„Genesis X Gran Racer“ koncepcija buvo atskleista su daugiau nei 1100 kW

8c6f818b-ff17-5803-bdba-205f27d50000.webp


Naujasis „Gran Turismo“ koncepcinis konceptas yra naujo, aukštesnio našumo „Magma Genesis“ antrinis prekės ženklas, kaip ankstesnio 10 000 aps./min. skaitmeninio lenktynininko tobulinimas.

The Genesis X Gran Racer Vision Gran Turismo (VGT) koncepcija yra dalis „Genesis“ naujų „Magma“ našumo modelių, konkuruojančių su tokiais kaip „Mercedes-AMG“ ir „BMW M Division“, o 1119 kW vidutinio variklio V6 skaitmeninė koncepcija yra laukinė.

2024 m. Busano tarptautinėje mobilumo parodoje (BIMOS) Pietų Korėjoje, kur taip pat buvo parodyta G80 sedano Magma versija, „Gran Racer“ yra ketvirtasis. Genesis skirtas Gran Turismo vaizdo žaidimas „Sony PlayStation“ konsolėje.

Žvelgiant į 2023 m. „Genesis X Gran Berlinetta Concept“, įkvėptą „Genesis Essentia“ ir „Speedium“ kupė koncepcijos, žemas ir platus „X Gran Racer VGT“ pasižymi tokiais pat akis rėžiančiais „Magma“ dažais ir „Genesis“ trapecijos formos priekinėmis grotelėmis.

Tai taip pat apima „X Trilogy Concept“ dviejų eilučių „viršutinę lempą“, kuri mato dvi siauras priekinių žibintų juostas, besitęsiančias nuo automobilio priekio už priekinių ratų ir į duris.

Didesnis priekinis skirstytuvas ir papildomi anglies „sparnai“, priekinių ratų arkų išpjovos ir masyvi dvigubo variklio dangčio įsiurbimo anga po priekiniu stiklu dar labiau išskiria „Gran Racer“ nuo „Berlinetta“, kurios pagrindu jis pagamintas.

Už priekinio rato taip pat yra didesnė ventiliacijos anga, besitęsianti iki stambesnių šoninių sijonų, su tomis pačiomis išpuoselėtomis durelėmis, kol Gran Racer nepajudėjo su didžiuliu anglies pluošto galiniu sparnu.

„Genesis“ teigia, kad sparnas yra sukurtas tiktai aerodinaminei funkcijai – pridedant didelę prispaudžiamąją jėgą, kad būtų užtikrintas stabilumas dideliu greičiu ir greitesni posūkiai – ir integruoti galiniai žibintai, užtikrinantys, kad koncepcija būtų matoma kelyje net ir prasto matomumo sąlygomis.

Galia gaunama iš tos pačios 3,3 l Lambda II V6 benzino ir hibridinės jėgos agregato, galinčio suktis iki 10 000 aps./min. Su elektriniu kompresoriumi, kurio bendra galia yra 1148 kW ir 1425 Nm, o tai sumažina Berlinetta koncepto 798 kW/1336 Nm galią.

„Minimalistinėje“ kabinoje yra integruotas apsauginis narvas, centrinė vairavimo vieta su dygsniuota apdaila ir lenktyninėmis sėdynėmis, tačiau naudojama pažangesnė ankstesnio vairo „jungo“ konstrukcija su mažesniu integruotu „Skaitmeninės panoramos sąsajos“ prietaisų rinkiniu.

„Genesis X Gran Racer Vision Gran Turismo“ (VGT) koncepcija tęsiasi po 2024 m. „X Gran Berlinetta Tribute“ – 746 kW galios 2023 m. „Berlinetta“ versijos, pavadintos 1977 m. Bathurst nugalėtojo Jacky Ickx garbei.

Nors „Genesis Gran Turismo“ koncepcijos išliks tik tokios, manoma, kad automobilių gamintojas gamina tikrą elektrinį sportinį automobilį, pagrįstą „X Trilogy“ koncepcija, kuris debiutuos kažkada šį dešimtmetį.

„Genesis“ taip pat planuoja sukurti didelio našumo „Magma“ leidimą kiekvienam savo dabartinės serijos modeliui – nuo ​​G70 iki GV80 visureigio / kupė.

Taip pat BIMOS parodoje buvo parodytas G80 Magma leidimas – BMW M5 varžovas – iš pradžių bus siūlomas Artimuosiuose Rytuose, bet dar turi būti patvirtintas pardavimui kitur.

Paštas „Genesis X Gran Racer“ koncepcija buvo atskleista su daugiau nei 1100 kW pirmą kartą pasirodė Vairuoti.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -