„Skoda“ kuria elektrinio lenktyninio automobilio koncepciją, paremtą „Enyaq RS“ kupė visureigiu
Skoda Enyaq RS kupė visureigis buvo transformuotas į lenktynėms paruoštą koncepciją, kuri padėtų kurti naujas technologijas ir tvarias medžiagas.
Paruošta lenktynėms versija Skoda Enyaq RS kupė visureigis buvo pristatytas kaip prekės ženklo automobilių sporto padalinio bandomosios programos dalis.
Visiškai elektrinė Skoda Enyaq RS Race koncepcija buvo sukurta siekiant paremti naujų technologijų ir tvarių medžiagų, įskaitant anglies pluoštą ir dirbtinio variklio triukšmo generatorių, kūrimą.
Nors jame yra identiškas dvigubas variklis, kaip ir standartiniame Enyaq RS, kurio bendra sistemos galia 250 kW, kartu su tuo pačiu 82 kWh ličio jonų akumuliatoriumi, „Skoda“ sumažino koncepcijos svorį ir pagerino jo aerodinamiką.
Jo 0–100 km/h įsibėgėjimo laikas sutrumpėjo iki mažiau nei penkių sekundžių, o didžiausias greitis išlaikomas kaip standartinio modelio 180 km/h.
„Skoda Motorsport“ teigia, kad iš naujo surinko atskiras kėbulo dalis, kad sukurtų „Enyaq RS Race“, kurio matmenys buvo 70 mm žemesni, 72 mm platesni priekyje ir 116 mm platesni gale.
Palyginti su standartiniu Enyaq RS Coupe, koncepcija turi modifikuotus priekinių žibintų korpusus, kad tilptų didesni ratai su tamsintais priekinių žibintų lęšiais, tamsesni galinių žibintų lęšiai, naujo dizaino buferiai, 20 colių ratai su žemo profilio padangomis ir viena pailga LED juostelė tarp žibintų. priekiniai žibintai, pakeičiantys serijinio modelio „Crystal Face“ dizainą.
„Skoda Motorsport“ pakeitė „Enyaq RS“ adaptyviąją pakabą sportine pakaba, leidžiančia individualiai reguliuoti spyruoklių standumą, suspaudimą ir atšokimo nustatymus, modifikuotus amortizatorius ir ralio tipo hidraulinį rankinį stabdį.
Pataisyti komponentai apima biokompozitines buferių, sparnų, stogo, stogo ventiliacijos angos, galinio sparno, stogo skydo, prietaisų skydelio, durų skydų ir vairuotojo bei keleivio kojų atramų dalis, o šoniniai ir galiniai langai pagaminti iš lengvo polikarbonato.
Pašalinti visi gamykloje sumontuoti komponentai, nereikalingi automobilio naudojimui lenktynėse, todėl svoris sutaupytas 316 kilogramų.
Iš „Skoda Fabia RS Rally2“ lenktyninio automobilio pagaminti elementai apima „Atech“ lenktynines sėdynes su šešių taškų saugos diržais, apsauginių durų užpildą, automatinį gesintuvą ir jo pedalų sistemą.
Jame taip pat yra į WRC panašios žalios ir raudonos lemputės, rodančios aukštos įtampos sistemos būseną, ir apsauginiai slydimai apatinėje pusėje, kad būtų išvengta pernelyg didelio važiuoklės komponentų nusidėvėjimo ir apsaugotas akumuliatorius.
Tarp kitų pakeitimų galima paminėti stabdžių narvelį, didelio našumo stabdžių sistemą su anglies-keraminiais stabdžių diskais, dešimties stūmoklių apkabas priekyje, keturių stūmoklių apkabas gale ir naują stabdžių aušinimo sistemą bei keletą aerodinaminių patobulinimų.
Aerodinaminiai patobulinimai apima didelį galinį sparną, atnaujintą stogą, NACA oro įsiurbimo angą, kuri nukreipia orą į vidų, nedidelius sparnus stogo gale, nukreipiančius oro srautą į sparną, ir pertvarkytą oro įsiurbimo angą su pakreipta radiatoriaus sienele.
Jame taip pat yra papildomos oro užuolaidos, platesni sparnai, naujas galinis difuzorius, sparno formos orą nukreipiantys elementai, mažinantys turbulenciją aplink ratus, ir grotelės priekinėse ir galinių ratų arkose, kad pagerintų aerodinamiką ir stabdžių aušinimą.
„Skoda Motorsport“ taip pat sumontavo lenktyninį vairą su linijiniu vairo mechanizmu, reguliuojamu vairo svoriu ir „Havas“ prekės ženklo garso sistemą su skaitmeniniu garso stiprintuvu, garsesniu nei serijinis modelis, kad būtų sukurtas „būdingas, jaudinantis automobilių sporto garsas“, kai greitis viršija 29 km/. h.
Gamybinė „Skoda Enyaq“ versija Australijoje turėtų pasirodyti kitą mėnesį su „Sportline“ ir „RS“ apdaila nuo 69 990 USD, neįskaitant išlaidų kelyje, o modelis bus apribotas kupė kėbulo stiliumi.
DAUGIAU: 2025 m. Skoda Enyaq kaina ir specifikacijos – atvyksta Europos modelio Y konkurentas
Įrašas „Skoda“ kuria elektrinio lenktyninio automobilio koncepciją, paremtą visureigiu „Enyaq RS“ kupė, pirmą kartą pasirodė „Drive“.