai užsienio rinkose, o aukščiausios klasės modeliuose yra 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai.
Viduje yra pora 12,3 colio ekranų prietaisams ir informacinei pramogai, pastarajame veikia MG 3 ir 4 išvestinė programinė įranga su Apple CarPlay, Android Autopalydovinė navigacija ir „Amazon Music“ integracija.
Yra naujas trijų stipinų vairas, taip pat kompaktiškas pavarų perjungiklis. JK modelių bagažinės talpa išaugo 44 litrais iki 507 litrų.
Galimos funkcijos apima belaidį išmaniojo telefono įkrovimą, šešių krypčių vairuotojo ir keturių krypčių priekinio keleivio elektra reguliuojamas sėdynes, aštuonių garsiakalbių stereofoninį garsiakalbį, 360 laipsnių kamerą ir beraktį įėjimą ir paleidimą.
Galimas visas pažangių saugos technologijų rinkinys, įskaitant autonominis avarinis stabdymaseismo juostos laikymosi pagalba, eismo juostos centravimo pagalba, adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, aklųjų zonų stebėjimas, galinio kryžminio eismo perspėjimas ir įspėjimas apie išvažiavimą iš durų.
Įprastą benzininę versiją varo „naujos kartos“ 1,5 litro keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi, JK išvystantis 125 kW ir 275 Nm (šiandien Australijoje – 119 kW/250 Nm), suderintas su septynių greičių varikliu. dvigubos sankabos automatinė pavarų dėžė.
JK baziniuose modeliuose jį galima įsigyti su šešių greičių mechanine pavarų dėže, tačiau Australijoje ji nepasieks.
australas Vyriausybės patvirtinimo dokumentai atskleidė 2,0 l turbininį variklį bus galima įsigyti vietoje, derinant su įprastu devynių greičių automatiniu.
Tuo tarpu įkraunami hibridiniai HS modeliai, parduodami su vairu dešinėje pusėje, sujungia 105 kW 1,5 litro benzininį variklį su 154 kW elektrinis variklis 0–100 km/h įsibėgėjimo laikas yra 6,8 sekundės, o ne hibridiniame – 9,4 s.
JK jis naudoja 24,7 kWh bateriją (nuo 16,6 kWh), leidžiančią nuvažiuoti iki 120 km tik su elektra.
Kairėje pusėje parduodamuose visureigiuose MG HS montuojami ne tokie galingi elektros varikliai ir mažesni akumuliatorių blokai. 2025 m. MG HS turėtų pasirodyti Australijos salonuose iki šių metų pabaigos.
The 2025 m. MG HS Australijos salonuose turi pasirodyti iki šių metų pabaigos.
Paštas 2025 m. MG HS atskleidė: šiais metais Australijoje pasirodys naujas RAV4 varžovas su įkraunama hibridine galimybe pirmą kartą pasirodė Vairuoti.