Patvirtinta elektrifikuota Mazda BT-50, tačiau klientai nuspręs, ar bus paleista iki 2030 m

Kiekvienas „Mazda“ salone esantis modelis, įskaitant BT-50 ute, iki 2030 m. bus elektrinis arba su hibridine pagalba.
„Mazda“ patvirtino visą savo Australijos asortimentą, įskaitant BT-50 dviejų kabinų – iki 2030 m. bus tam tikra elektrifikacija.
Tačiau kol kas prekės ženklas teigia, kad elektrifikavimas ute segmente yra tik pačioje pradžioje ir nesitiki pasiūlyti hibridinės ar elektrinės Mazda BT-50, kol to nepareikalaus rinka.
Tokia pozicija prieštarauja federalinės vyriausybės naujam transporto priemonių išmetamųjų teršalų standartui (NVES), kuriame bus nustatyti CO2 tikslai, kuriuos automobilių gamintojai turi pasiekti arba jiems gresia baudos.
Šiuo metu dabartinės kartos aukštos kokybės „Mazda BT-50 SP“, kurios kombinuoto ciklo CO2 išmetimas yra 207 g/km, 2025 m. nesiekia 210 g/km „2 tipo“ kategorijos ribos. , nepakitęs, modelis susidurs su NVES po 2026 m.
DAUGIAU: Atskleistas 2025 m. „Mazda BT-50“ patobulinimas – didžiausias dvigubos kabinos remontas per ketverius metus
„Mazda Australia“ generalinis direktorius Vineshas Bhindi pasakojo Vairuoti prekės ženklas atitiks elektrifikuotų komunalinių transporto priemonių rinką, tačiau jį lems paklausa, o ne teisės aktai.
„Iki 2030 m. (visas) Mazda portfelis tam tikra forma bus elektrifikuotas, įskaitant (utes). Tačiau, ypač ute segmente, tai yra ankstyvos dienos“, – sakė Bhindi Vairuoti.
„Mūsų požiūriu, kai kalbamės su klientais salone… yra keletas pagrindinių dalykų, kuriuos jie turi pažymėti.
„Jis turi atitikti paskirtį, turi turėti tą vilkimo galimybę, turi turėti naudingosios apkrovos galią, turi reprezentuoti įtikinamą vertės pasiūlymą.
„Jei neturite tų pamatų, dizainas ir visa kita iš tikrųjų neturi reikšmės.
DAUGIAU: Elektromobiliai Australija – Pigiausios, geriausios ir naujausios elektrinės transporto priemonės (EV) ir hibridai
„Taigi manau, kad šis segmentas vystysis. Kalbant apie elektrifikuotas technologijas, tai nėra taip brandu, kaip sakoma, ką matome visureigiuose ir lengvuosiuose automobiliuose.
„Tačiau manau, kad mes esame labai ankstyvoje stadijoje ir, laikui bėgant, jei rinka sako, kad šios technologijos yra svarbios, kritinės ir spartėja, mes išnagrinėsime savo galimybes ten.
Hibridinių automobilių rinka iš tiesų dar tik pradeda vystytis, tačiau ji auga su būsimu BYD Shark 6, JAC T9 įkraunamu hibridu (PHEV) ir įkraunama hibridine 2023 m. perkamiausio Australijos automobilio Ford Ranger versija. .
„Mazda“ tikslas 2030 m. turėti visą saloną, pilną hibridinių ar elektrinių transporto priemonių, yra mažiausiai pusė dešimtmečio ateityje.
Tuo tarpu, kai buvo svarstoma, ką tai reiškia „Mazda“ ir „NVES“, ponas Bhindi pasakė, kad Australijos elektromobilių naudojimas vis tiek gali nepasiekti reikšmingo pritaikymo, kad iš anksto būtų pagrįstas hibridinis automobilis.
„Tiesiog nežinau, ar net iki 2030 m. bus didelis pagreitis“, – sakė Bhindi.
„Aš suprantu, kad vyriausybė sukūrė modelį, kurio ji nepaskelbė, išskyrus tai, kad sako, kad iki 2030 m. siekia, kad procentas būtų akumuliatorinis EV. Bet kuriai kitai rinkai visame pasaulyje pavyko tai pasiekti?
„Bet jei tai padarysime, galiu pasakyti, kad „Mazda“ Australijoje, turėsime akumuliatorinius elektromobilius, turėsime hibridų, turėsime daugiau įkraunamų hibridų, turėsime švelnius hibridus ir tuo pačiu pasiūlysime ( vidaus degimo varikliai),“ – sakė Bhindi.
„Susitiksime su rinka. Toks mūsų planas. Tai sprendžia klientas, o ne teisės aktai.
Įrašas „Elektrifikuota Mazda BT-50“ patvirtino, bet klientai nuspręs, ar jis bus išleistas iki 2030 m., pirmą kartą pasirodė „Drive“.