„Amazon“ perka Indijos vaizdo transliacijos paslaugą „MX Player“.

GettyImages-1240319612.jpg


„Amazon“ sutiko įsigyti Indijos vaizdo transliacijos paslaugą „MX Player“ iš vietinės žiniasklaidos stiprybės „Times Internet“ – tai naujausias el. prekybos milžino žingsnis, kad jos paslaugos ir prekės ženklas būtų populiarūs mažesniuose miestuose ir miesteliuose pagrindinėje užsienio rinkoje.

Abi įmonės trečiadienio vakarą pasiekė galutinį susitarimą dėl sandorio, „TechCrunch“ sakė su šiuo klausimu susipažinęs šaltinis. Pagal sandorį „MX Player“ vertinama mažiau nei 100 mln. USD, o tai gerokai mažiau nei 500 mln. USD vertės, už kurią transliuotojas surinko paskutinį savo kapitalą, „TechCrunch“ sakė šaltinis, kuris norėjo likti anonimiškas, nes bendrovės dar nekomentuoja sandorio. .

„Amazon“ įsigyja tam tikrą „MX Player“ turtą, bet ne visą įmonę, kuri taip pat yra „Tencent“ tarp savo rėmėjų.

Sandoris apriboja beveik dvejus metus trukusias dviejų firmų svarstymus, kai jos siekė rasti sinergiją tarp savo nuosavybių. „Times Internet“ ir jos filialas „Times Group“ per pastaruosius dvejus metus siekė parduoti daugelį savo skaitmeninių objektų.

Praėjusių metų vasarį „TechCrunch“ pranešė, kad „Amazon“ ir „MX Player“ susitarė dėl sandorio. „Sony“, kuri lygiagrečiai siekė sujungti savo Indijos padalinį su žiniasklaidos namais „Zee“, taip pat išreiškė susidomėjimą įsigyti „MX Player“, tačiau „Zee“ sandorio komplikacijos sužlugdė jos pastangas, teigia keli šaltiniai, susipažinę su šiuo klausimu.

„MX Player“ „Amazon“ gauna platinimo ir rinkodaros partnerį, kuris gali padėti padaryti elektroninės prekybos platformą populiaresnę ir patikimesnę auditorijai mažesniuose Indijos miestuose ir miesteliuose, „TechCrunch“ sakė šaltinis, susipažinęs su „Amazon“ strategija. „MX Player“ yra ypač populiarus tarp tokių demografinių grupių, o „Amazon“ elektroninės prekybos paslauga ilgą laiką buvo populiari tik tarp miesto vartotojų. „Amazon“ išsaugos „MX Player“ prekės ženklą, sakė šaltinis.

„Amazon“ išplėtė savo vaizdo transliacijų pasiūlą Indijoje, kad keltų triukšmą už metro miestų ribų. Bendrovė kasmet ima 9,50 USD mokestį už „Prime“ prenumeratos variantą, kuris apima „Prime Video“ versiją. Ji taip pat palaiko daugybę partnerysčių su vietiniais telekomunikacijų operatoriais, siekdama sujungti „Prime Video“ su savo tarifų planais. 2021 m. „Amazon“ Indijoje pristatė papildomą nemokamą, bet palaikomą vaizdo įrašų srautinio perdavimo paslaugą.

„Amazon“ atstovas patvirtino, kad po šios istorijos paskelbimo sutiko įsigyti tam tikrą „MX Player“ turtą.

„Mes visada ieškome būdų, kaip pristatyti naujus produktus ir paslaugas, kurie padėtų pagerinti klientų gyvenimą“, – „TechCrunch“ pranešime sakė „Amazon“ atstovas. „Džiaugiamės galėdami ir toliau linksminti Indiją su puikiais vietiniais originalais ir išskirtiniu turiniu, pasiekiamu „Prime Video“ ir mini TV paslaugose Indijoje.

„Reliance“, valdanti didžiausią šalies mažmeninės prekybos tinklą, kartu su „Disney“ pirmauja vaizdo transliacijos paslaugų rinkoje Indijoje. Abi įmonės vasario pabaigoje susitarė sujungti savo Indijos žiniasklaidos objektus. Kartu jų programos sudarė 55 % visų vaizdo transliacijos paslaugų kas mėnesį aktyvių vartotojų Indijoje. UBS duomenimis, MX Player užėmė 15% rinkos. Investicinio banko teigimu, „Netflix“ ir „Prime Video“ užėmė 3–5% rinkos.

Mėnesiniai aktyvūs populiarių srautinio perdavimo paslaugų vartotojai Indijoje. Vaizdas: UBS; Duomenys: UBS ir jutiklių bokštas

„Times Internet“ įsigijo „MX Player“ 2018 m. už 140 mln. Programėlė, kilusi iš Pietų Korėjos, sulaukė didžiulio populiarumo Indijoje dėl unikalios vietinės vaizdo įrašų atkūrimo funkcijos. Ši funkcija leidžia programai palaikyti daugybę vaizdo įrašų failų formatų, todėl ji puikiai suderinama su įperkamais „Android“ išmaniaisiais telefonais, kurie yra paplitę besivystančiose rinkose.

Po įsigijimo „Times Internet“ ėmėsi strateginių veiksmų, kad „MX Player“ iš vietinės vaizdo įrašų atkūrimo programos paverstų visapusiška vaizdo transliacijos platforma. Bendrovė investavo į programėlės papildymą įvairiausiu licencijuotu ir originaliu turiniu, įskaitant TV laidas, filmus ir žaidimus, kad patenkintų augančią internetinių pramogų paklausą Indijoje ir daugelyje tarptautinių rinkų, įskaitant JK ir JAV.

Reaguodama į Indijos vyriausybės uždraudimą populiariai trumpų vaizdo įrašų programai „TikTok“ 2020 m. viduryje, „MX Player“ taip pat bandė pasinaudoti galimybe ir pristatė savo trumpų vaizdo įrašų programėlę (vadinamą „MX TakaTak“), kad užpildytų tuštumą rinkoje. Vėliau „Times Internet“ pardavė trumpų vaizdo įrašų programą „ShareChat“, pirmaujančiai Indijos socialinės žiniasklaidos platformai, sudarydama daugiau nei 650 mln. USD vertės sandorį.

„Times Internet“ iš karto neatsakė į prašymą pakomentuoti ketvirtadienio vidurdienį.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -