Šis mažas visureigis gali būti tyliausias hibridas, kuriuo aš kada nors važiavau

d3647b01-a540-5984-b2f7-d8722c050000.webp


2024 m. Nissan Qashqai e-Power mažas hibridinis visureigis veikia šiek tiek kitaip nei kiti rinkoje esantys hibridai – rezultatas yra beveik tylus salonas.

Dabar keletą mėnesių turėjome 2024 m. „Nissan Qashqai Ti e-Power“ ir jis greitai atsiliko nuo Melburno frakcijos. Vairuoti komanda.

SUSIJĘS: Įkraunamų hibridų pardavimai sparčiai auga paskutinę minutę skubant reikalauti mokesčių sumažinimo

Kaip trumpą atsigaivinimą, atsivežėme netrukus po to, kai 2024 m. pradžioje buvo pristatytas Ti e-Power variantas, kuris buvo greitai pradėtas naudoti Tungo šeima ir jų ekskursija į Prestono turgų. Tada žaidė mažas hibridinis visureigis karieta į Bailey ir jos augančią naminių gyvūnėlių kolekciją, prieš imdamasi Honda HR-V į akį mažų hibridinių visureigių automobilių palyginimas.

Galima sakyti, kad automobilis buvo įveiktas per trumpą laiką, kurį turėjome, tačiau vienas važiavimas, kurio iki šiol nebaigėme, buvo ilgesnė kelionė. Kalbant apie „Qashqai Ti e-Power“ hibridinius sugebėjimus, man buvo ypač įdomu pamatyti, koks ekonomiškas mažasis gali važiuoti ilgiau.

Turėdamas tai omenyje, Motinos dienai pasiėmiau raktus ir pakviečiau mamą papietauti į Lorne – dvi valandas kelio automobiliu nuo Melburno ir esančią palei Viktorijos legendinę banglenčių pakrantę.

Dažniausias būdas važiuoti yra Didžiuoju vandenyno keliu, tačiau, prognozuodamas sekmadienį trasoje plūstančių vairuotojų antplūdį, nusprendžiau su šeima važiuoti sausumos keliu, kuris yra mažiau judrus – ypač savaitgaliais.

Pastaruoju metu daug laiko praleidžiu su Qashqai e-Power ir kuo daugiau juo važinėju, tuo labiau jis man patinka. Nedidelis hibridinis visureigis atvirame kelyje būna tylus, tačiau e-Power pavara viską perkelia į naują lygį.

Tai vienas tyliausių potyrių, kuriuos patyriau hibridinėje transporto priemonėje, ypač dėl to, kad benzininis variklis maitina tik akumuliatorių, o ne pačius ratus.

„Nissan“ hibridinė sistema nėra įprasta. Skirtingai nuo lygiagrečios hibridinės sistemos (kaip a Toyota Corolla Cross Pavyzdžiui), kuris varo ratus naudodamas ir elektros variklį, ir vidaus degimo variklį, Nissan e-Power sistema naudoja benzininį variklį akumuliatoriui įkrauti, o šis savo ruožtu maitina ratus varantį elektros variklį.

Sistema ne tik nepaprastai tyli judant, bet ir 140 kW/330 Nm priekiniais ratais varomas elektrinis variklis taip pat turi daug galios.

Aš praleidau laiką įprastame ne hibridinis Nissan Qashqai ir nors nemaniau, kad jie yra nepakankamai galingi, papildomas e-Power elektros variklio smūgis yra patogus, ypač toliau už miesto.

Važiuojant M1 link Surf Coast, Qashqai patogumą greitkelyje nesunku įvertinti dėl suderinamų spyruoklių ir Bose garso sistemos, kuri gali stipriai siurbti.

M1 greitkelyje tarp Melburno ir Džilongo yra palyginti mažai ką pamatyti, bet man patinka daugybė šviesos, kuri sklinda salone dėl milžiniško panoraminio stiklo stogo ir aukšto šiltnamio.

Salone buvome trise, 2024 m. vis dar neblogai paklausėme mažo visureigio, tačiau siūloma erdvė įspūdinga. Pranešama, kad antroje eilėje buvo daug vietos mamai ir pliušinės sėdynės pagrindą. Mano tėvai turi 2024 m. laidos „Mazda CX-30“ – panašaus dydžio konkurentą – ir „Qashqai“ yra daug daugiau vietos, palyginti su tuo.

Mama taip pat greitai pagyrė klaikią Qashqai tylą, ypač važiuojant 100 km/h greitkelyje.

Kalbant apie tai, tiesioginis Qashqai e-Power degalų ekonomijos rodmuo greitkelyje parodė apie 5,0 litrų 100 km. Palyginti su „Nissan“ 5,2 l/100 km mišriais keliais, mūsų „Qashqai“ sekėsi gana gerai.

Kai keliai vingiuoja per Deans Marsh ir nusileidžia į Lorne, Qashqai yra pasirengęs partneris posūkiuose ir dinamiškame važiavime. „e-Power“ vairavimo režimų nėra daug, tačiau perjunkite automobilį į „Sport“ ir jėgos agregatas taps labiau tinkamas, o droselio atsakas taip pat yra jautresnis.

