„Tesla FSD V12.6 HW3“ Išleidimas: kaip HW3 sukrauna prieš naujesnę aparatinę įrangą

„Tesla FSD V12.6 HW3“ Išleidimas: kaip HW3 sukrauna prieš naujesnę aparatinę įrangą
Įvadas
Visa „Tesla“ savarankiško vairavimo (FSD) programinė įranga ilgą laiką buvo kertinis jos naujovių akmuo, žadėdama ateitį, kurioje automobiliai vairuoja save minimalia žmogaus intervencija. FSD V12.6 išleidimas žymi dar vieną šuolį į priekį, pristatant patobulinimus „Tesla“ nervų tinklo skatinamai autonomijai. Tačiau akiratis nėra tik programinė įranga – „Hard“ suderinamumas yra kritinė tema, ypač transporto priemonių, turinčių 3 aparatinę įrangą (HW3), savininkams. Kai „Tesla“ išleidžia naujesnes iteracijas, tokias kaip „Hardware 4“ (HW4), kyla klausimų: ar HW3 gali neatsilikti nuo FSD v12.6 reikalavimų? Ar tai vis dar yra perspektyvi platforma „Tesla“ besivystančiai vizijai? Šiame straipsnyje mes išskiriame HW3 galimybes pagal FSD V12.6, palyginame jį su naujesne aparatine įranga ir ištirsime, ką tai reiškia „Tesla“ savininkams.
1 skyrius: „Tesla FSD V12.6“ raida ir jo poreikiai aparatinei įrangai
„Tesla“ FSD V12.6 reiškia perėjimą prie neuroninių tinklų nuo galo iki galo, kur sistema mažiau priklauso nuo iš anksto užprogramuoto kodo ir daugiau dėl AI-išmokyto sprendimų priėmimo. Šioje versijoje pagrindinis dėmesys skiriamas sklandesnei navigacijai, patobulintam objektų atpažinimui ir geresniam kraštų, tokių kaip neapsaugotų kairiųjų posūkių ir tankaus miesto srauto, tvarkymas. „HW3“ savininkams atnaujinimas yra mišrus jaudulio ir skepticizmo krepšys.
„HW3“, pristatytas 2019 m., „Tesla“ pasižymi dvigubos sistemos ant lukšto (SOC), pristatant 144 viršūnes (trilijonus operacijų per sekundę) perdirbimo galios. Nors paleidimo metu tai buvo novatoriška, naujesnė aparatūra, tokia kaip „HW4“, pranešama, kad šis našumas yra padidėjęs, su patobulintomis kameromis ir nereikalingomis sistemomis. FSD V12.6 pasitikėjimas realiojo laiko duomenų apdorojimu ir sudėtingais nervų tinklais kelia pagrįstą susirūpinimą dėl HW3 galimybės neatsilikti.
Ankstyvieji FSD V12.6 bandymai HW3 rodo pastebimą sklandumo ir pasitikėjimo pagerėjimą, ypač sujungus greitkelius ir sustojimo srautą. Sistemos gebėjimas interpretuoti dviprasmiškus scenarijus, pavyzdžiui, pėsčiuosius, esančius šalia perėjimų ar dviratininkų, audžiančių eismą, pagerėjo. Tačiau apribojimai išlieka. Pavyzdžiui, „HW3“ kameros, kurioms trūksta HW4 jutiklių skiriamosios gebos ir dinaminio diapazono, kovoja silpnos apšvietimo sąlygomis arba kai akinimas užtemdo kritines detales.
Nepaisant šių apribojimų, „Tesla“ optimizavo V12.6, kad veiktų HW3 ribose. Bendrovės dėmesys programinės įrangos efektyvumui užtikrina, kad dar senesnė aparatinė įranga gauna naudos iš algoritminių pažangų. Vis dėlto, kai FSD auga sudėtingesnis, išlieka klausimas: ar „HW3“ galiausiai pasieks spektaklio lubas?
2 skyrius: „HW3“ ir „HW4“: aparatūros demonstravimas
Norėdami suprasti, kaip HW3 kainuoja prieš naujesnę aparatinę įrangą, turime atskirti skirtumus. „HW4“, įdiegtas naujesniuose „Tesla“ modeliuose, tokiuose kaip „CyberTruck“ ir „Refreshed Model 3“, gali pasigirti patobulintu kameros rinkiniu, turinčiu didesnę skiriamąją gebą (5MP, palyginti su 1,2MP HW3), patobulintą naktinį matymą ir nereikalingą skaičiavimo sistemą, skirtą saugioms operacijoms. Jo apdorojimo galia, kuriai padidėjo viršyti 200 viršūnių, įgalina greitesnį sprendimų priėmimą ir išsamesnį aplinkosaugos žemėlapį.

