Konfigūratoriaus iššūkis: 2025 m. „Porsche 911“, įskaitant hibridinį
„Porsche 911“ tapo hibridiniu. Štai kaip Vairuoti komanda užsisakytų savo.
Tinkinimas šiuo metu yra madingas, tačiau per didelis pasirinkimas gali sukelti painiavą. Mūsų konfigūratoriaus iššūkyjeVairuotikomandos nariai naršo gamintojo svetainėje, kad sukurtų idealų derinį tam tikram modeliui.
Šią savaitę komanda išleidžia savo Monopolio pinigus veido patobulinimui Porsche 911 asortimentą, kurį iš pradžių sudaro bazinė Carrera ir pirmasis hibridinis variantas GTS T-Hybrid.
Pasakykite mums, kurį naują Porsche 911 pirktumėte – ir kaip tai nurodytumėte – toliau pateiktuose komentaruose (sukurkite čia) ir ką norėtumėte, kad sukonfigūruotume toliau.
DAUGIAU: 2025 m. „Porsche 911“ tampa hibridiniu: „Facelift“ suteikia daugiau galios ir naujos išvaizdos
James Ward, turinio direktorius
Pasirinkau 911 Targa 4 GTS, nes niekada nepavargsiu stebėti, kaip sulankstomas galinis denis nuimamas stogo skydas. „Targa“ suteikia jums kupė, kai to norite, ir atvirą kreiserį, kai jums jo reikia. Klasikinis dienraštis, jei toks buvo.
Siekdamas laikytis klasikinės temos, pasirinkau daugiau spalvų su PTS Irish Green (22 tūkst. USD!), o ne Truffle Brown oda su atitinkama ruda stogo plokšte. Norėdamas linktelėti į originalųjį 911 Targa, pridėjau sidabrinį ritininį lanką.
RS Spyder ratai puikiai veikia su 992, todėl aš padariau keletą patobulinimų viduje ir išorėje, kad užbaigčiau automobilį kaip labai asmeninį pavyzdį. Iš viso išleista 58 840 USD už GTS, o tai sudaro 553 323 USD. Ach.
Kezas Casey, gamybos redaktorius
Prieš pradėdamas šį konfigūratoriaus iššūkį, pasakiau sau, kad kiek įmanoma atidžiau pažvelgsiu į parinktis, o tada pradėjau surinkti beveik 50 000 USD būtinų priedų. Tai padarė paketų „pridėti X, turite pridėti ir Y“ spąstai.
Man labai patinka Cartagena Yellow dažų parinktis, kuri atrodo šiek tiek švelnesnė metale, nei parodyta čia. Tai nebrangus pasirinkimas, tačiau už dviejų atspalvių pusiau alanino juodos ir klubinės spalvos interjerą papildomai prašoma beveik 14 000 USD, be to, privaloma išplėstinė odinė pakuotė, be to, dar 5 tūkst. Tada 18 krypčių prisitaikančios sportinės sėdynės yra dar dvi.
Žinau, kad sakiau paprasta, bet tada pradėjau žaisti su „Sport Design“ kūno rinkiniu. Ir sporto išmetimas. Ir vienspalviai išskirtinio dizaino galiniai žibintai. Ir suskambėjo aliuminio langų apdaila (būtina bet kuriame 911) ir kasos aparatas… 8350 USD, 5470 USD, 1810 USD, 760 USD.
Erelio akis gali pastebėti Burmester High End erdvinio garso garsiakalbius ir, nors jūs to nematote, spustelėjau adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo funkciją su aktyviu eismo juostos reguliavimu, kad išnaudočiau visas ilgų kelionių visureigių galimybes. Tačiau aš likau ištikimas vienai savo pažado daliai ir nenuėjau aukščiau už bazinį 911 Carrera kupė… o tai beveik tas pats, kas lengva rinktis.
Tung Nguyen, vyresnysis žurnalistas
Su naujuoju „Porsche 911“ yra tiek daug galimybių, kad galėtumėte praleisti savaitę, pritaikydami kiekvieną smulkmeną.
Tačiau dėl savo darbo produktyvumo 2025 m. „Porsche 911“ laikiau gana paprastą.
Pasirinkau GTS kabrioletą, nes „Porsche“ kabrioletai yra seksualūs su pakeliamu arba nuleistu stogu ir leidžia sukurti kontrastingą išorės temą.
Išorės spalva yra Slate Grey Neo su raudonu minkštu stogu, o šoniniai lipdukai taip pat yra raudoni, kad atitiktų.
Salono spalva taip pat yra raudona, kad būtų išlaikyta akį traukianti tema, o 20/21 colio pakopiniai ratai yra antracito pilkos spalvos.
Išorę užbaigia titano išmetimo antgaliai ir anglies pluošto korpuso komplektas.
Viskas, mano pasirinkimai prideda dar 66 590 USD prie sąrašo kainos 417 400 USD prieš išlaidas kelyje.
Ar tai šlykštu? Taip. Tačiau tai taip pat yra „Porsche 911 GTS“ su stulbinančiu 398 kW/610 Nm 3,6 litro šešių cilindrų turbokompresoriumi, todėl net negirdėsite neapykantų, kai važiuosite pro šalį.
Kathryn Fisk, vyresnioji naujienų žurnalistė
Jūs tiesiog negalite nugalėti 911, o jį nuspalvinus beveik bet kokia siūloma spalva, tai bus teisinga, todėl pasirinkti bus nepaprastai sunku. Pirkdami „Porsche“ neturite ką nors padaryti per trumpą laiką. (Nežinau!)
Mano pasirinkimas naujam 911 Carrera 4 GTS Coupe yra padengti jį Crayon dažais ir sujungti su 20/21 colio antracito pilkos spalvos RS Spyder ratais.
Viduje norėčiau pasirinkti sportines sėdynes plius tamsiai nakties mėlynos spalvos ir kreidelės dviejų atspalvių odos, kad papildytų išorės dažus.
Smulkios detalės, tokios kaip „Porsche“ viršus ant galvos atramų ir sidabrinės pilkos spalvos saugos diržai, man patiktų – tai automobilis, kurį norėčiau vairuoti ir išlaikyti amžinai. Tai ne apie perpardavimą.
Taip pat ištrinčiau galines sėdynes, o tai pašalintų dalį naujos hibridinės sistemos papildomo svorio – net jei jis nereikšmingas. Čia taip pat padėtų ir lengvo anglies stogo pridėjimas, todėl tai būtų varnelių sąraše. Tai nėra toks automobilis, į kurį turiu vežtis savo vaikus, kai jie maži, todėl dvivietis būtų tobulas.
Mano galva, „Porsche“ aktyvus pakabos valdymas yra būtinas, kaip ir HD-Matrix šviesos diodai. Ir – ilgesnėms kelionėms – Burmester garso sistema būtų tvarkinga.
Galiausiai pridėčiau „Aero Kit Carbon“, nes man patinka galinis sparnas ir jis imituoja GT3 stilių.
Tomas Fraseris, žurnalistas
Subtilius „Porsche“ atliktus 911 modelio patobulinimus gali prireikti prekės ženklo entuziastams suvokti, tačiau po oda atliekami pakeitimai yra didelis prekės ženklo pokytis. Hibridiniu varikliu varomas 398 kW galios 911 nėra ko šaipytis, ypač kai vokiečių prekės ženklui pavyko sumažinti svorį.
Bet pakalbėkime apie mano specifikaciją – Carmine Red išorė su GTS lipduko pašalinimu ir suderinta su Carmine Red GTS vidaus paketu. Standartiniai padalyti 20–21 colio ratai atrodo puikiai, o aš pasirinkau puošnius tonuotus HD-Matrix LED priekinius žibintus.
Apie kitus variantus galima kalbėti minimaliai. Man patinka manyti, kad suasmenindamas „Porsche“ būčiau suvaržytas dėl savo „varnelės“.
Benas Zachariah, žurnalistas
Taip, aš žinau, kad „Porsche“ automatinė PDK transmisija yra greitesnė. Žinau, kad tai neabejotinai geriausias versle. Bet aš noriu savo Porsche 911 Carrera su mechanine pavarų dėže, prašau ir ačiū. Taigi, jei aš negaliu jo turėti (kol kas, bet kokiu atveju), ir esu priverstas važiuoti su PDK, tai man labiau prabangus sportinis automobilis, šiek tiek labiau GT nei bėgių ginklas. Kažkas, su kuriuo galėsite mėgautis važinėjimu penktadieniais ir pasimatymų vakare.
Šiuo atveju aš pasirinkau pradinio lygio 911 Carrera. Juodas, važiuojantis ant 20/21 colio RS Spyder ratų, su tamsintais HD-Matrix LED priekiniais žibintais, išskirtinio dizaino (skaitykite: skaidriais) galiniais žibintais, lengvu stiklu ir būtinu elementu – priekinės ašies pakėlimo sistema.
Viduje mano „Porsche“ yra pailginta „Truffle Brown“ spalvos oda, „Sport Chrono“ paketas, atviros „Paldao Dark“ medienos apdaila, pasirenkamos sportinės sėdynės, šildomas GT sportinis vairas, „Burmester“ aukščiausios kokybės garso sistema ir stiklinis stoglangis.
Visa tai, dar daugiau, sudaro apie 67 340 USD pasirenkamų priedų, todėl mano „pradinio lygio“ „Porsche 911 Carrera“ kainuoja 426 289 USD. Hmm… Gerai pagalvojus, galbūt turėjau tiesiog pasilikti su 911 GTS kupė be jokių galimybių, o tai man būtų kainavęs identišką 426 289 USD.
Aleksas Misoyannis, žurnalistas
Nepaisant bandymų išsiaiškinti galimybes, mano 911 Carrera GTS kupė su galiniais ratais varoma konstrukcija baigta ir prie bazinės kainos pridėta 46 160 USD.
Aš esu naujų „Porsche“ 7870 USD kainuojančių „Slate Grey Neo“ dažų, kuriuos kompensuoja pilki ratai (nors konfigūratoriaus paveikslėliuose jie atrodo mėlyni), raudonos stabdžių apkabos ir jokių kitų išorinio dizaino priedų, gerbėjas.
Viduje pasirinkau „Carmine Red“ GTS vidaus paketą, kuris yra brangiausias pasirinkimo langelis, pažymėtas 8400 USD.
Reguliuojamos 18 krypčių pritaikomos sportinės sėdynės, prie sąskaitos pridedama 5910 USD, 3950 USD už lengvą stiklą, 950 USD už odinį vairą (pakeičiant zomšinį) ir 6700 USD vertės „Burmester“ aukščiausios kokybės stereofoninė sistema.
Tamsinti HD matricos LED priekiniai žibintai kainuoja dar 6240 USD, kaip ir 4950 USD vertės priekinės ašies pakėlimo sistema Sidnėjaus greičio kalneliams. Juostos centravimo pagalba ir prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema už 1190 USD jaučiasi kaip niekaip.
Paštas Konfigūratoriaus iššūkis: 2025 m. „Porsche 911“, įskaitant hibridinį pirmą kartą pasirodė Vairuoti.