„Xiaomi“ išmaniųjų telefonų prekės ženklas pristato savo pirmąjį visureigį – „Ferrari Purosangue“ kopiją

Pasisėmęs įkvėpimo iš „Porsche“ kurdamas savo pirmąjį modelį, sedaną SU7, Kinijos technologijų milžinė „Xiaomi“, regis, pasiskolino iš „Ferrari“ savo antrajam automobiliui ir pirmajam aukštaūgiui.
Kinijos išmaniųjų telefonų milžinė „Xiaomi“ po savo stulbinančio elektrinio sedano su visureigiu YU7 savo namų rinkoje pasirodys kitų metų viduryje.
Galinėje YU7 dizaino dalyje yra daugiau nei užuomina apie „Ferrari Purosangue“, taip pat priekinę dalį su „McLaren“ tipo priekiniais žibintais, kurie dalijasi su sedano broliu SU7, kuris pats labai panašus į „Porsche Taycan“.
„Xiaomi“ – trečia pagal dydį išmaniųjų telefonų gamintoja pasaulyje – prieš svarstydama galimybę eksportuoti savo automobilius Kinijoje parduos tik dvejus ar trejus metus dėl didžiulės paklausos šalyje.
DAUGIAU: Australijoje liko keleri metai iki pirmojo išmaniųjų telefonų gamintojo elektromobilio
Šiais metais Kinijoje jau pristatyta daugiau nei 100 000 „Xiaomi SU7“ sedanų, Automobilių naujienos Kinija ataskaitų – nors dauguma buvo parduota su dideliu nuostoliu.
YU7 sulaužė Kinijos automobilių reguliavimo institucijų paskelbtų vaizdų ir specifikacijų viršelį, prieš pat oficialių vaizdų paskelbimą – likus mėnesiams iki jo pristatymo 2025 m. birželio arba liepos mėn., kad bendrovė galėtų išbandyti automobilį be maskavimo.
4999 mm ilgio, 1996 mm pločio ir 1600 mm aukščio ir 3000 mm ratų bazės YU7 turi tą patį SU7 pėdsaką ir pagrindą, tačiau yra aukštesnis, kad būtų daugiau erdvės ir aukštesnė vairavimo padėtis.
DAUGIAU: „Ford“ generalinis direktorius šešis mėnesius vairuoja kinišką elektromobilį „ir aš nenoriu jo atsisakyti“
Kinijos vyriausybės dokumentuose nurodytas du elektros varikliai, išvystantys 220 kW galią priekyje ir 288 kW galią, kurių nurodyta 508 kW galia – teigiama, kad didžiausias greitis yra 253 km/h.
Jis yra šiek tiek daugiau galios nei lygiavertis SU7 Max (220 kW priekyje ir 275 kW gale, kartu su 495 kW), o visureigis sveria 200 kg daugiau.
Teigiama, kad akumuliatorius yra nikelio-mangano-kobalto (NMC) įrenginys iš Kinijos CATL, kuris taip pat tiekia Tesla ir kitus geriausius elektromobilių prekės ženklus.
Jo pajėgumas dar nepatvirtintas, tačiau, remiantis Kinijos CLTC laboratoriniais bandymais, greičiausiai bus galima įsigyti ir 101 kWh aukštos klasės SU7 komplektą, be kitų variantų.
DAUGIAU: „Xiaomi“ praranda beveik 14 000 USD už vieną elektromobilį, tačiau telefono prekės ženklas ruošiasi pridėti naują modelį – ataskaita
Salono nuotraukos dar nepaskelbtos, tačiau tikėtina, kad jame bus SU7 16,1 colio jutiklinis ekranas, plonas prietaisų ekranas, 56 colių įstrižainės ekranas ir priekinės sportinės sėdynės.
Kainos taip pat dar nepaskelbtos, bet Automobilių naujienos Kinija spėja, kad kaina gali prasidėti nuo maždaug 250 000 Kinijos juanių (54 000 USD) – tai atitinka pradinio lygio Tesla Model Y Xiaomi namų rinkoje.
Sedanas SU7 kainuoja nuo 215 900 iki 299 990 Kinijos juanių (46 500–65 500 AU).
Įrašas „Xiaomi“ išmaniųjų telefonų prekės ženklas atskleidžia savo pirmąjį visureigį, „Ferrari Purosangue“ kopiją, pirmą kartą pasirodė „Drive“.