FSD V12.6 šie aparatinės įrangos atnaujinimai reiškia apčiuopiamą naudą. „HW4“ fotoaparatai užfiksuoja ryškesnius vaizdus, sumažindami objektų klasifikavimo klaidas (pvz., Išskyrus plastikinį maišelį ir mažą gyvūną). Papildomas apdorojimo vadovas leidžia sistemai atlikti daugiau vienalaikių užduočių, tokių kaip numatant kelių kelių vartotojų elgesį sudėtingose sankryžose.
Bet ką tai reiškia HW3 savininkams? Palyginus šalutinius palyginimus, „HW3“ aprūpinti automobiliai, veikiantys FSD V12.6, puikiai atlieka dienos ir vidutinio sunkumo oro sąlygas. Atleidimas išauga sudėtingais scenarijais: „HW4“ viršutiniai jutikliai ir skaičiavimo galia leidžia greitesnėms reakcijoms į staigias kliūtis, tokias kaip „Jaywalking“ pėsčiasis ar automobilis, važiuojantis raudona šviesa. HW3, nors ir kompetentingas, kartais dvejoja arba reikalauja žmogaus įsikišimo tokiose situacijose.
„Tesla“ įsipareigojimas atsilikti nuo suderinamumo yra pagirtinas, tačiau yra įspėjimas. Nors „HW3“ gali paleisti FSD V12.6, jis gali nepalaikyti būsimų atnaujinimų, reikalaujančių daugiau išteklių. Elonas Muskas užsiminė, kad „HW3“ išliks perspektyvus „daugelį metų“, tačiau FSD tobulėjant 4 lygio autonomijai, aparatinės įrangos apribojimai gali tapti kliūtimi. Kol kas „HW3“ savininkai nelieka nuošalyje, tačiau neabejotina, kad padalijimas tarp senos ir naujos aparatūros yra neabejotina.
3 skyrius: Ar „HW3“ ateityje? Ką savininkai turi žinoti
Milijono dolerių klausimas HW3 vartotojams yra tas, ar jų aparatinė įranga išliks aktuali. „Tesla“ įrašai siūlo šiek tiek patikinimo: bendrovė nuolat išleido programinės įrangos atnaujinimus senesnėms transporto priemonėms, dažnai išspaudusi netikėtą našumą iš senstančios aparatūros. FSD V12.6 yra šios filosofijos liudijimas, pateikiantis pažangiausias funkcijas, nereikalaujant aparatinės įrangos atnaujinimo.
Tačiau HW4 pakilimas rodo poslinkį. „Tesla“ dėmesys AI mokymo infrastruktūrai ir autonominėms taksi ambicijoms rodo, kad būsimos FSD iteracijos prioritetą teiks prioritetui aparatinei įrangai, galinčioms valdyti eksponentinį duomenų sudėtingumo padidėjimą. HW3 architektūra, nors ir tvirta, nebuvo sukurta atsižvelgiant į HW4 mastelį.
Daugeliui vairuotojų dabartinės „HW3“ galimybės yra daugiau nei pakankamos. Vidutinis vartotojas nepastebės latencijos ar šiek tiek mažesnės skiriamosios gebos fotoaparatų tiekimo metu. Tačiau tiems, kurie siekia autonomijos viršūnės, ypač svarbių atvejais, yra svarbūs aparatūros atotrūkis. Entuziastai ir ankstyvieji įvaikintojai gali jausti niežėjimą atnaujinti, nors „Tesla“ dar nepaskelbė oficialios „HW3-to-HW4“ modifikavimo programos.
Galų gale HW3 ilgaamžiškumas priklauso nuo „Tesla“ programinės įrangos prioritetų. Jei įmonė ir toliau optimizuos efektyvumą, „HW3“ galėtų išlikti perspektyvus per FSD V13 ar vėliau. Bet jei neuroniniai tinklai auga daugiau išteklių, net ir nuovokus kodavimas nepanaikins aparatūros spragos.
Išvada
„Tesla“ FSD V12.6 „HW3“ yra programinės įrangos optimizavimo triumfas, įrodantis, kad senesnė aparatinė įranga vis tiek gali suteikti įtikinamą autonominę patirtį. Vis dėlto HW4 atvykimas pabrėžia neišvengiamą technologinės pažangos žygį. Kol kas „HW3“ savininkai gali užtikrintai mėgautis naujausiomis FSD funkcijomis, tačiau jie turėtų stebėti „Tesla“ planą. Paspartinus lenktynes link visiškos autonomijos, programinės įrangos ir aparatinės įrangos sąveika apibrėžs, kas įmanoma, ir ar HW3 išliks varžovu.
Stebėkite „TechScopeworld.com“, kad gautumėte išsamius „Tesla FSD“ atnaujinimus ir autonominio vairavimo ateitį!