Stulbinantis Mazda Iconic SP artėja prie salonų ir greičiausiai taps naujuoju MX-5
„Mazda“ teigia ketinanti pradėti gaminti „Iconic SP“ koncepciją, tačiau yra tikimybė, kad ji taps naujos kartos MX-5.
Mazda žengė žingsnį arčiau koncepcinio automobilio Iconic SP pristatymo į salonus, kur tikimasi, kad jis bus transformuotas į naujos kartos MX-5.
Praėjusių metų Tokijo automobilių parodoje pristatytas Iconic SP konceptas yra aptakus kupė su RX-7 dizaino elementais, įskaitant iššokančius priekinius žibintus ir sukamąjį variklį.
Nors „Mazda“ gamybos planų nepatvirtino, prekės ženklo vyriausiasis dizaineris Masashi Nakayama teigė, kad visada buvo siekiama pristatyti „Iconic SP“ į salonus.
„Ši koncepcija nėra tik vienas iš tų tuščių parodomųjų automobilių“, – sakė jis.
„Jis buvo sukurtas turint tikrą ketinimą paversti jį gamybiniu modeliu ne taip jau tolimoje ateityje.”
Degalų į ugnį įpila naujausia „Mazda“ finansinė ataskaita, kurioje prekės ženklas paskelbė daugiau informacijos apie naujos kartos CX-5 ir naujo keturių cilindrų variklio „Skyactiv Z“ kūrimą.
„Mazda“ artimiausių planų dalis yra „sklandžiai tobulinti rotacinio variklio išmetamųjų teršalų atitiktį“ – tai sritis, kurią unikalus variklis tradiciškai veikė prastai.
Pažymėtina, kad paskutinė Australijoje parduodama rotoriniu varikliu varoma transporto priemonė buvo RX-8, kurios gamyba buvo nutraukta 2011 m., kuri išmetė 308 gramus CO2 vienam kilometrui.
Tačiau naujasis rotorinis variklis bus suporuotas su elektros varikliu ir naudojamas kaip nuotolio didinimo priemonė, kur jis teoriškai gali veikti optimaliomis sąlygomis, kad įveiktų išmetamųjų teršalų kliūtį.
DAUGIAU: pristatytas hibridinio sportinio automobilio „Mazda Iconic SP“ su rotoriniu varikliu koncepcija
Ataskaitoje „Mazda“ taip pat planuoja sukurti „Reinstated RE (Rotary Engine) plėtros grupę“, kuri prasidės 2025 m. vasario mėn.
Primename, kad „Iconic SP“ rotacinio diapazono ilgintuvo sąranka sukuria 272 kW galią, tačiau vis dar neaišku, ar gamybos variklis yra toks pat galingas.
Nors Iconic SP aiškiai sėmėsi įkvėpimo iš RX rotacinių sportinių automobilių linijos, atsižvelgiant į jo matmenis, panašius į ketvirtos kartos ND MX-5, tikėtina, kad koncepcija taps penktos kartos rodsteris.
„Mazda“ patvirtino, kad tiria elektrifikavimo galimybes su naujuoju MX-5, o sukamuoju diapazono ilgintuvu yra galimas sprendimas, leidžiantis išlaikyti mažą svorį ir mažą pakuotę.
Dabartinis ND MX-5 gaminamas jau 10-tus metus, o naujoji versija turėtų pasirodyti arčiau dešimtmečio pabaigos, o tai atitinka „Mazda“, kuri šiuo metu sparčiai vystosi.
Įrašas Stulbinantis Mazda Iconic SP artėja prie salonų ir greičiausiai taps naujuoju MX-5 appeared first on Drive.