„Žmonės šaiposi“: kodėl naudotas „Prius“ gali būti geriausias visų laikų nuobodus pirkinys

f457018c-59c0-5afc-bb00-2e35b7b50000.webp


Norite įsigyti naudotą hibridą? Galbūt galėsite sutaupyti pinigų pasirinkę vieną iš pirmųjų Australijoje siūlomų hibridų. Kalbamės su ankstyvojo Toyota Prius savininku, kad pamatytume, kaip jis laikosi.

„Toyota Prius“ yra plačiai žinomas kaip vienas pirmųjų Australijos hibridų, kurį į rinką įveikė tik Honda Insight hibridas, kuris 2001 metais nusileido vos septyniais mėnesiais anksčiau nei „Prius“.

SUSIJĘS: Įperkamesni Honda hibridai kelyje

„Prius“ buvo tinkamai paleistas 2000-ųjų pradžioje. Nepaisant to, kad Toyota yra 40 000 USD kainuojantis ekonomiškas automobilis be esamos rinkos, pirmaisiais metais „Toyota“ pardavė garbingus 137 „Prius“ vienetus.

Tik 2003 m. Australijoje nusileidęs antrosios kartos Prius modelis pradėjo vis labiau populiarėti tarp pirkėjų iš Australijos.

Prieš pradėdama naudoti „Toyota Australia“ modelį, ji pardavė 20 847 naujus visų keturių kartų modelius arba iš viso 35 947, jei įtrauksite „Prius V“ ir „Prius C“ kėbulo tipus.

Nors tai skamba kaip daug pavyzdžių, palyginti su dabartine „Toyota“ hibridine serija, originalaus hibrido skaičiai nešaukė sėkmės. Vien 2021 m. „Toyota“ tris kartus padidino „Prius“ visų hibridų pardavimą vos per vienerius metus – parduota 65 491 hibridinių variantų.

Kai naujas Toyota Prius buvo išleistas į tarptautines rinkas 2023 m. su kai kuriais dramatiškiausiais atnaujinimais nuo modelio įvedimo, „Toyota“ paskelbė neketinanti parduoti atnaujinto modelio „Down Under“.

„Toyota Australia nuolat vertina naujus produktus Australijos rinkai. Tačiau šiuo metu neplanuojame pristatyti dabartinės kartos „Prius“ į Australiją. Didžiausią dėmesį skiriame esamam hibridinių elektrinių transporto priemonių portfeliui, kad atitiktų Australijos rinkos poreikius“, – sakė „Toyota Australia“ atstovas. Vairuoti.

Per pastarąjį dešimtmetį „Prius“ smuktelėjo laipsniškai, tačiau savo klestėjimo laikais jis buvo karščiausias hibridas visame bloke – 2008 m. buvo parduota 3413, arba maždaug 67 procentus visų tais metais parduodamų hibridų. Palyginkite tai su 2022 m. „Prius“ pardavimu, kai buvo parduoti tik 44 standartiniai pavyzdžiai.

Ir vis dėlto savo gyvavimo Australijoje pabaigoje „Prius“ buvo sustingęs sulaukia žėrinčių atsiliepimų. Deja, „Prius“ pradėjo darytis sunku konkuruoti su kitais „Toyota“ arklidės hibridais. RAV4 hibridas pirmavo pagal 2022 m. pardavimo rodiklius, o po jo sekė hibridiniai „Corolla“, „Kluger“, „Camry“, „C-HR“, „Yaris“ ir „Corolla Cross“ variantai. Priusas sėdėjo krūvos apačioje.

Negalite kaltinti „Toyota“, kad negrąžino naujų modelių į Australiją su tokiais vėlyvais pardavimo skaičiais. Nors aplink vis dar slepiasi ištikimi „Prius“ gerbėjai, kurie itin nusivylę „Toyota“ pasirinkimu modelio negrąžinti.

Vienas Sidnėjuje gyvenantis savininkas, norėjęs likti anonimas, sakė, kad daugiau nei prieš 10 metų nusipirko kuklų 2013 m. Toyota Prius. ir nuo to laiko tai jo nenuvylė.

„Mano Priusas buvo nupirktas 2013 m. balandžio mėn. už 34 455 USD, nuvažiavus po dažų apsaugos ir išlaidų kelyje. Jo laikrodis rodo apie 130 000 km ir nė karto nepraleido“, – pasakojo jis Vairuoti.

Nepaisant to, kad savininkas retkarčiais vėluoja atlikti numatytus techninės priežiūros laikus, „Prius“ niekada nesugedo, o vienintelis dalykas, kurį reikėjo pakeisti, buvo vairo velenas, kainuojantis mažiau nei 1000 USD su dalimis ir darbu.

„Pagrindinė priežastis, kodėl aš nusipirkau, buvo po to, kai lankydamasis 2012 m. pamačiau jį prijungtą prie elektros stulpo Palm Springse, JAV“, – paaiškino savininkas.

„Tai buvo akivaizdžiai kosmoso amžiaus technologija ir man patinka naujausios programėlės. 2012 m. Los Andžele juos važinėjo net įžymybės, panašiai kaip Tesla buvo mėnesio įžymybė per pastaruosius kelerius metus.

Savininkas neklysta dėl įžymybės kreipimosi. Tokios A sąrašo įžymybės kaip Jessica Alba, Natalie Portman, Jennifer Aniston, Gwyneth Paltrow, Leonardo DiCaprio ir Tomas Hanksas, tik keli iš jų, tam tikru metu turėjo šį kuklų hibridinį hečbeką.

„Juokingiausia buvo tai, kad 2013 m. žmonės šaipėsi ir juokėsi iš „Prius“, tačiau tai buvo patikimiausias ir efektyviausias automobilis, kokį aš kada nors turėjau. Net ir artėjant akumuliatoriaus keitimui, man buvo pasiūlyta tik 3100 USD už pakaitinį akumuliatorių ir darbą“, – sakė savininkas.

„Mano mechanikas sakė, kad manasis atlaikys iki 500 000 km, jei aš mielai keisiu akumuliatorių kas 150 000 km. Taigi, „Prius“ gali tarnauti ilgai, jei juos prižiūrėsite.

Pasiteiravus, ar per pastarąjį dešimtmetį kas nors rimto nepavyko, ar „Prius“ kada nors jį nuvylė, savininkas tvirtino, kad tai buvo patikimas arkliukas.

„Jis išsilaiko išskirtinai gerai; viskas vis dar veikia, o laikui bėgant niekas dramatiškai nesusidėvėjo. Net ir nuvažiavęs 130 000 km, aš vis dar gaunu apie 4,6 l/100 km važiuodamas greitkeliu“, – sakė jis.

Akivaizdu, kad kai kurie šio „Toyota Prius“ eros interjerai ir funkcijos atitinka 2024 m. standartus: nėra „Apple CarPlay“, nėra automatinio avarinio stabdymo, nėra 360 laipsnių kameros ir jokios juostos pagalbinės įrangos, tačiau tai vis tiek yra puikus pirkinys. 14 000–18 000 USD, už kuriuos galite pasiimti.

Varomas 1,8 litro keturių cilindrų variklio, „Prius“ turi du elektrinius variklius, kurie padeda automobiliui važiuoti: vienas užveda benzininį variklį ir grąžina maitinimą į akumuliatorių, o kitas tiesiogiai varo ratus su benzininio variklio pagalba. arba savaime.

Deja, „Prius“ savininkams ši technologija perėjo prie esamų modelių su galimybe pridėti hibridinę sistemą, o tai reiškia, kad modeliai, kurie siūlomi tik kaip hibridiniai, pamažu nyksta vietoj tik elektra varomų transporto priemonių.

Savininkas, su kuriuo mes kalbėjome, sakė, kad jis nerado nieko, kas jam patiktų taip, kaip jo Prius, nepaisant to, kad jį reikia atnaujinti. Jis buvo sugniuždytas, kai sužinojo, kad „Toyota Australia“ neatneš naujos kartos į Australijos rinką.

„Mano nuomone, jis yra galingesnis „Toyota“ inžinerijos ir dizaino naujovių pavyzdys nei „Toyota“. bZ4X. Taip yra todėl, kad tai aktualu daugiau žmonių. Saugosiu jį dar keletą metų ir lauksiu geresnio įkraunamų hibridų pasirinkimo Australijoje“, – sakė jis.

„Naujasis Toyota Prius Prime laikomas vienu geriausių automobilių, kokį tik galima įsigyti JAV. JK „Toyota“ klientai turėjo pasisakyti „Toyota“, kad ji būtų prieinama ten.

Nors JK rinka sėkmingai susirinko, kad naujasis „Prius“ būtų parduodamas ten, sakė „Toyota Australia“. Vairuoti kad tai nori sutelkti dėmesį į geriausiai parduodamus modelius.

„Sprendimą nutraukti „Prius“ gamybą Australijoje lėmė svarstymai, susiję su populiariais modeliais, tokiais kaip C-HR, Camry, RAV4 ir 2022 m. ketvirtojo ketvirčio „Corolla Cross“ pristatymas“, – sakė „Toyota Australia“ atstovas.

Nors gaila, kad naujasis įkraunamas hibridas čia greičiausiai nebus parduodamas, „Prius“ savininkai gali pasidžiaugti pasirinkę beveik 20 metų modelius.. Remdamiesi savininko, su kuriuo mes kalbėjome, rekomendacija, esate saugus dėl patikimumo.

Kalbant apie „Prius“ aktualumą 2024 m. Mažasis Priusas, kurį apžiūrėjome dėl šios istorijos, įspūdingai išlaikė savo konstrukcijos kokybę ir ekonomiškumą.

2013 m. Toyota Prius pagal skaičius:

  • Nauja kaina: 34 455 USD automobiliu
  • Kainos vadovas dabar: 12 000–18 000 USD
  • Teigiama, kad naujos degalų sąnaudos: 3,9 l/100 km kombinuotai
  • Degalų sąnaudos dabar: 5,0 l/100 km kartu
  • Degalų taupymo sumažėjimas: apie 22 proc
  • Dalys, kurias reikėjo keisti: Vairo velenas
  • Suskirstymas per pastarąjį dešimtmetį: 0

Paštas „Žmonės šaiposi“: kodėl naudotas „Prius“ gali būti geriausias visų laikų nuobodus pirkinys pirmą kartą pasirodė Vairuoti.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -