Patvirtintas 2026 m. Porsche 911 Turbo Hybrid
Naudingų automobilių prekės ženklas plečia savo 911 hibridinių modelių asortimentą, patvirtindamas, kad į salonus atkeliaus Turbo Hybrid variantas su Vokietijoje pagamintais akumuliatoriais – taip pat ateina kitas rankinis 911…
Vokietijos automobilių gamintojas „Porsche“ patvirtino, kad pirmasis „911 Turbo Hybrid“ bus įtrauktas į asortimentą kaip dalis visos asortimento sportinio automobilio patobulinimo, kuris numatomas antroje metų pusėje, o po kurio taip pat bus grąžinta mechaninė pavarų dėžė. – įrengtas 911 Carrera S.
„Porsche“ generalinio direktoriaus pavaduotojas ir finansų direktorius Lutzas Meschke Karštuvai 992.2 kartos 911 modelio atnaujinimas apims galingesnį hibridą, skirtą 2026 modelio metams, o „Porsche“ priklausanti „Varta“ tieks akumuliatorių.
Nors daugiau informacijos dar nepaskelbta, įskaitant tai, ar ir kada Australija gali gauti 911 Turbo Hybrid, naujienos skelbiamos po pirmosios hibridinės sportinio automobilio versijos 911 Carrera GTS 2024 m.
911 serijoje buvo pristatyta nauja „T-Hybrid“ sistema (sutrumpintai „turbo hibridas“), kuri sujungė visiškai naują 3,6 l turbo šešių cilindrų benzininį variklį su pavarų dėžėje sumontuotu elektros varikliu ir ličio jonų akumuliatoriumi. .
Tai suteikia 911 Carrera GTS 398 kW/610 Nm maksimaliam greičiui 312 km/h, tačiau pagal Karštuvai2026 m. 911 Turbo Hybrid, kuris bus virš GTS, naudos atnaujintą tos pačios jėgos pavaros versiją, kurios galia yra 600–700 AG (447–522 kW).
Tai lyginama su 427 kW galios iš dabartinio benzinu varomo 911 Turbo 3,8 l dviejų turbo šešių cilindrų, parduodamo kaip kupė ir kabrioletas Australijoje, o kaina nuo 463 200 USD prieš išlaidas kelyje.
Tai taip pat reiškia, kad 911 Turbo Hybrid nebus įkraunamas hibridas ir turės palyginti trumpą tik elektrinio variklio galią, o išmetamųjų teršalų kiekis bus palyginti nežymus.
Neseniai „Porsche“ pareiškė, kad prekės ženklas daugiausia dėmesio skiria hibridams po to, kai paskelbė, kad gamins vidaus degimo variklius modeliams, kurie anksčiau buvo sukurti tik kaip elektriniai.
Pakeitimas įvyko po to, kai buvo peržiūrėtas planas, kad iki 2030 m. 80 procentų jo serijos būtų su elektra varomais akumuliatoriais, o paskutiniai 20 procentų palikti specialiai garsiajam 911 sportiniam automobiliui.
Be to, tiek pardavėjai, kaip „Cayenne“ visureigis, gali būti ir benzininių sportinio automobilio „Boxster/Cayman“, anksčiau planuotų tik elektrinis, versijos.
Prieš pradedant gaminti 911 Turbo Hybrid, J. Meschke sakė, kad mechaninė pavarų dėžė sugrįš į asortimentą papildžius 911 Carrera S, o gamyba prasidės pirmoje 2025 m.
Be riboto leidimo 911 S/T, vienintelis Australijoje parduodamas rankinis 911 yra neseniai atnaujintas 911 GT3.
Patvirtintas 2026 m. „Porsche 911 Turbo Hybrid“ įrašas pirmiausia pasirodė „Drive“.