KELIONĖ „Bandžiau miegoti kemperyje ir išmokau vertingą pamoką“

Nors tiesa, kad „Qashqai Ti e-Power“ sugeria didesnius kelio smūgius, nedideli trūkumai, kuriuos aptinkate galiniuose keliuose, patenka į saloną. Tai šiek tiek trapesnis važiavimas, nei tikitės iš mažo visureigio, bet ne tiek, kad Qashqai pavadintumėte nepatogiu.

Vairavimo mechanizmas neduoda daug grįžtamojo ryšio – galų gale tai ekonomiškas, mažas hibridinis visureigis, tačiau „Qashqai“ gali stumdytis daugybėje siaurų perjungimo kelių, kaip ir bet kuris kitas įprastas visureigis.

Skirtingai nuo didesnio brolio X-Trail e-Power, Qashqai nėra su visų ratų pavara. Vis dėlto manyčiau, kad tai nereikalinga „Qashqai“ dydžio automobilyje – ypač kai jis jau puikiai gali perduoti savo 140 kW ir 330 Nm galią per priekinius ratus. Taip yra net esant blogam orui.

Vingiuojantis kelias žemyn nuo Deans Marsh į Lorne yra tankus Otway miške, o jei atidarote langą, yra gaivaus oro. Nors didelis panoraminis stoglangis neatsidaro, galinėje sėdynėje sėdėjusiai mamai įspūdį paliko vaizdas viršuje ir vešlus, žalias medžių vainikas.

Tai buvo nuostabus bėgimas į Lorną – tai klasika, kad vos išvalius tirštą aukštą mišką, saulė nušvinta pakrantės miestelyje.

Pagrindinė Lorne juosta vasarą paprastai būna sausakimša, tačiau vėsesniais mėnesiais nesunku rasti stovėjimo vietą. Nors paplūdimių trauka nėra tokia stipri, vis tiek yra ką pamatyti ir nuveikti.

Miestas tampa populiaria gurmanų vieta, kurioje yra tokių vietų kaip Totti's Lorne viešbutyje ir net klasikiniai kūriniai, tokie kaip Almyra paplūdimyje. „Ipsos“ apsigyvenome prie graikiško maisto ir nenusivylėme.

Tai taip pat ne tik maistas – yra daugybė parduotuvių, kurias galima aplankyti, ir veiklos, kurią galima išbandyti. Važiuokite 15 minučių į sausumą ir apžiūrėkite Live Wire medžių viršūnę bei zipline parką arba apsilankykite Erskine krioklyje ir pasivaikščiokite dienos išvykoje.

Niekas negali apsipirkti taip, kaip mama ar mano partneris, todėl, žinoma, turėjome keletą krepšių, kurie tilpo į 452 litrų Qashqai bagažinę. Man patinka, kaip lengva padalinti „Qashqai“ galinę erdvę. Visų pirma pastebėjau, kad integruota organizacija leidžia lengvai užkirsti kelią bakalėjos apsipirkimui.

Po pietų pasinėrus apie parduotuves, atėjo laikas įšokti į Qashqai, važiuojantį pakrantės maršrutu namo. Grįžtant į Didįjį vandenyno kelią sunkiau sustoti prie aikštelių, nes tenka kirsti eismo juostą. Tačiau verta greitai nufotografuoti arba stebėti žemiau esančius banglentininkus, kurie, atrodo, yra ant bangų bet kokiu oru.

Grįžus į greitkelį, visiškai nesunku įjungti „Nissan“ pusiau autonominę vairavimo sistemą „ProPilot“. Tai šiek tiek daugiau nei išgalvotas „Nissan“ būdas apibūdinti prisitaikančią pastovaus greičio palaikymo sistemą ir juostos centravimą, bet aš pamėgau jos efektyvumą.

Jis palieka atitinkamą tarpą už priekyje važiuojančio automobilio, užtikrintai vairuoja tarp juostų ženklinimo ir reaguoja į besikeičiančius greičio apribojimus. Tačiau radau keistą mažą reiškinį, kai paspaudus papildomą droselį (kai įjungtas „ProPilot“) atsiranda keistas pjovimo judesys, kai automobilis susipainioja, kas ar kas valdo droselį.

Bet kokiu atveju, nors tai yra keistas dalykas, tai yra vienas iš vienintelių gedimų, kuriuos radau šiaip nuostabiame automobilyje. Jis daro įspūdį visai šeimai savo erdve, technologijomis ir funkcijomis, o galimybė keliauti yra tobula.

Dabar, kai rašau tai, planuoju daugiau nuotykių. Lygiai taip pat turime „Qashqai e-Power“ dar kelioms savaitėms…

Paštas Šis mažas visureigis gali būti tyliausias hibridas, kuriuo aš kada nors važiavau pirmą kartą pasirodė Vairuoti.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -