Interface.ai surenka 30 mln. USD, kad padėtų bankams pateikti klientų prašymus
Interface.ai, klientų automatizavimo platforma, skirta bankams ir kitoms finansų įstaigoms, šiandien paskelbė, kad baigė 30 mln. USD finansavimo etapą, kuriam vadovavo „Avataar Venture Partners“.
20 milijonų dolerių iš turo buvo nuosavas kapitalas, o likę 10 milijonų dolerių buvo skolos forma. Tai pirmasis Interface išorinis kapitalas; paleidimas buvo visiškai įkeltas.
„Sąsaja pasitiki daugiau nei 100 finansinių institucijų visoje Šiaurės Amerikoje, kasdien apdorojančių milijonus sąveikų“, – „TechCrunch“ sakė generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų Srinivas Njay. „Mes gauname dešimtis milijonų pasikartojančių pajamų.
Njay sakė, kad „Interface“ įkvėpimo šaltinis buvo jo tėvas, kuriam Indijoje priklausė kredito unija. Anksčiau Njay dirbo „Microsoft“ produktų vadovu „Bing“ reklamos komandoje ir EA vyresniuoju mobiliųjų žaidimų produktų vadovu.
Njay kartu su Bruce'u Kimu, klientų valdymo ir atsiskaitymo įmonės „Inovaware“ įkūrėju, 2019 m. pristatė „Interface“.
„Didieji nacionaliniai bankai daug investuoja į dirbtinį intelektą, kad pakeistų savo bankines operacijas“, – sakė Njay. „Tačiau daugeliui regioninių ir bendruomeninių finansinių institucijų personalo ir išteklių aprūpinimas yra tiesiog nepasiekiamas. Sąsaja demokratizuoja prieigą prie AI.
Pagrindinis sąsajos produktas yra balso ir teksto AI agentų rinkinys, sukurtas patenkinti pagrindines banko klientų aptarnavimo užklausas. Naudodami modelius, parengtus pagal vidinius duomenis, agentai gali atlikti tokias užduotis, kaip padėti keisti hipotekos mokėjimus ir atidaryti naujas sąskaitas.
Bankai gali tinkinti agentus, patikslindami juos pagal savo vidinius duomenis. Agentai taip pat gali būti sukonfigūruoti taip, kad parduotų produktus pagal informaciją, pvz., ankstesnių pokalbių turinį.
„Mūsų dirbtinis intelektas yra specialiai sukurtas bankų pramonei“, – sakė Njay, „su iš anksto sukurta integracija, duomenų modeliais ir darbo eigomis“.
Finansų institucijos bando dirbtinį intelektą (ypač generuojamąjį DI) įvairioms programoms nuo klientų aptarnavimo iki nuspėjamosios analizės. Remiantis „American Banker“ cituojama kovo mėnesio apklausa, daugiau nei pusė pasaulio ir JAV bankų ketina per ateinančius metus tam tikru lygiu įdiegti generatyvųjį AI.
Be sąsajos, DI startuoliai, bandantys patraukti dalį bankų verslo, yra „Hyperplane“, kurianti AI modelius, kad numatytų klientų elgesį; Cambio, kuri sukuria dirbtinį intelektą, kad galėtų kalbėtis su banko klientais; ir „Digital Onboarding“, kuri specializuojasi stiprinant bankų santykius su klientais.
Tačiau bankų klientai yra atsargūs dėl technologijų. JD Power apklausoje tik 27 % respondentų teigė, kad pasitikėtų dirbtiniu intelektu teikiant finansinę informaciją ir patarimus, o mažiau nei pusė teigė, kad imtųsi dirbtinio intelekto produktų rekomendacijų.
Institucijos taip pat nebūtinai diegia dirbtinį intelektą komunikacijai su klientais – tai yra didelė sąsajos verslo dalis. Tačiau ryškių naujienų vietoje kredito unijos – vienas didžiausių „Interface“ klientų segmentų – šiais metais agresyviai ėmėsi pokalbių robotų technologijos.
„Mūsų platforma turi daug svertų, skirtų vertei kurti“, – sakė Njay. „Unikalių AI programų skaičius yra vienas iš pagrindinių veiksnių, prisidedančių prie sąsajos gebėjimo atlaikyti galimus priešpriešinius vėjus.
Gavusi naujus pinigus iš finansavimo etapo, „Interface“ planuoja išplėsti savo 120 žmonių komandą Šiaurės Amerikoje ir Indijoje ir „paspartinti rinkų iniciatyvas“.