Kaip RPA keičia SaaS ateitį

Kaip RPA keičia SaaS ateitį


































Programinės įrangos kaip paslaugos (SaaS) organizacijos tampa vis populiaresnės pramonės šakose, kuriose pasiekiamumas, funkcionalumas ir universalumas yra svarbiausi. Šios organizacijos yra pagrindinis debesų diegimo veiksnys, siūlančios įmonėms keičiamo dydžio ir prenumeratos programinę įrangą.

Remiantis naujausia „Gartner“ prognoze, numatoma, kad 2024 m. viešosios debesijos paslaugų išlaidos pasieks 679 mlrd.

Išaugus tokiam paklausos lygiui, SaaS įmonės siekia dar labiau sumažinti veiklos sąnaudas ir padidinti efektyvumą. Įveskite RPA – modernią technologiją, kuri greitai pasirodo esanti galinga „SaaS“ įmonių palaikymo priemonė. Su automatizavimu atliekamos visos taisyklėmis pagrįstos daug laiko reikalaujančios operacijos be didelio žmogaus įsikišimo. Tai dar labiau išlaisvina SaaS operacinę sistemą, kad galėtų patenkinti didžiulius unikalių klientų poreikius.

Nors SaaS sprendimai jau supaprastino programinės įrangos valdymą, teikdami debesies pagrindu veikiančias programas, RPA įtraukimas į rinkinį žengia dar žingsnį į priekį. RPA leidžia SaaS teikėjams sumažinti rankų darbą, padidinti tikslumą ir teikti greitesnes bei sklandesnes paslaugas savo klientams.

Šiame tinklaraštyje išnagrinėsime, kaip RPA yra nustatyta, kad pakeistų SaaS ateitį su kai kuriais išsamiais naudojimo atvejais. Pradėkime! Bet pirmiausia suprasime pagrindus.

Kas yra RPA?

Paprastai tariant, robotų procesų automatizavimas (RPA) reiškia robotus, kurie gali imituoti žmogaus veiksmus be didelio žmogaus įsikišimo. Jie gali atlikti tokias užduotis kaip duomenų įvedimas, bet kokia navigacija, sudėtinga analizė ir dar daugiau! „SaaS“ atveju RPA gali atlikti tokias užduotis kaip duomenų sinchronizavimas sistemose, tvarkančiose klientų profilius ir kitas pasikartojančias užduotis.

Šiuolaikinė automatika tiesiogiai veikia vartotojo sąsajoje, skirtingai nuo tradicinių RPA sistemų, kurioms reikalinga sudėtinga API integracija. Tai reiškia sklandų automatizavimo įdiegimą esamose SaaS sistemose.

Kas yra SaaS?

Programinė įranga kaip paslauga (SaaS), kaip rodo pavadinimas, yra programinė įranga, kuri veikia kaip platinimo modelis. Šiame debesyje paslaugų teikėjas talpina įvairias programas ir suteikia jas galutiniams vartotojams (klientams) internetu. Tikslinė auditorija apima tiek B2B, tiek B2C, nuo žiniasklaidos pramonės iki didelių technologijų gigantų.

Kodėl SaaS įmonės naudojasi RPA?

1. Veikimo pagreitis ir sąnaudų kontrolė

Vienas didžiausių „SaaS“ teikėjų iššūkių yra operatyvinių užduočių, susijusių su tūkstančių klientų aptarnavimu, valdymas. Tokiems dalykams kaip duomenų valdymas, paskyros sąranka ir prenumeratos valdymas dažnai reikalauja daug rankų darbo. RPA išsprendžia šią problemą automatizuodamas tas užduotis, todėl procesai yra greitesni ir tikslesni.

Pavyzdžiui, „HubSpot“, populiari rinkodaros „SaaS“ platforma, priėmė RPA, kad supaprastintų duomenų perkėlimą kliento prisijungimo metu. Anksčiau norint sukurti naujas klientų paskyras ir perkelti duomenis iš išorinių sistemų, reikėjo kelių valandų rankų darbo. Naudojant RPA, šis procesas dabar užtrunka tik dalį laiko, taip pat sumažino žmogiškųjų klaidų skaičių ir pagerino klientų pasitenkinimą.

„McKinse“ interviu apie automatizavimo vertę atskleidė, kad organizacijos, priėmusios RPA, pranešė apie 30–50% sutaupusios išlaidas, vykdydamos savo biuro operacijas. „SaaS“ teikėjams, dirbantiems su mažomis pelno maržomis, šios santaupos gali žymiai padidinti pelningumą.

2. Klientas yra karalius, taip pat ir Cx.

Klientų patirtis yra labai svarbi SaaS platformoms, ypač labai konkurencingose ​​pramonės šakose. Daugeliu atvejų RPA gali būti naudojamas siekiant pagerinti naujų vartotojų įtraukimo patirtį automatizuojant rankines užduotis, pvz., paskyros kūrimą, atsiskaitymo sąranką ir duomenų patvirtinimą. Tai suteikia naujiems vartotojams greitesnį ir sklandesnį prisijungimo procesą ir padidina bendrą jų pasitenkinimą.

„Salesforce“ yra dar vienas puikus pavyzdys, kaip SaaS įmonės naudoja RPA, siekdamos pagerinti klientų patirtį. RPA integracija su klientų aptarnavimo operacijomis, „Salesforce“ sugebėjo automatizuoti tokius procesus kaip bilietų sprendimas ir išdavimo eskalavimas. Tai leido greičiau atsakyti ir sumažinti klientų aptarnavimo komandų darbo krūvį, todėl jos galėjo sutelkti dėmesį į sudėtingesnes klientų problemas.

„Deloitte“ atliktame pasauliniame RPA tyrime 78 % organizacijų pranešė apie pagerėjusį klientų pasitenkinimą įdiegus RPA į savo klientų aptarnavimo darbo eigą. RPA gebėjimas sutrumpinti aptarnavimo laiką ir padidinti tikslumą daro jį pagrindiniu įrankiu palaikyti aukštą klientų pasitenkinimo SaaS pramonėje lygį.

3. Duomenų integravimo ir valdymo tobulinimas

„SaaS“ platformos generuoja ir tvarko didžiulį duomenų kiekį, o norint užtikrinti, kad šie duomenys būtų tikslūs ir lengvai pasiekiami, būtina užtikrinti sėkmę. RPA gali automatizuoti užduotis, susijusias su duomenų išgavimu, transformavimu ir perkėlimu, užtikrinant, kad duomenys būtų nuosekliai sinchronizuojami įvairiose platformose be rankinio įsikišimo. Tai ne tik pagerina duomenų tikslumą, bet ir pagreitina sprendimų priėmimo procesus, nes duomenys tampa lengviau prieinami.

Pavyzdžiui, „Workday“, pirmaujanti „SaaS“ tiekėja žmogiškojo kapitalo valdymo srityje, integravo RPA, kad supaprastintų žmogiškųjų išteklių duomenų valdymą. Automatizavus žmogiškųjų išteklių duomenų integravimą keliose sistemose, Workday sugebėjo 25 % sutrumpinti duomenų apdorojimo laiką ir pagerinti ataskaitų teikimo tikslumą.

4. Atitikties ir reguliavimo ataskaitų teikimo gerinimas

„SaaS“ įmonėms, veikiančioms reguliuojamose pramonės šakose, tokiose kaip finansai, sveikatos priežiūra ir draudimas, labai svarbu laikytis taisyklių. Atitikties užduočių, tokių kaip duomenų tikrinimas, auditas ir ataskaitų teikimas, tvarkymas rankiniu būdu gali užtrukti daug laiko ir gali būti klaidų.

Pavyzdžiui, „Intuit“ – finansų valdymo programinės įrangos, tokios kaip „QuickBooks“ ir „TurboTax“, gamintojas, įdiegė RPA, kad supaprastintų reguliavimo ataskaitų teikimą. Tai padėjo įmonei 40 % sutrumpinti laiką, reikalingą ataskaitoms parengti, o taip pat pagerino duomenų pateikimo tikslumą.

Supraskime realius RPA naudojimo atvejus „SaaS“.

Keli realūs pavyzdžiai rodo, kaip RPA keičia SaaS kraštovaizdį:

  • „Microsoft Power Automate“. yra dar vienas populiarus RPA įrankis, leidžiantis įmonėms automatizuoti visas darbo eigas, kurios sklandžiai integruojamos su kitomis SaaS platformomis, pvz. Azure, Dynamics 365ir Microsoft 365. Įmonės, naudojančios Power Automate, pranešė apie produktyvumo pagerėjimą iki 30 %ypač atliekant pasikartojančias užduotis, pvz., duomenų sinchronizavimą ir klientų aptarnavimą.
  • UiPathpirmaujantis RPA tiekėjas, bendradarbiauja su keliomis SaaS įmonėmis, kad automatizuotų darbo eigą, pvz., klientų įtraukimą, duomenų derinimą ir finansines ataskaitas. UiPath robotai padėjo tokioms įmonėms kaip Autodesk sumažinti rankinį duomenų įvedimą 80 %, kad jų komandos galėtų sutelkti dėmesį į labiau strategines užduotis.

SaaS ir automatizavimas – potencialus duetas

Keletas svarbiausių SaaS modelių pranašumų yra lengva prieiga, greitas pritaikymas, mastelio keitimas pagal pareikalavimą ir ekonomiškumas. Kartu su RPA duetas veikia kaip galingas įrankis, keičiantis programinės įrangos pristatymo ir veiklos efektyvumo potencialą.

Su automatizavimu SaaS įmonės gali tapti dar išmanesnės ir žymiai sumažinti savo išlaidas. Tai naudinga tiek klientams, tiek įmonėms. Ar ne taip? Kai kurios labiau besivystančios modernios technologijos, kurios geriausiai tiks SaaS, apima hiperautomatizaciją, dirbtinį intelektą ir kt. Tai leis SaaS platformoms pasiūlyti labiau individualizuotas paslaugas ir optimizuoti operacijas anksčiau neįsivaizduojamais būdais.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -