Kitas Toyota GR Supra bus keturių cilindrų hibridas – ataskaita
Naujoje Japonijos ataskaitoje teigiama, kad bus naujos kartos „Toyota GR Supra“, kuri pakeis BMW šešių cilindrų variklį į vidinio keturių cilindrų turbininę hibridinę galią.
The Toyota GR Supra Naujoje Japonijos ataskaitoje teigiama, kad jis gyvuos dar vieną kartą, pasirinkdamas keturių cilindrų hibridinį arba akumuliatorinį elektros energiją.
Japoniškas leidinys Geriausias Car teigia, kad šeštosios kartos „Supra“ sukurs „Toyota“ ir jos „Gazoo Racing“ (GR) padalinys, o ne tęs dabartinę partnerystę su BMW.
Pranešama, kad 2025 m. pabaigoje jis bus pristatytas užsienio salonuose su keturių cilindrų galia – likus mėnesiams iki šiandieninio „GR Supra“ ir jo brolio BMW Z4 gamybos pabaigos, o 2026 m. pradžioje – prieš elektrinį modelį vėliau 2026 m.
DAUGIAU: 2025 m. Toyota GRMN Supra „paskutinis leidimas“ šnipinėjo su nauju „gulbės kaklo“ sparnu
Geriausias Automobilis teigia, kad iš pradžių jis bus varomas hibridine Toyota naujos kartos 2,0 l keturių cilindrų turbobenzininio variklio versija – tai nutols nuo dabartinio Supra BMW gaminamo 3,0 l eilės šešių cilindrų benzininio agregato su turbokompresoriumi.
Nepaisant mažesnio variklio dydžio, japoniškas lizdas tvirtina, kad hibridinė jėgos agregatas pagamins net 400 AG (298 kW), daugiau nei dabartinės Supra 285 kW, o tai taip pat yra tokia pati galia kaip BMW Z4 M40i.
„Toyota“ sukūrė dabartinę „Supra“, pristatytą Australijoje 2019 m., su Vokietijos įmone BMW, sumažindama kūrimo išlaidas ir laiką, nes dvi transporto priemonės turi tą pačią platformą ir mechaninius komponentus.
Pranešama, kad naujos kartos GR Supra elektrinė versija turėtų pasirodyti 2026 m.
„Toyota“ patvirtino, kad pristatys elektrinį sportinį automobilį – 2023 m. Tokijo automobilių parodoje demonstruos kupė FT-Se – prieš pristatydama savo pirmąjį serijinį elektromobilį Australijoje – visureigį „Toyota bZ4X“.
Tai paskatino pranešimus, kad naujos kartos „Supra“ būtų varoma tik elektra.
Ataskaitos iš Japonijos rodo, kad „Toyota“ kuria visą naujos kartos sportinių automobilių asortimentą, įskaitant „Celica“ (pavaizduota žemiau) ir „MR2“ atgaivinimą – atitinkamai 2006 m. ir 2007 m. Australijoje atsisakyta – su skirtingu elektrifikacijos lygiu.
DAUGIAU: „Toyota“ pristato naują benzininį variklį, apie kurį kalbama apie Celica ir MR2
„Toyota“ perėjimas prie „Supra“ skirtos hibridinės jėgos agregato leistų dalytis technologijomis su galimomis ateities kartomis MR2 ir „Celica“.
Japonijos automobilių gamintojas yra vienas iš nedaugelio didelių automobilių gigantų, įsipareigojusių kurti naujus vidaus degimo variklius, nes daugelis prekių ženklų pereina prie tik elektra varomų variklių.
Vietoj to „Toyota“ vadovavosi tuo, ką ji apibūdina kaip „kelių kelių“ jėgos pavaros metodą, apimantį benzinu ir dyzelinu varomų transporto priemonių, įskaitant hibridinius, ir akumuliatorinius elektrinius automobilius.
2024 m. gegužę „Toyota“ paskelbė apie bendradarbiavimą su „Subaru“ ir „Mazda“, kurdama naujos kartos mažesnius, efektyvesnius vidaus degimo variklius, skirtus naudoti alternatyviais degalais ir naudoti hibridinėse transporto priemonėse.
Nuo to laiko Toyota pristatė naujai sukurtą benzininių keturių cilindrų variklių asortimentą su moduliniu pajėgumu, įskaitant 1,5 l ir 2,0 l turbokompresorines versijas – pastaroji, kaip pranešama, skirta kitai Suprai.
Automobilių gamintojas taip pat paskelbė, kad 2026 metais Australijos V8 Supercars čempionate GR Supra prisijungs prie Ford Mustang ir Chevrolet Camaro.
The post Kitas „Toyota GR Supra“ bus keturių cilindrų hibridas – pranešimas pirmą kartą pasirodė „Drive“.