Sennder perka CH Robinson Europos verslą
Vokietijos krovinių ekspedijavimo vienaragis Sennder yra ant ritinio. Šiandien bendrovė paskelbė, kad ji įsigyja logistikos milžinės CH Robinson Europos sausumos transporto turtą grynaisiais pinigais. Sandorio sąlygos neskelbiamos, tačiau įmonei artimas šaltinis teigia, kad jo vertė yra panaši į 2020 metais „Sennder“ įsigytą „Uber“ Europos krovinių gabenimo verslą.
Šis sandoris buvo visų akcijų sandoris ir, gandai, tuo metu siekė apie 900 mln.
Manoma, kad CH Robinson yra antras pagal dydį logistikos tiekėjas pasaulyje po „Amazon“, o jo rinkos vertė šiuo metu viršija 10 mlrd. Tikimasi, kad įsigijus „Sennder“ metines pajamas padvigubės iki 1,4 mlrd. eurų (tai reiškia, kad šiuo metu įmonės pajamos siekia 700 mln. eurų, taip pat ir perkamos operacijos). Kombinuotame versle dirbs 1700 darbuotojų 20-yje rinkų, todėl „Sennder“ yra tarp penkių geriausių įmonių, teikiančių vadinamąsias „pilno sunkvežimio krovinio“ paslaugas Europoje.
Pažymėtina, kad tai jau antras kaušelis, kurį Sendder pasitraukia iš CH Robinson verslo: gegužę jis paskyrė didesnės įmonės inžinerijos vadovą Kolleną Glynn naujuoju CTO.
„Sennder“ taip pat įsigijo kitų, kad padidintų savo parką ir bendrą plotą. 2021 metais ji taip pat įsigijo Cars&Cargo iš Nyderlandų, taip pat už neskelbtą kainą.
Abu šie įsigijimai buvo vykdomi tuo metu, kai elektroninė prekyba ir platesnė technologijų rinka pasiekė aukščiausią lygį. Dėl COVID-19 plitimo vartotojai dirbo namuose ir daugiau prisijungė, todėl žmonės spustelėjo prekes ir paslaugas, kurias jie paprastai būtų įsigiję patys. Visa tai taip pat prisidėjo prie dviejų greitų „Sennder“ lėšų surinkimo: 2021 m. sausį jis surinko 160 mln. USD, o 2021 m. birželį – dar 80 mln. USD, kurių vertė viršijo 1 mlrd.
Daugelis technologijų sektorių, įskaitant elektroninę prekybą, dabar veikia švelnesnėmis sąlygomis, todėl naujausias „Sennder“ įsigijimas tampa dar įdomesnis. Tai pabrėžia didesnį konsolidavimo žaidimą, kurį stebėjome keliuose sektoriuose, kai įmonės, turinčios laisvų pinigų (arba trokštamų akcijų), ima turtą, kad gautų didesnę masto ekonomiją, o kitos stengiasi sumažinti (ir parduoti turtą) ) sumažinti veiklos sąnaudas, nes jie sutelkia dėmesį į savo pagrindinę veiklą.
Tikimasi, kad sandoris bus baigtas 2024 m. ketvirtąjį ketvirtį, gavus teisės aktų patvirtinimą. Suprantame, kad kitas lėšų rinkimas yra viena iš „strateginių galimybių“, kurias tiria Sennder.
„Šis įsigijimas bus labai svarbus plėtojant siuntėjo veiksmų planą. Turėdamas viziją paspartinti pasaulinę prekybą, kad būtų tiekiami produktai ir prekės, kurios skatina pasaulio ekonomiką, CH Robinson tvirtai laikosi siuntėjo misijos ir vertybių sukurti veiksmingą ir tvarų krovinių vežimo keliais tinklą Europoje“, – sakė Davidas Nothackeris, „Sennder“ generalinis direktorius. pareiškimas. „Mums didelį įspūdį padarė CH Robinson Europos antžeminio transporto komanda, o turėdami bendrą verslą ir padidindami talentų fondą, galime pasiekti didelį augimą ir veiklos mastą, paspartindami mūsų plėtrą Europoje ir padidindami tinklo tankį bei skaitmenines galimybes vežėjų naudai. , siuntėjai ir platesnė pramonė. Džiaugiamės galėdami pasveikinti EST komandą ir pradėti kitą siuntėjo kelionės skyrių.