„Mazda“ atgaivina svajones apie naują šešių cilindrų, galiniais ratais varomą „Mazda 6“ sedaną
Norite, kad į salonus atkeliautų vėl įjungtas, iš naujo išjungtas „Mazda 6“ įpėdinis – su šešių cilindrų varikliu ir galinių ratų pavara? Pasak aukščiausio lygio vadovo, pradėkite pirkti sedanus.
Mazda ragina gerbėjus iškeisti savo visureigius į sedanus, jei nori bet kokios progos pamatyti seną šešių cilindrų, galiniais ratais varoma Mazda 6 salonuose.
Japonijos automobilių gigantas jau seniai paneigė iš Japonijos sklandančius gandus, teigiančius, kad CX-60 galinių ratų pavara sukurs sedaną, kuris pakeis Mazda 6.
Priimdama sprendimą ji nurodė lėtą tradicinių keturių durų pardavimą, palyginti su augančiu visureigių pardavimu.
Tačiau „Mazda Japan“ vadovas, atsakingas už galinės pavaros „didžiąją“ architektūrą, sako, kad toks automobilis vis dar yra jo pageidavimų sąraše ir renka klientus, kad padėtų sukurti verslo pavyzdį.
„Be to (CX-60, CX-70, CX-80 ir CX-90), jei yra kokių nors galimybių, žinoma, norėtume apsvarstyti ir tai“, – „Mazda“ programos vadovas Kohei Shibata. CX-60, CX-80 ir platesnė didelė produktų grupė Vairuoti per vertėją.
„Asmeniškai FR (priekiniais varikliais, galiniais ratais varomas) sedanas būtų gera svajonė kiekvienam.
„Žurnalistai man visada sako, kad reikia gaminti sedaną, bet prekyvietė tokia maža. Taigi, jei žmonės pradės pirkti tokią transporto priemonę, tai leis mums pagaminti tą transporto priemonę.
DAUGIAU: 2023 m. „Mazda 6“ įsivaizduojama su CX-60 stiliaus, šešių galių
Jau seniai buvo įsivaizduojama, kad naujoji „Mazda 6“ su didžiąja architektūra naudos 3,3 l turbobenzininį eilinį šešių cilindrų variklį, debiutavusį CX-60, kartu su galinių arba visų ratų pavara.
Ataskaitose iš Japonijos pirmą kartą buvo teigiama, kad tokia transporto priemonė buvo kuriama daugiau nei prieš trejus metus, tačiau ji niekada nepasirodė.
Vietoj to „Mazda“ daugiausia dėmesio skyrė keturiems visureigiams, pagrįstiems „Large“ platforma: dviem siauro kėbulo modeliais Europai ir Japonijai, penkių vietų CX-60 ir septynių vietų CX-80 bei dviem plačiakėbuliams Šiaurės Amerikai. penkių vietų CX-70 ir septynių vietų CX-90.
Australija yra vienintelė didelė pasaulinė rinka, kurioje parduodamos visos keturios, o Shibata-san skrenda į Australiją, kad Australijos žiniasklaidai pristatytų CX-80 ir CX-70.
„Su Didžiosios platformos modeliais, kuriuos turėjome nuo plano pradžios, tie keturi yra tie“, – sakė „Mazda“ vadovas. Vairuoti.
„Dabar jie visi išėję. CX-80 yra paskutinis ir dabar jį pristatėme kovo mėn. Keturi didelės architektūros modeliai (ir), kaip mes galime toliau juos parduoti rinkoje, kaip toliau vystysime tuos keturis modelius – tai yra kažkas, su kuo aš tikrai turiu dirbti.
2024 m. gegužę „Mazda“ finansinėje ataskaitoje CX-80 buvo apibūdinta kaip „sukomplektuojantis mūsų keturių didžiųjų produktų asortimentą visame pasaulyje“, bet tik uždaro duris kitų kėbulų modelių pagrindui.
DAUGIAU: Viltys dėl naujos šešių cilindrų „Mazda 6“ vėl žlugo
Prieš dvejus metus gandai apie galiniais ratais varomos Mazda 6 pakeitimą pirmą kartą buvo išlieti šaltu vandeniu, o Europos vadovų komentarai buvo stebėtinai panašūs į tuos, kurie buvo pateikti Vairuoti šį mėnesį Shibata-san.
„Būtų labai malonu… turėti FR (priekyje varomas variklis, galinis) koncepciją ir šešių cilindrų variklį, skirtą Mazda 6 įpėdiniui arba dideliam sportiniam kupė“, – JK „Mazda Europe“ plėtros ir inžinerijos vadovas Joachimas Kunzas sakė. Automobilis tuo metu.
„Norėtume jį turėti, bet šiuo metu svarbiausia parduoti visureigius. Ši SUV tendencija tęsiasi, o „Mazda“ – dar labiau. Tai yra tai, kas geriausiai parduodama.
Šiuo metu „Mazda 6“ parduodama mažiau nei dešimtadaliu rekordinio tempo – šiemet Australijoje pristatyta 1340 automobilių, palyginti su 14 783 automobiliais 2005 m., o Australija yra viena iš nedaugelio rinkų, kurioje vis dar parduodamas dabartinis modelis.
Tikėtina, kad artimiausi Mazda gerbėjai naujosios Mazda 6 bus EZ-6 – elektrinis sedanas, dabar parduodamas Kinijoje, kur sedanai tebėra populiarūs, sukurtas vietinio bendros įmonės partnerio Changano automobiliu.
Nors pranešimai rodo, kad jis bus parduodamas Europoje, jis dar nepatvirtintas Australijoje ar bet kurioje vairo dešinėje pusėje rinkoje.
Istorijos viršus: Theottle sukurtos iliustracijos.
Post Mazda atgaivina svajones apie naują šešių cilindrų, galiniais ratais varomą Mazda 6 sedaną appeared first on Drive.