„Leapmotor“ nesirūpina elektromobilių aušinimo poreikiu Australijoje

„Leapmotor“ nesirūpina elektromobilių aušinimo poreikiu Australijoje


Nepaisant to, kad per pastaruosius porą mėnesių elektromobilių pardavimas mažėjo, Kinijos automobilių gamintojas „Leapmotor“ teigia, kad Australijos rinka suteikia „didžiulę galimybę“ prekės ženklui.

Naujam Kinijos gamintojui „Leapmotor“ 2024 m. pabaigoje ketinant pristatyti savo pirmąjį Australijos modelį – elektrinį visureigį C10, automobilių gamintojas nesijaudina dėl elektromobilių paklausos mažinimo.

Nepaisant to, kad ankstesniais mėnesiais sumažėjo vartotojų apetitas akumuliatoriais varomiems automobiliams, metiniai elektromobilių pardavimai išaugo 11,6 proc., o pagrindinis „Leapmotor“ rodiklis teigia, kad prekės ženklas Australijoje orientuojasi į ilgalaikius tikslus, o ne nerimauja dėl dabartinės rinkos klimato.

„Tikiu, kad ilgalaikėje perspektyvoje „Leapmotor“ atsiras didžiulė galimybė Australijoje. Šiuo metu mes tik pradedame, todėl nesame labai susirūpinę (dėl auštančio elektromobilių poreikio)“, – žiniasklaidai sakė „Leapmotor“ tarptautinių operacijų viceprezidentas Mattas Lei.

„Mes tik sutelksime dėmesį į savo pagrindinę veiklą, kad sukurtume geriausias paslaugas vietinei rinkai, todėl (paklausa yra) rinkai ir klientui nuspręsti“, – pridūrė Lei.

DAUGIAU: Elektromobiliai Australija: Pigiausios, geriausios ir naujausios elektrinės transporto priemonės (EV) ir hibridai

Lei teigė, kad pozityvus prekės ženklo atpažinimas per klientų pasitenkinimą yra Kinijos gamintojo prioritetas, užuot apibrėžęs vietos sėkmę nustatydamas pardavimo tikslus.

„Manau, kad svarbiausias veiksnys yra prekės ženklo pripažinimas. Prekės ženklai turi būti pripažinti ir teigiamai. Tai labai svarbus dalykas.

„Tačiau (kas) svarbiausia, kad mūsų klientai jaustųsi patenkinti. Jie mano, kad tai („Leapmotor“) yra gerai atpažįstamas prekės ženklas. Jie nešvaisto savo sunkiai uždirbtų pinigų pirkdami Leapmotor. Mūsų klientų pripažinimas yra svarbiausias dalykas“, – sakė Lei.

Tačiau pardavimų apimtys yra „žinoma, svarbios, nes mes einame per prekiautojus ir norime užtikrinti, kad mūsų partneriai būtų patenkinti“.

Be to, Lei teigė, kad dalis „Leapmotor“ strategijos yra sukurti vartotojų pasitikėjimą, suteikiant konkurencingą garantiją atvykstančiam C10 elektriniam visureigiui.

„Suprantame, kad ilgesnė garantija tikrai atrodo labai patraukliai. Mes stengiamės atlikti (a) holistinį vertinimą, kad įsitikintume, jog kiekvienu atskiru aspektu (rinkos) turime bendrą konkurencingumą, palyginti su bet kuriuo kitu prekės ženklu“, – žiniasklaidai sakė Lei.

„Stellantis“ – pasaulinės patronuojančios bendrovės, kuriai iš dalies priklauso „Leapmotor“ – atstovas patvirtino, kad C10 bus suteikta septynerių metų / 160 000 km automobilio garantija, be aštuonerių metų / 160 000 akumuliatoriaus garantijos.

Dėl to „Leapmotor“ automobilio garantija atitinka kitus pagrindinius elektromobilių rinkos dalyvius, tokius kaip „Kia“ (septyneri metai / 150 000 km), BYD (šešeri metai / 150 000 km), ir viršija pagrindinę „Tesla“ automobilio garantiją – ketverius metus / 80 000 km.

Įrašas „Leapmotor“, nesusijęs su elektromobilių aušinimo poreikiu Australijoje, pirmą kartą pasirodė „Drive“.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -