„Polestar 7“ patvirtintas kaip „Volvo EX30“, „BMW iX1“ ir „Mini Aceman“ konkurentas

„Volvo“, BMW ir „Mini“ konkuruojantis elektrinis nedidelis visureigis iš „Polestar“ taps pirmuoju automobiliu, pagamintu Europoje – ne Kinijoje, Pietų Korėjoje ar JAV – ir debiutuos naujos modulinės architektūros.
Polestar patvirtino pirmąsias detales apie kitą savo modelį prieš numatomą jo pristatymą 2027 m.
Paskelbtas kaip „premium kompaktiškas visureigis“, savo dydžiu gali būti panašus į „Volvo EX30“, „BMW iX1“ ir „Mini Aceman“, 2027 m. Polestar 7 bus gaminami Europoje – ne Kinijoje, Pietų Korėjoje ar JAV – ir debiutuos nauja modulinė elektromobilių architektūra.
Tai taps pirmąja žemyne pagaminta elektromobilių specialisto transporto priemone, nes prekės ženklui gresia padidinti tarifai Kinijoje gaminamoms transporto priemonėms, parduodamoms Jungtinėse Valstijose ir Europoje, o tai pirmiausia paveiks „Polestar 2“ sedaną.
Nors „Polestar 4“ elektromobilis yra gaminamas Kinijoje daugeliui regionų, įskaitant Europą ir Australiją, jis taip pat bus gaminamas Pietų Korėjoje bendroje „Geely“ ir „Renault“ gamykloje, skirtoje JAV ir jos vidaus rinkai, kad būtų išvengta didelių JAV taikomų tarifų. vyriausybė.
Taip pat „Polestar 3“ yra gaminamas Jungtinėse Valstijose Šiaurės Amerikos rinkai kartu su susijusiu „Volvo EX90“, kad būtų išvengta muitų Kinijoje gaminamoms transporto priemonėms, tačiau jis tiekiamas iš Kinijos kitur.
„Polestar“ paskelbė, kad 7 bus pirmasis jos modelis su naujai sukurta architektūra, kurį galiausiai ketinama naudoti daugeliui modelių, kad būtų sumažintas „sudėtingumas, sąnaudos ir investicijos“.
„Laikui bėgant, nuo Polestar 7, bendrovė palaipsniui pereis nuo kelių platformų požiūrio prie vienos architektūros“, – sakoma Polestar pranešime žiniasklaidai.
Dabartiniai „Polestar“ modeliai naudoja skirtingas platformas: „Polestar 2“ kompaktišką modulinę architektūrą (CMA), „Polestar 3“ – „Scalable Product Architecture 2“ (SPA2), „Polestar 4“ – tvarios patirties architektūrą (SEA) ir pagal užsakymą pagamintą aliuminio platformą būsimam modeliui. Polestar 5 ir Polestar 6.
CMA ir SPA2 platformos yra bendros su „Volvo“ elektromobiliais, o SEA naudojama platesnės „Geely“ grupės transporto priemonėse, įskaitant „Volvo“, „Zeekr“ ir „Lynk & Co“ modelius.
Neaišku, ar „Polestar 7“ debiutuosianti modulinė architektūra bus išskirtinė prekės ženklui, ar ji bus bendrai naudojama su „Geely“ patronuojamomis transporto priemonėmis.
Švedijoje įkurtas prekės ženklas dabar visiškai priklauso Kinijos įmonei „Geely“, o ne „Volvo“ dukterinei įmonei, pagal naują struktūrą, paskelbtą 2024 m. vasarį, kai „Volvo“, taip pat priklausanti „Geely“, nutraukė ryšius su elektromobilių prekės ženklu.
„Polestar 7“ visureigis pasirodys po „Polestar 5“ sedano, o konkurentų „Porsche Taycan“, BMW i5, „Mercedes-Benz EQE“ ir „Tesla Model S“ pardavimai prasidės antroje 2025 m. pusėje.
Dviejų durų 5 versija, rodsteris Polestar 6, pasirodys 2026 m., o abiejų transporto priemonių pristatymas Australijoje bus patvirtintas.
„Polestar“ teigė, kad tikisi, kad 2025–2027 m., pristačius naujus modelius, jos mažmeninės prekybos apimtis padidės 30–35 proc., o fizinių salonų – daugiausia Europoje ir Šiaurės Amerikoje – skaičius padidės 75 proc. šalyse.
Prekės ženklas teigė, kad jo tiesioginio pardavimo internetu kanalas bus tęsiamas.
Australijoje „Polestar“ paskelbė apie tradicinių į mažmeninę prekybą orientuotų vietų pridėjimą, kad klientai galėtų įsigyti savo transporto priemones asmeniškai, o ne per internetinį portalą, tačiau ji ir toliau veiks pagal „agentūros“ pardavimo modelį su fiksuotais, nesuderinamais. kainodara.
Įrašas „Polestar 7“ patvirtintas kaip „Volvo EX30“, „BMW iX1“ ir „Mini Aceman“ konkurentas, pirmą kartą pasirodė „Drive“.