„Mazda“ gali išlaikyti produkto pagreitį po CX-70, CX-80 pristatymo: „Executive“.
„Mazda“ gaminių atnaujinimas tęsis, kai vėliau šiais metais bus pristatyta didelė architektūra.
„Mazda Australia“ gali būti pačiame didžiausio per daugelį metų gaminių remonto įkarštyje – CX-70 ir CX-80 visureigiai bus išleisti šiemet po CX-60 ir CX-90 pristatymo 2023 m., tačiau prekės ženklas teigia, kad. neturi jokių priekaištų išlaikyti tą pagreitį ir toliau.
Kalbėdamas su Vairuoti, Mazda Australijos rinkodaros vadovas Alastairas Doakas sakė, kad vėliau šiais metais baigs diegti Didžiąją architektūrą, bus daugiau.
„Mes dėl to nesirūpiname [continuing to bring fresh product to showrooms]“, – sakė jis.
„Turime resursų tai padaryti, esame tai darę anksčiau, žinome, kaip tai padaryti.
„Jokių priekaištų dėl to.”
Nuo 2020 m. „Mazda Australia“ atnaujino visą savo arklidę atnaujindama CX-30, CX-9, CX-8, BT-50, CX-3, Mazda 6, CX-5, Mazda2ir MX-5 vardinės lentelės.
Taip pat buvo pristatyti trys visiškai nauji modeliai su CX-60, CX-90ir MX-30 visureigiai, bet ne visi gaminiai sulaukė pirkėjų susidomėjimo.
MX-30 buvo paleistas 2021 m kaip švelnus hibridinis visureigis ir vėliau tais pačiais metais buvo galima įsigyti su visiškai elektrine jėgos pavara kaip pirmasis – ir iki šiol vienintelis – markės modelis be išmetamųjų teršalų.
Tačiau po maždaug dvejų su puse metų pardavimo „Mazda Australia“ ištraukė MX-30 kištuką, nes „išnaudojo natūralų modelio poreikį“.
Iš viso Australijoje buvo parduotas 2201 MX-30 pavyzdys.
Parodų salės taip pat bus skirtos būsimiems renginiams CX-70 ir CX-80 SUV, kurie bus pristatyti vėliau šiais metais, su CX-8 ir CX-9 vardinėmis lentelėmis, dabar nebegaminami, kad užleistų vietą didelės architektūros modeliams, į kuriuos taip pat įeina jau parduodami CX-60 ir CX-90.
Tačiau ponas Doakas pripažino, kad „Mazda“ vis tiek turi šviesti klientus apie naująjį asortimentą, kai tik visi modeliai bus prieinami.
„Daugeliu atžvilgių mes vis dar esame Didžiosios architektūros paleidimo etape, CX-60 vis dar nepasiekė 12 mėnesių rinkoje ir tai buvo pirmasis“, – sakė jis.
„Kai paleidžiame [CX-]70 ir [CX-]80, turėsime keturis, tada bus prasminga, kur jie visi sėdi, bet taip pat pripažįstame, kad turime papasakoti tą istoriją – ir mes tai darysime.
„Kalbant apie penkių vietų visureigius, turime CX-3, CX-30, CX5, CX-60 ir CX-70 – ir tai apima įvairius kainų taškus ir gyvavimo etapus.
„Ir tada su trijų eilių turėsime CX-80 ir CX-90, taigi toks planas.
Kai bus sukurtas produktų portfelis, „Mazda Australia“ stengsis išlaikyti savo asortimentą – dažnai kasmet atnaujinama, kaip ir anksčiau, kad modeliai konkuruotų su konkurentais.
ar „Mazda Australia“ gali pasiekti aukščiausią metinį pardavimą – 111 280 vienetų, kuriuos pasiekė 2018 m. su nauju modelių asortimentu dar reikia pamatyti.
Įrašas „Mazda“ gali išlaikyti produkto pagreitį po CX-70, CX-80 pristatymo: „Executive“. pirmą kartą pasirodė Vairuoti.