„TikTok“ varžovas „Instagram“ Whee neturi traukos

whee.jpg


Anksčiau šį mėnesį „TikTok“ pristatė naują socialinę programėlę „Whee“ – į „Instagram“ panašią paslaugą, skirtą fotografuoti ir dalintis su draugais. Kaip ir „Instagram“, „Whee“ taip pat palaiko nuotraukų filtrų naudojimą ir apima pranešimų siuntimą. Tačiau bendrovės „Whee“ planai nėra aiškūs, nes, remiantis naujais programų žvalgybos įmonės „Appfigures“ duomenimis, programėlė turi palyginti nedaug atsisiuntimų ir dar neturi reklamuotis per „Apple“ paieškos skelbimus.

Be rinkodaros palaikymo šiandieninėje „App Store“ naujos programos iš esmės nematomos. Panašu, kad taip yra ir Whee, kuris tyliai pradėjo veikti birželio 18 d. 71 pasaulio šalyje. Dėl reklamos stokos Whee nepateko į populiariausių nemokamų programų diagramą Apple App Store ir iš karto nepateko į 500 populiariausių socialinių programų palaikomose rinkose, nors vėliau tai pasikeitė.

„Whee“ yra prijungtas prie „TikTok“, kuris priklauso Pekine įsikūrusiai „ByteDance“, tačiau pagal „App Store“ sąrašą jį skelbia pats „TikTok“, o ne jo pagrindinė įmonė.

Remiantis „Google Play“ duomenimis, antradienio duomenimis, Whee visame pasaulyje buvo atsiųsta tik 13 000 „iOS“ ir kažkur į šiaurę nuo 10 000 „Android“ atsisiuntimų. Taip pat akivaizdu, kad šiuo metu ji nėra skatinama JAV, nes pagrindinės iOS rinkos yra Malaizija, Turkija, Saudo Arabija, Peru ir Indonezija. Vis dėlto šios šalys atsisiunčia tik nedaug.

Pavyzdžiui, Malaizijos rinka Nr. 1 atsisiuntė 2 400, o Indonezija užėmė penktą vietą su tik 800 įdiegimų. Dėl nedidelio skaičiaus tai greičiausiai yra atsisiuntimai iš žmonių, kurie atsitiktinai aptiko Whee ieškodami „App Store“. Mažesnėse rinkose, kuriose yra mažiau programų, Whee pateko į 500 geriausių socialinių programų, nors niekada nepasiekė geriausių 10 ir dažniausiai gerokai viršijo 50.

Ekrano kopija
Vaizdo kreditai: Programėlių figūrėlės

Be to, „Appfigures“ teigia, kad „ByteDance“ dar nebandė reklamuoti „Whee“ per „Apple“ paieškos skelbimus, kurie padeda programoms užimti aukštą reitingą, kai „App Store“ naudotojai ieško programų naudodami konkrečius raktinius žodžius. Įmonė nustatė, kad iki šiol nebuvo jokios su „Whee“ susijusios „Apple Search Ads“ veiklos. Be to, vartotojų atsiliepimai iš tų, kurie rado Whee, taip pat yra gana niūrūs, nes programos bendras įvertinimas yra 3,6 iš 5 visame pasaulyje, 31 App Store reitinge, iš kurių tik 10 turi atsiliepimų.

„ByteDance“ nekomentavo savo planų, susijusių su „Whee“, tačiau programos paleidimo laikas pakėlė antakius, nes prezidentas Bidenas balandžio pabaigoje oficialiai pasirašė „TikTok“ uždraudimą įstatyme po to, kai Atstovų rūmai priėmė peržiūrėtą įstatymo projektą, kuris privertė uždrausti „TikTok“ arba parduoti. (Nuo to laiko „TikTok“ padavė į teismą JAV, kad užblokuotų įstatymo įsigaliojimą, o tai bent jau kurį laiką atidės draudimą, kol teismuose bus sprendžiamas teisėtumas.)

Whee atvykimas gali būti planas B, leidžiantis „ByteDance“ išlaikyti socialinį buvimą JAV, net jei „TikTok“ draudimas būtų laikomasi.

Tai ne pirmas kartas, kai „ByteDance“ bando sukelti susidomėjimą kitomis socialinėmis programomis už „TikTok“. Anksčiau 2023 m. bendrovė tyliai paleido kitą į „Instagram“ panašią programėlę „Lemon8“ JAV ir JK ir netgi sumokėjo „TikTok“ influenceriams, kad jie paskelbtų apie programą, kad būtų pradėtas jos turinys. Tos pastangos atsipirko ne iš karto; iki 2023 m. lapkričio mėn., programėlės atsisiuntimų skaičius JAV sistemoje „iOS“ pasiekė tik 2,5 mln. – tai puikūs skaičiai naujam startuoliui, bet nė kiek neprilygsta „TikTok“, kuriame kas mėnesį yra daugiau nei milijardas aktyvių vartotojų, įskaitant 170 mln. JAV. Tačiau „Lemon8“ gali būti lėtas augimo bandymas. Šiandien tai yra Nr. 2 gyvenimo būdo programėlė JAV, šioje rinkoje įdiegta beveik 7,7 mln. iOS.

„ByteDance“ taip pat valdo kitą populiarią vaizdo įrašų programą „CapCut“, dažnai naudojamą „TikTok“ vaizdo įrašams kurti. Ir jis trumpam susikalbėjo su „BeReal“ konkurentu „TikTok Now“, nors jis buvo uždarytas mažiau nei po metų.

Ar Whee laikysis to paties žaidimo kaip Lemon8, dar reikia pamatyti. Bet jei jūsų mėgstamiausias „TikTok“ influenceris kada nors ateityje atsitiktinai pradės kalbėti apie „Whee“, žinokite, kad už tai jiems tikriausiai buvo sumokėta.





Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -