„Ford“ prezidentas sako „nebėra nuobodžių automobilių“
JAV automobilių milžino pasaulinis vadovas sako, kad kiekvienam „Ford“ reikia šiek tiek „Raptor“ įspūdžių nuo pat pradžių.
„Ford“ prezidentas ir generalinis direktorius Jimas Farley sakė, kad automobilių gamintojas nebegamins „nuobodžių“ automobilių ir pažadėjo pasinaudoti gausiu prekės ženklo „piktogramų“ srautu savo būsimų modelių asortimentui.
Kalbėdamas su JK leidiniu Automobilių žurnalas pristatydamas elektrinį visureigį „Ford Explorer“, kuris nebus parduodamas Australijoje, automobilių gamintojo vadovas drąsiai žadėjo ateityje pristatyti įkvepiančius, tačiau pelningus „Ford“ automobilius.
„Mes išeiname iš nuobodžių automobilių verslo ir pereiname į legendinių transporto priemonių verslą“, – sakė jis Automobilių žurnalas renginyje Nicoje, Prancūzijoje.
„Ford“ vis dar parduodama daugybė autentiškų automobilių ikonų modelių – pagalvokite apie „Mustang“, JAV rinkos (Jungtinės Amerikos Valstijos) „Bronco“ visureigį ir „Capri“ ženklelio grąžinimą Europoje (vėlgi, ant elektrinio visureigio, kuris neplanuojamas Australijos salonuose). .
Tačiau jis nebegamins vienviečio automobilio, išskyrus „Mustang“, kai 2025 m. pabaigoje „Focus“ pasitrauks iš salonų, o 2022 m. jį pašalino „Ford Australia“.
Taip baigėsi entuziastingi modeliai, įskaitant Fiesta ir Focus ST, taip pat flagmaną Focus RS, tačiau „Ford“ vadovas sako, kad „duonos ir sviesto“ modeliai reiškė, kad jie nebuvo ekonomiški.
„Mes visada konkuravome lengvųjų automobilių rinkos centre, o tai nepasiteisino Mondeo, Focus ir Fiesta“, – sakė jis.
„Daugelis klientų juos mėgo, tačiau jie niekada negalėjo pateisinti didesnio kapitalo paskirstymo – kitaip nei komercinėms transporto priemonėms.
„Ford prekės ženklo suvokimas buvo toks pat visame pasaulyje: mes buvome visur esanti įmonė“, – sakė Farley.
„Tačiau mes turėjome šias mažas ryškumo sritis: turime paveldo centrus visame pasaulyje, užpildytus šiomis (nišinėmis) transporto priemonėmis, tačiau jos niekada nebuvo populiarios.
Galima ginčytis, kad į piktogramų sąrašą būtų galima įtraukti naujesnius pavadinimus, įskaitant antrinį „Raptor“ prekės ženklą, naudojamą „Bronco“, „F-150“ ir „Ranger“, tačiau, deja, jie buvo atmesti dėl paties Farley sukurto visureigio „Mustang Raptor“ 2023 m.
„Paimkite „Raptor“: jis atkeliavo iš lenktynių dykumoje Meksikoje, o mes padarėme jas pasaulines ir įprastas… „Raptor“ istorija yra puikus pavyzdys, kur, manau, turėtų važiuoti mūsų lengvieji automobiliai.
„Ford niekada nefinansavo entuziastų produktų – jie visada buvo šalutinis verslas. Dabar su Mustang, Raptor ir Bronco jie yra mūsų verslas.
Įrašas, „Ford“ prezidentas sako, kad „nebėra nuobodžių automobilių“, pirmiausia pasirodė „Drive“.