Europoje įvestas naujas padangų įstatymas, Australijos reguliuotojai stebi – ataskaita

wWsGNKAdRB2EajFJGRJo.webp


Didžiausias pasaulyje padangų gamintojas nori, kad padangas išlaikytumėte ilgiau, o tai padeda naujas Europos reglamentas, galintis sutaupyti 400 mln. padangų ir kasmet sutaupyti 12,5 mlrd.

Vairuotojai skatinami rečiau keisti padangas, nes Europoje priimtas naujas įstatymas, kuriuo siekiama užtikrinti ilgesnį padangų tarnavimo laiką, o tai gali turėti įtakos Australijos taisyklių kūrėjų svarstomiems pakeitimams.

Naujas Europos Sąjungoje (ES) priimtas reglamentas įpareigoja padangas, kurios dėvimos iki legalaus minimalaus 1,6 mm protektoriaus gylio, turi tokias pat savybes šlapiu oru, kaip ir visiškai naujos.

ES bandymas, skirtas tai įvertinti, apima transporto priemonę, važiuojančią 80 km/h greičiu, stabdant ant šlapios dangos iki 20 km/h.

Nuo 2024 m. liepos 1 d. įsigaliojusiu nauju įstatymu siekiama sumažinti vairuotojų, per anksti išmetančių padangas nepasibaigus jų galiojimo laikui, skaičių.

Didžiausias pasaulyje padangų gamintojas „Michelin“ anksčiau šį mėnesį paskelbė viešą pareiškimą, palaikantį naująjį reglamentą, sakydamas, kad ES vairuotojai gali sutaupyti 7 mlrd.

Prancūzijos padangų gamintojas teigė, kad atliktas tyrimas parodė, kad „50 procentų padangų nuimama prieš pasiekiant likutį. [tread] trijų milimetrų gylis“.

Australijoje, kur padangos nebuvo gaminamos nuo 2010 m., minimalus teisinis naudotos padangos protektoriaus gylis yra 1,5 mm.

„Michelin“ teigimu, naujasis įstatymas galėtų sutaupyti iki 128 mln. padangų Europoje ir iki 400 mln. padangų kasmet, jei būtų priimtas visame pasaulyje.

Aplinkosaugos srityje kasmet pasaulyje būtų galima sutaupyti 35 mln. tonų anglies dioksido – vien ES – 6,6 mln. tonų.

Tokius teisės aktus turėtų priimti kiekviena valstybė ir teritorija, kad jie būtų taikomi Australijoje.

Pranešė Infrastruktūros, transporto, regioninės plėtros, komunikacijos ir meno departamento atstovas Vairuoti Australijos dizaino taisyklių (ADR) nacionalizavimas būtų labai svarbus tokiam žingsniui.

„Australijos vyriausybė išnagrinės galimą tarptautinių padangų standartų suderinimo ir priėmimo naudą“, – sakė atstovas Vairuoti.

Australijos federalinės ir valstijų vyriausybės šiuo metu taip pat rengia produktų valdymo iniciatyvą, 2023 m. birželio mėn. susitarusios skatinti „gamtą teigiamą Australiją“.

Tai apėmė „paspartinti produktų valdymo pastangas, įskaitant sistemos sukūrimą, skirtą tarpjurisdikcinėms pastangoms nukreipti ir imtis veiksmų, susijusių su probleminiais produktais“.

Pagal planą Vakarų Australijos valstijos vyriausybė buvo paskirta vadovauti „nacionalinių padangų produktų valdymo principų kūrimui“.

Pasak Tyre Stewardship Australia (TSA), kuri veikia nuo 2014 m., šiuo metu yra apie 85 milijonai padangų, naudojamų maždaug 20 milijonų transporto priemonių.

Apskaičiuota, kad 22–23 finansiniais metais visuose pramonės sektoriuose buvo pagaminta apie 545 000 tonų padangų atliekų.

TSA vykdo federalinės vyriausybės remiamą Nacionalinę padangų gaminių priežiūros schemą, kurios tikslas yra plėtoti Australijos padangų perdirbimą ir produktų, pagamintų iš naudotų padangų, rinkas.

Jame teigiama, kad maždaug 86 procentai automobilių padangų (neįskaitant kitų sektorių) buvo sėkmingai perdirbtos per 12 mėnesių iki 2023 m. birželio pabaigos, tačiau šis skaičius yra mažesnis nei 90 procentų, pasiektų 2019–2020 finansiniais metais.

Taip pat teigiama, kad 22–23 m. sąvartynuose buvo išvežtas didžiausias padangų atliekų kiekis per pastaruosius penkerius metus.

Padangų gamintojai, įskaitant „Michelin“, „Bridgestone“, „Goodyear“ ir „Continental“ – geriausiai parduodamus prekės ženklus pasaulyje, taip pat susidūrė su didesne pigesnių konkurentų konkurencija.

Tiek „Michelin“, tiek „Continental“ pardavimų apimtys sumažėjo 4,6 ir 4,1 procento pirmąjį 2024 m. ketvirtį (nuo sausio iki kovo imtinai), sulėtėjus naujų automobilių pardavimui Europoje.

Jie susiduria su tolesniais iššūkiais, nes 2030 m. įsigaliosiantys Euro 7 reglamentai išplečia per išmetimo vamzdį išmetamų teršalų įstatymus, įtraukiant padangų dilimą ir padangų toksiškumą, įskaitant jų gamyboje naudojamas kancerogenines chemines medžiagas.

2024 m. liepą „Jaguar Land Rover“ (JLR) paskelbė, kad nuo 2025 m. „Range Rover“ elektra varomas visuose naujuose automobiliuose naudos natūralios gumos padangas, pagamintas italų prekės ženklo „Pirelli“.

„Pirelli“ JLR tieks daugiau nei 250 000 natūralaus kaučiuko padangų, sertifikuotų Forest Stewardship Commission (FSC).

Paštas Europoje įvestas naujas padangų įstatymas, Australijos reguliuotojai stebi – ataskaita pirmą kartą pasirodė Vairuoti.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -