Kodėl mano automobilio šildytuvas neveikia?

0d70230c-3687-5393-bc83-ae210a350000.webp


Atšalus orams, senesnių modelių savininkai užduos klausimą „Kodėl mano automobilio šildytuvas neveikia?“. Mes turime atsakymus.

Įžengus į žiemos gilumą aplink Australiją pradeda vėsiau. Paskutinis dalykas, kurio norite įšokę į automobilį, yra neveikiantis šildytuvas.

SUSIJĘS: Ką daryti, kai automobilis perkaista
SUSIJĘS: Mechanikai atskleidžia didžiausias raudonas vėliavas ant automobilių

Iš esmės visi automobiliai su vidaus degimo varikliais turi panašią šildymo sistemą. Aušinimo skystis variklyje praeina per vadinamąją šildytuvo šerdį (iš esmės mažą radiatorių); tai yra po kažkuo, vadinamu ventiliatoriumi, kuris tada pučia karštą orą per jūsų ventiliacijos angas.

Vienintelis esminis skirtumas, kurį gali turėti jūsų automobilis, yra tai, ar tai elektromobilis. Nors elektromobilyje yra aušinimo skysčio, kuris vėsintų baterijas, jis nesukuria pakankamai šilumos, kad ją būtų galima naudoti šildytuve. Vietoj to, elektromobiliuose naudojama elektrinė gyvatė, kuri įkaista, arba šilumos siurblys, o tada praeina tą patį procesą, kai ventiliacijos angas praleidžia ventiliatoriaus varikliu.

Senstant automobiliams dalys pradeda nykti ir tampa trapios. Dauguma žmonių, turinčių problemų su šildymu, bus senesnių modelių automobilių savininkai.

Palyginti paprastas šildytuvo sistemos išdėstymas leidžia lengvai savarankiškai diagnozuoti, kas negerai, kai per ventiliacines angas nepatenka karšto oro. Čia pateikiami dažniausiai atsakymai į klausimą „Kodėl mano automobilio šildytuvas neveikia?“.

Pastaba: jei nepatogiai vykdote savo automobilio „pasidaryk pats“ projektus, visada turėtumėte apsilankyti pas licencijuotą specialistą, kad jis patartų ir suremontuotų šildytuvą.

Ventiliatoriaus variklis neveikia

Bene lengviausias būdas nustatyti, ar šildytuvas neveikia, jei neveikia ventiliatoriaus variklis ar relės.

Norėdami diagnozuoti šią problemą, tiesiog turėsite įjungti automobilio degimą, spustelėti iki galo ventiliatoriaus greitį ir, jei nejaučiate ar negirdite iš ventiliacijos angų sklindančio oro, problema yra jūsų ventiliatoriaus variklyje.

Pūstuvo variklis didžiąja dalimi bus nebrangus pataisymas. Jei jums nepatogu dirbti su savo automobiliu, patikimas mechanikas įkraus tik nedidelę sumą ir turėtų padėti jums per kelias minutes, jei tai kažkas paprasto, pavyzdžiui, perdegusi relė ar saugiklis. Tačiau pakaitinis pūstuvo variklis jums kainuos kelis šimtus dolerių darbo ir dalių.

Jei norite patys imtis projekto, pirmiausia turite patikrinti saugiklius, susieti juos su diagrama, esančia saugiklių dėžutės gale, ir rasti tą, pažymėtą „pūtiklis“. Kartais saugiklis gali perdegti ir neatrodyti taip, kaip yra, todėl visada verta nusipirkti naują už porą dolerių prieš bandant ką nors kita.

Taip pat kartais tai gali būti relės problema. Vėlgi, pūstuvo variklio relė bus pažymėta, ir jūs galite tai išbandyti naudodami gretimą saugiklį skyriuje arba paprašyti, kad kas nors įjungtų orapūtę ir pasiklausytų, ar spustelėja relė.

Paskutinis dalykas, kurį reikia patikrinti prieš keičiant pūstuvo variklį, būtų rezistorius, kurį kai kurie automobiliai naudoja ventiliatoriaus variklyje. Kai kurie iš jų bus išoriniai, o kiti – vidiniai; mechanikas arba autoelektrikas geriausia tai patikrinti.

Šildytuvo šerdis sulaužytas

Galbūt viena iš lengviausiai ir dažniausiai diagnozuojamų šildytuvo problemų yra sugedusi šildytuvo šerdis.

Daugumoje automobilių šildytuvo šerdis yra po prietaisų skydeliu. Kadangi šerdyje veikia variklio aušinimo skystis, jis akivaizdžiai nutekės, kai jis tinkamai neveiks, ir paliks aušinimo skysčio balą ant jūsų keleivio kojų.

Dalykas, kurį daugelis žmonių sujaukia diagnozuodami sugedusį šildytuvo šerdį, yra tai, kad jis sumaišomas su sugedusiu oro kondicionieriaus kondensato sąvartynu.

Jei vidiniame pėdos šulinyje yra raudonos, žalios, mėlynos arba violetinės spalvos bala, tai iš šildytuvo šerdies nutekėjo aušinimo skystis. Jei jis skaidrus ir panašus į vandenį, jis teka iš oro kondicionieriaus.

Šildytuvo šerdies keitimas gali būti įvairus. Geriausia, kad šį darbą atliktų profesionalas, nes jis yra ankštoje vietoje, apsuptas daugybe vidaus plastiko, kurį galima lengvai sulaužyti.

Jei tai jūsų šildytuvo šerdis, tai paprastai yra šiek tiek brangus sprendimas. Priklausomai nuo automobilio, atsarginės dalys ir darbas gali lengvai kainuoti daugiau nei 1000 USD, nes jas nėra lengva aptarnauti, o pakeisti paprastai reikia nemažai darbo.

Gera idėja kuo greičiau pakeisti nesandarią šildytuvo šerdį. Jūs ne tik nuolatos šlapias kilimas, bet ir dėl aušinimo skysčio nutekėjimo galite nusideginti arba nusausinti automobilį ir rizikuoti perkaisti variklį.

Valdymo skydelis sulaužytas

Sugedęs valdymo skydelis gali būti dar viena problema, neleidžianti jūsų automobilio šildytuvui veikti. Naujesniuose automobiliuose naudojama elektrinė sistema, kad įjungtų šildytuvo vožtuvą, kad reguliuotų ir patektų aušinimo skystis į šildytuvo šerdį, tačiau senesni automobiliai tam naudoja fizinį kabelį.

Priklausomai nuo jūsų automobilio amžiaus, temperatūros mišinio durys taip pat gali būti naudojamos karšto oro kiekiui reguliuoti pro ventiliacijos angas. Tai yra fizinis plastikinis sklendė, kuri blokuoja arba leidžia tam tikram karšto oro kiekiui patekti pro ventiliacijos angas iš šildytuvo šerdies.

Senesniuose automobiliuose, kuriuose nenaudojamas elektrinis valdymo pultas, geriausias būdas patikrinti, ar tai yra valdymo pulto problema, yra vizualiai apžiūrėti, ar maišytuvo durelės juda, kai valdymo skydelis perjungiamas iš karščio į šaltą.

Pakišę galvą po brūkšniu iš vairuotojo pusės pamatysite, kur yra jūsų šildytuvo mazgas. Tai bus didelė plastikinė dėžutė su baltomis arba metalinėmis svirtimis šone ir turėtų būti tiesiai už tos vietos, kur centre yra radijas.

Jei keičiant temperatūrą valdymo skydelyje niekas nejuda, problema gali būti tokia paprasta: nutrūksta vienas iš kabelių, nulūžęs plastikas, sulūžusi svirtis arba sulūžęs valdymo skydelis.

Sunkiau savarankiškai diagnozuoti valdymo pulto problemą naujesnio modelio automobiliuose. Vietoj laidų, skirtų jūsų automobilio šilumos lygiui valdyti, jie naudoja elektrinius jungiklius, variklius, kurie varo maišymo sklendes. Šie jungikliai yra paslėpti ir nepastebimi, todėl paprastai geriausia leisti autoelektrikui pažiūrėti prieš keičiant bet kokias dalis.

Sunku nustatyti valdymo pulto remonto kainą. Kaip minėta anksčiau, tai gali būti taip paprasta, kaip nutrūkęs laidas, bet tai gali būti visas pakaitinis modulis arba sklendės pavara.

Šildytuvo čiaupas yra užstrigęs

Dauguma automobilių naudoja šildytuvo čiaupą tarp aušinimo skysčio išleidimo angos ir šildytuvo šerdies, kad reguliuotų į šildytuvo šerdį patenkančio aušinimo skysčio kiekį. Kadangi jie blokuos arba apribos srautą, jie gali užstrigti arba tiesiog nustoti veikti kai kuriuose automobiliuose.

Jei nesate patenkintas „pasidaryk pats“, nesijaudinkite, pakaitinis šildytuvo čiaupas yra paprastas sprendimas mechanikui. Tikimasi sumokėti kelis šimtus dolerių už mažiau nei valandos darbo, priklausomai nuo automobilio.

Geriausias būdas diagnozuoti šildytuvo čiaupo problemą – pajusti, ar aušinimo skystis teka per išleidimo angą, suspaudžiant žarną, vedančią į šildytuvo šerdį, kai šildytuvas įjungtas.

Kai kurie šildytuvo čiaupai valdomi rankiniu būdu kabeliu, o dauguma – elektroniniu būdu. Šildytuvo čiaupą pakeisti kai kuriais pagrindiniais įrankiais, pvz., spaustukais ir plokščiu atsuktuvu, nėra labai sunku.

Daugumą šildytuvų čiaupų pakeisti yra gana pigu, o dauguma populiariausių automobilių markių siūlo pakeitimą už maždaug 50 USD. Vėlgi, jei nesijaučiate patogūs atlikti automobilio remontą savo rankomis, nerekomenduotume to daryti namuose.

Yra variklio aušinimo problemų

Neveikiantis šildytuvas iš tikrųjų gali padėti apsaugoti variklį nuo perkaitimo, nes tai yra ženklas, kad kažkas negerai su variklio aušinimo sistema.

Kadangi šildytuvas veikia aušinimo skysčiu iš variklio, dėl bet kokio užsikimšimo, aušinimo skysčio trūkumo arba aušinimo skysčio cirkuliacijos trūkumo jūsų šildytuvas neveiks.

Jei jaučiate, kad jūsų šildytuvas labai ilgai įkaista, greitai žvilgtelėkite į variklio temperatūros matuoklį. Jei jis yra raudonas arba yra aukštesnis nei įprastai, kyla problemų dėl to, kad šildytuvas neveikia, ir turėtumėte nedelsdami pasitraukti.

Tai gali būti įvairių problemų. Gali būti, kad aušinimo skysčio žarna buvo padalinta ir praradote visą aušinimo skystį. Gali būti, kad užsiblokavo termostatas, neleidžiantis aušinimo skysčiui cirkuliuoti variklyje, sugedo vandens siurblys arba tiesiog nutrūko diržas, kuris nebesuka vandens siurblio.

Dėl visų šių problemų jūsų automobilis turėtų būti kuo greičiau nugabentas pas mechaniką ir jo nevažinėjantis, nes perkaitęs galite rimtai sugadinti variklį.

Paštas Kodėl mano automobilio šildytuvas neveikia? pirmą kartą pasirodė Vairuoti.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -