„Jis turi charakterį“: kaip Ineos Grenadier tapo vienos nakties statuso simboliu Australijoje

„Jis turi charakterį“: kaip Ineos Grenadier tapo vienos nakties statuso

Kaip bekelės visureigis iš britų startuolio pasiekė kultinį sekimą „Down Under“ – be jokios reklamos?

Nepaisant kainos taško, kuris prasideda į šiaurę nuo šešiaženklių skaitmenų (nuo 104 000 USD prieš išlaidas kelyje ir daugiau), „Ineos Grenadier“ nėra tipiškas prabangus visureigis.

Sėdynės reguliuojamos rankiniu būdu, nėra kosmetinių veidrodėlių, didžioji dalis salono yra padengta patvariu juodu plastiku, taip pat yra senos mokyklos raktų uždegimas.

SUSIJĘS: 2024 m. Ineos Grenadier Quartermaster Cab važiuoklės užsakymų knygos atidarytos
SUSIJĘS: 2024 m. Ineos Grenadier apžvalga: pirmasis Australijos važiavimas

Atbulinės eigos kamera yra komiškai nenaudinga, ypač nėra saugos sistemų, tokių kaip autonominis avarinis stabdymas ir eismo juostos laikymasis, o skirstomieji įrenginiai yra pažįstamų BMW įrenginių ir naikintuvo stiliaus mygtukų, kurie neišmanantiems gali pasirodyti pribloškiantys.

Vairavimo patirtis yra panašiai tvirta. Matomumą iš galo apsunkina masyvus atsarginis ratas ir laiptinės kopėčios (natūralu, kad pasiektumėte savo palapinę ant stogo), o modernios vairavimo sistemos vairavimo sistemos trūkumas reiškia, kad apsisukimo ratas yra panašus į jachtos.

Nors spalvų paletė yra neabejotinai prašmatni – sodri bordo, žinoma kaip Queen’s Red, arba kūdikių mėlyna, pavadinta pagal specifinį Kenijos dangaus atspalvį, „Grenadier“ labiau primena šarvuotą transporto priemonę nei aukščiausios klasės „turer“.

Automobilis ir prekės ženklas iš pradžių išaugo iš britų milijardieriaus sero Jimo Ratcliffe’o minčių burbulo, kuris nustatė retą spragą senosios mokyklos visureigio rinkoje po to, kai 2016 m. pasitraukė klasikinis Land Rover Defender.

Chemijos inžinierius seras Ratcliffe’as – vienas turtingiausių Jungtinės Karalystės žmonių – savo turtus užsidirbo įkūręs privačią Londone įsikūrusią pasaulinę cheminių medžiagų, dujų ir plastikų gamintoją „Ineos Chemicals“.

Originalaus gynėjo gerbėjas Ratcliffe’as nusprendė atiduoti savo svorį (ir turtus) už penkerius metus trukusio modernaus, tradiciškai jautraus 4×4 kūrimo – pavadino jį savo mėgstamos Londono aludės „The Grenadier“ vardu.

Pagamintas buvusioje Mercedes-Benz gamykloje Hambache, Prancūzijoje, „Grenadier“ naudoja neabejotinai senos mokyklos, tradicinį 4WD modelį su įtemptomis ašimis, spyruoklėmis ir kopėčių važiuokle – visa tai, kas šiuolaikiniuose automobiliuose tampa vis retesnė.

Iš pradžių „Grenadier“ nepriekaištingo dizaino etosą lydėjo panašus minimalistinis rinkodaros požiūris, ypač modelio pristatymo Australijoje 2023 m.

„Įprasta automobilių žaidimų knyga (yra), kad užsisakote automobilių parodą, slepiate prototipą ir daug išleidžiate žiniasklaidai – mes to nepadarėme“, – juokiasi Justinas Hocevaras, vyras, atsakingas už „Ineos“ paleidimą vietoje.

Prieš pristatymą Australijoje, „Ineos“ sulaužė tradicijas ir pasirinko potencialiems klientams dovanoti ikigamybinius transporto priemonių prototipus, kad jie galėtų atlikti savo bandymus.

„Per visus savo metus man niekada nebuvo leista niekam priartėti prie prototipo. Privačioje nuosavybėje mes sujungiame (klientus) į vieną“, – nepatikliai sako Hocevaras.

Netradicinė taktika pasiteisino. Beveik per naktį vietinės užsakymų knygos viršijo lūkesčius.

„Per pirmuosius 12 mėnesių galvojome, kad jei paimtume 1000 Australijos ir Naujosios Zelandijos vienetų, būtume labai laimingi“, – prisimena Hocevaras. „Jis labai greitai pasiekė 1400 vienetų… (laukimo laikas) žmonėms, norintiems sukurti savo transporto priemonę, pritrūko 12 mėnesių.

Hocevaras teigia, kad užsakymų skaičius „nusirimo iki tolygesnės trajektorijos“, o žmonės, norintys pritaikyti automobilius pagal poreikius, laukia 5–6 mėnesių, o laimingi, perkantys turimas atsargas, gali „nedelsdami“ važiuoti namo.

Natūralu, kad naujoje rinkoje pristatomo naujo prekės ženklo diegimas neapsiėjo be problemų – kai kurios iš jų tebevyksta.

Greitai žvilgtelėjus į vietinį „Ineos Grenadier Owners“ feisbuko puslapį paaiškės, kad kiekviename fanatiškame įraše apie Grenadier sugebėjimus važiuoti bekelėje kažkas kitas skundžiasi, kad nustojo veikti oro kondicionierius arba ant durų slenksčių telkiasi vanduo.

Joanne Edes, su šeima „Ineos Grenadier“ įveikianti ratą aplink Australiją, 14 000 km kelionės metu turėjo susidoroti su galimai katastrofiška problema.

„Mūsų pavaros velenas išlindo iš perdavimo dėžės atokioje vakarinėje Tasmanijos dalyje“, – sako ji.

Atkūrimo procesas apėmė automobilio vilkimą 275 km (išlaidas tik iš dalies padengia „Ineos Roadside Assist“ programa), nuskraidino reikiamas dalis ir dvi savaites laukė, kol problema bus išspręsta.

Vis dėlto Joanne sako, kad jai buvo suteiktas paskolintas automobilis, vienintelis Tasmanijos „Ineos“ pardavėjas bendravimas buvo nuoseklus ir ji „tikrai“ rekomenduotų automobilį visiems, ieškantiems „geros 4WD“.

Melburne gyvenantis generalinis direktorius Simonas Jovanovičius sumokėjo užstatą tą dieną, kai atsidarė vietos užsakymų knyga, ir laukė beveik dvejus metus, kol bus pristatytas jo automobilis.

„Jau nuvažiavau apie 11 000 km. Jis yra šiek tiek tvirtas, bet puikiai sėdi greitkelyje“, – sako jis ir priduria, kad paauglė dukra mokėsi vairuoti Grenadier.

Nuo to laiko jis važinėjo savo Grenadieru per sniegą, smėlį ir Noosos gatves – ir nori nepastebėti kai kurių ypatingų dalykų, nes automobilis tiesiog toks kietas.

„Neseniai turėjau jį atsiimti, nes šildytuvas nepakankamai įkaisdavo. Pastaruoju metu mygtukas ant galinių keleivio durelių šiek tiek prilipo… o mano žmona nemėgsta automobilio“, – juokiasi jis.

„Bet ar pirkčiau kitą? Jau galvoju, kad kai pasirodys antra versija, tikriausiai užsirašysiu savo vardą.

Šiuo metu Hocevaras, kurio pagrindinė būstinė yra neapibrėžtame dirbtuvėse Melburno priemiestyje Kolfilde, sako, kad „Ineos“ tobulina ir plečia savo vėlesnės priežiūros patirtį, ypač atokesnėse Australijos vietose.

„Mes vis dar turime plečiamą verslą (kur) kiekvieną atvejį nagrinėjame. Jei neturime daikto, komanda jį nuėmė nuo visiškai naujos transporto priemonės, įsmeigė į krepšį ir išėmė. Tai turime daryti kaip verslas, neturintis tokio masto ar institucinio pagrindo.

Pati rinkodara, skirta 4 × 4 entuziastams, „Ineos“ taip pat netyčia pritraukė neabejotinai gerų klientų.

„Viena iš mūsų naujausių klientų buvo aukštaūgė C-suite vadovė, artėjanti į pensiją, ji niekada gyvenime neturėjo 4 × 4, ji iškeitė kabrioletą į Grenadierį“, – prisimena Hocevaras.

Melburne gyvenanti galvijų augintoja ir dviejų vaikų motina Sophie Gunnerson vilioja santykiniu grenadierių trūkumu vietiniuose keliuose.

„Man patinka tai, kad jų nėra daug kelyje, patrauklu, kad jų nėra visur. Ir man patinka jo stambumas, man patinka didelė, tvirta ir tvirta transporto priemonė. Tai padeda, kad galėčiau jį naudoti ir ūkyje“, – priduria ji.

Išleisdama antrąjį modelį Quartermaster ute, „Ineos Australia“ sustiprino savo reklamos pastangas, siekdama apeiti savo dabartinę, Hocevaro žodžiais tariant, „privataus pirkimo 4 × 4 entuziastų“ rinką.

Tačiau kol visoje šalyje pradeda dygti reklaminiai skydai, Grenadierio žavesį bene geriausiai galima apibendrinti komentarų gijoje vietiniame „Facebook“ gerbėjų puslapyje.

„Gerai, pasakykite man, kodėl turėčiau pirkti Grenadier, o ne (Toyota) LandCruiser 300“, – klausia potencialus pirkėjas.

Gausybėje įvairių atsakymų vienas sakinio atsakymas iš Perte įsikūrusio „Grenadier“ savininko Russello Mackenzie išsiskiria:

„Nes Džeimsas Bondas vairuos Grenadier, o ne LC300.

Kai paklausė Vairuoti Mackenzie paaiškino, kodėl grenadieris turi tam tikrą 007 žavesį:

„Herojai turi charakterį, piktadariai – vienmačiai. Ineos Grenadier turi charakterį. Tai, manau, yra esminis skirtumas tarp jo ir kitų.

Įrašas „Jis turi charakterį“: kaip „Ineos Grenadier“ per naktį tapo statuso simboliu Australijoje, pirmiausia pasirodė Diske.

Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -