„Apple“ kovoja su dirbtiniu intelektu | TechCrunch
Buvo pagrįsta tikėtis, kad „Apple“ su dirbtiniu intelektu padarys tai, ką darė anksčiau, naudodama tiek daug funkcijų ir programų: palauk, užsirašyk ir tada iš naujo apibrėžs. Tačiau nepaisant to, kad ji atmetė kai kuriuos aštresnius prieštaringai vertinamos technologijos kraštus, atrodo, kad bendrovė atsitrenkė į tą pačią sieną kaip ir visi kiti: Apple Intelligence, kaip ir kiti AI, iš tikrųjų nieko nedaro.
Tai kažką daro. Tiesą sakant, keli dalykai. Tačiau, kaip ir kiti AI įrankiai, atrodo, kad tai yra neįtikėtinai daug skaičiavimo reikalaujanti nuoroda įprastoms užduotims atlikti. Tai nebūtinai yra blogai, ypač todėl, kad išvados (ty tikrosios teksto analizės, generavimo ir kt. atlikimas) tampa pakankamai efektyvios, kad būtų galima pereiti prie paties įrenginio.
Tačiau Timas Cookas pirmadienio renginio „Glowtime“ pradžioje mums pasakė, kad „Apple Intelligence“ „proveržio galimybės“ turės „neįtikėtiną poveikį“. Craigas Federighi sakė, kad tai „pakeis tiek daug to, ką darote su savo iPhone“.
Galimybės:
- Perfrazuokite teksto fragmentus
- Apibendrinkite el. laiškus ir žinutes
- Sukurkite netikrus jaustukus ir iliustraciją
- Raskite žmonių, vietų ir įvykių nuotraukas
- Ieškokite dalykų
Bet kuris iš jų jums atrodo kaip proveržis? Rašymo pagalbininkų yra begalė. Suvestinės galimybė būdinga beveik kiekvienam LLM. Generatyvusis menas tapo pastangų stokos sinonimu. Galite trivialiai ieškoti nuotraukų tokiu būdu daugelyje paslaugų. Ir mūsų „kvailos“ balso padėjėjos prieš dešimtmetį ieškojo mums skirtų Vikipedijos įrašų.
Tiesa, yra šioks toks pagerėjimas. Neabejotinai geriau atlikti šiuos dalykus vietoje ir privačiai. Čia yra keletas naujų galimybių žmonėms, kurie negali lengvai naudotis įprastu jutiklinio ekrano vartotojo sąsaja. Taigi patogumas tikrai padidėja.
Bet tiesiogine prasme niekas iš jų nėra naujas ar įdomus. Atrodo, kad šiose funkcijose net nebuvo jokių reikšmingų pakeitimų, nes jos buvo išleistos beta versijoje po WWDC, viršijančios numatytus klaidų pataisymus.
Galima būtų tikėtis, kad „pirmasis Apple telefonas, sukurtas nuo pat pradžių Apple Intelligence“, tai pateisins. Kaip paaiškėjo, 16 net nebus pristatytas su visomis paminėtomis funkcijomis; jie bus pateikti atskiru atnaujinimu.
Ar tai vaizduotės nesėkmė? Arba technologijų? Dirbtinio intelekto įmonės jau pradeda keisti savo modelius kaip dar vieną įmonės SaaS įrankį, o ne „transformacinius“ naudojimo atvejus, apie kuriuos tiek daug girdėjome (pasirodo, tai dažniausiai buvo tik kartojimas žiniatinklyje rastų dalykų). Dirbtinio intelekto modeliai gali būti itin vertingi tinkamoje vietoje, tačiau atrodo, kad ta vieta nėra jūsų rankose.
Egzistuoja keistas neatitikimas tarp to, kaip įprastos šios AI galimybės tampa įprastos, ir to, kokie nuostabūs yra jų aprašymai. „Apple“ vis labiau linkusi į tokias kvapą gniaužiančias reklamas, kokias ji kažkada parodė savo santūrumu ir naujovėmis. Pirmadienio renginys buvo vienas mažiausiai jaudinančių pastaraisiais metais, tačiau kalba buvo, jei ką, ekstravagantiškesnė nei įprastai.
Taigi, kaip ir kiti dirbtinio intelekto tiekėjai, „Apple“ dalyvauja kelių milijardų dolerių apsimestiniame žaidime: kad šie modeliai yra transformuojantys ir novatoriški, net jei beveik niekas jų nemano. Nes kas galėtų pateisinti tiek išlaidų, kiek šios įmonės turi, kai rezultatas yra tas, kad galite daryti tą patį, ką darėte prieš penkerius metus?
AI modeliai gali teisėtai pakeisti žaidimą tam tikrose mokslinių tyrimų srityse, kai kuriose kodavimo užduotyse, galbūt medžiagų ir konstrukcijų projektavimo srityse, galbūt (nors galbūt ne į gerąją pusę) žiniasklaidoje.
Tačiau jei norime pasitikėti savo akimis ir nykščiais, o ne Cooko ir Federighi realybės iškraipymo valanda, tikrai atrodo, kad tie, kuriais turėtume jaudintis, nedaro daug naudingo, jau nekalbant apie revoliucingumą. Ironiška, bet „Apple“ pranešimas nesugebėjo suteikti AI „iPhone momento“.