„Tai kelia grėsmę saugai“: Vakarų Sidnėjaus valdžios institucijos pasidalijo siauruose „puskelėse“

fbac85a5-99d0-5bc2-93f2-31d688350000.webp


Vietos tarybos ir valstijos valdžia rodo pirštus viena į kitą dėl neįprastai siaurų kelių Vakarų Sidnėjaus priemiesčiuose.

Vakarų Sidnėjaus gyventojai išreiškė susirūpinimą dėl daugybės „pusės pločio“ kelių, kurie šiame rajone bus statomi.

2024 m. birželio mėn. ataskaitoje iš ABCnusivylę vietos gyventojai išreiškė savo nepasitenkinimą eismo spūstimis ir pavojais saugumui, kurį sukelia neįprastai siauri keliai, atsirandantys aplink naujus objektus.

SUSIJĘS: Peticija pakeisti „griežtai ribojančius“ automobilių stovėjimo apribojimus Brisbene

„Anksčiau esu susidūręs su dviem muštynėmis… Turiu nuolat bijoti [whether] mano mašina apgaubs ten esančias tvoras“, – pasakojo vienas gyventojas ABC.

Pagal Naujasis Pietų Velso įstatymas, vystytojai privalo prisidėti prie infrastruktūros, pavyzdžiui, vietinės reikšmės kelių, plėtros tose vietose, kur planuoja statyti nekilnojamąjį turtą. Kūrėjai gali nuspręsti patys statyti infrastruktūrą pagal susitarimą su vietos taryba, kaip yra keliose Vakarų Sidnėjaus vietose.

Tačiau įstatymuose neatsižvelgiama į kaimyninius žemės savininkus, kurie galbūt nenorėtų parduoti savo turto ar mokėti už papildomą infrastruktūrą, kuri remia naujus projektus.

Dėl to šalia naujų pokyčių atsiranda vienos juostos keliai, su ABC praneša, kad kūrėjai suteikia „savo pusę“ gatvės, o kitą pusę palieka neplėtotą.

Tai patvirtino Blacktown miesto tarybos atstovas Vairuoti „Vietos kelius turi pristatyti plėtotojai, nes augimo zonose žemė yra padalinta.

„Blektauno mieste daugelis šių kelių yra suplanuoti palei kaimo nuosavybės ribas. Tai reiškia, kad kiekviena pusė šių kelių bus pristatyta plėtojant kiekvieną kaimyninį turtą. Tai tolygiai paskirsto išlaidas [road] infrastruktūra“.

Tarybos atstovas sakė, kad „suskaldžiusi plėtra“, vedanti į pusiaukelės tiesimą, dažniau pastebima tokiose vietose kaip Tallawong – priemiestis, esantis maždaug 49 km į šiaurės vakarus nuo Sidnėjaus – kur yra didesnė nekilnojamojo turto savininkų, turinčių penkių akrų žemės, koncentracija.

Warrenas Kirby, „Riverstone“ narys, savo Vakarų Sidnėjaus elektorate matė daug naujų plėtros vietų ir teigė, kad gindamiesi kūrėjai laikėsi tik taisyklių.

„Jų [developers] atsakomybė tęsiasi tik iki gatvės vidurio, todėl jie daro būtent tai, ko reikalaujama, ir ne daugiau“, – sakė J. Kirby Vairuoti.

„Kai kuriais atvejais jie negalėtų padaryti daugiau, net jei norėtų, nes kaimyninės nuosavybės gali būti neparduotos plėtrai arba, jei parduota, kaimyninė plėtra gali būti nepasirengusi pradėti… [take] metų prieš pradedant kūrėją iš kitos pusės“, – pridūrė J. Kirby.

Be to, kad dėl puskelių dvi transporto priemonės negali prasilenkti viena su kita, J. Kirby atkreipė dėmesį, kad dėl siaurų gatvelių nukentėjo ir greitosios pagalbos tarnybos bei tarybos darbuotojai.

„Tai kelia grėsmę saugumui, ypač kai atsižvelgiama į greitosios pagalbos transporto priemonių galimybę bandyti patekti arba būtinybę evakuoti pastatus“, – sakė J. Kirby. Vairuoti.

„Net ir aptarnaujančioms transporto priemonėms, pavyzdžiui, šiukšliavežiams, sunku patekti.

Vietos tarybos kaltino valstijos vyriausybę, kad ji nesugebėjo tinkamai parengti atitinkamų teisės aktų, kurių reikia, kad kūrėjai galėtų atsižvelgti į esamų bendruomenių infrastruktūros poreikius.

„Bendra atsakomybė tenka valstijos vyriausybei, kuri perskirstė teritoriją be integruoto plėtros plano, kuris būtų koordinavęs plėtros tempą ir užtikrinęs vystytojų veiklos koordinavimą tokiose srityse kaip kelių tiesimas“, – sakė Liverpulio miesto tarybos atstovas. ABC.

Tačiau įstatyme aiškiai nurodyta, kad „vietos valdžia [like councils] administruoja vietinės infrastruktūros įmokų sistemą“, nes jie yra „geriausioje vietoje“ patenkinti bendruomenės reikalavimus.

„Valstybės vyriausybė nustato politiką, pagal kurią tarybos renka ir administruoja įmokas. Ši politika apima teisės aktus [and] ministrų nurodymus“, – savo pranešime teigė „NSW Planning“. Interneto svetainė.

Pasak Blacktown miesto tarybos atstovo Vairuoti jie gavo pranešimus iš susirūpinusių gyventojų, bet negali nieko padaryti, kad išspręstų problemą, nes ji nepatenka į tarybos jurisdikciją.

„Taryba užjaučia gyventojus, kurie įsikrausto ankstesniais plėtros etapais. Tačiau Taryba negali priversti žemės savininkų plėtoti savo nuosavybę, todėl negalime numatyti šių kelių užbaigimo termino.

„Jei reikia, Taryba riboja automobilių statymą siaurose važiuojamosiose dalyse ir (arba) įgyvendina vienpusio eismo srautus.

J. Kirby sakė, kad tiek vietos tarybos, tiek valstijų vyriausybės ginčijasi, kas kaltas dėl šios netikėtos kelių problemos. Tačiau nė viena šalis negali išspręsti diskomforto, kurį jaučia daugiausia gyventojai.

„Taryba kaltina [NSW] planavimas, planavimas kaltina taryba. Visi laikosi taisyklių, bet taisyklės buvo sukurtos taip, kad būtų palankios kuriant žmones, o ne perkančią bendruomenę“, – sakė J. Kirby. Vairuoti.

„Niekas nesvarsto, kaip tos taisyklės paveiks gyvenimus [of] žmonės perka ir turi susigyventi su pasekmėmis“.

Paštas „Tai kelia grėsmę saugai“: Vakarų Sidnėjaus valdžios institucijos pasidalijo siauruose „puskelėse“ pirmą kartą pasirodė Vairuoti.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -