Didžiausias visų laikų automobilio variklis gamino mažiau galios nei Golf R

8029dd0c-5093-517e-b288-63e305850000.webp


Reikalingo įrodymo dydis ne visada svarbus? Didžiausias kada nors pagamintas automobilio variklis buvo 28,4 litro darbinio tūrio, tačiau gamino mažiau galios nei hečbekas.

Šiomis dienomis variklių dydžiai mažėja ir mažėja, nes automobilių markės kovoja, kad sumažintų išmetamų teršalų kiekį, tačiau kažkada buvo laikotarpis, kai, norint važiuoti greitai, reikėjo važiuoti dideliu.

SUSIJĘS: Šis 80 080 kW turbodyzelinis variklis yra galingiausias variklis pasaulyje

Norėdami rasti didžiausią automobiliui sukonstruotą benzininį variklį, turime grįžti į XX a. pradžioje, kai automobilis tik pradėjo kilti kaip asmeninio transporto priemonė.

Turėkite omenyje, kad automobiliai buvo naudojami tik nuo 1886 m., tačiau tik po kelerių metų žmonės jau eksperimentavo, kiek jie galėtų juos nustumti.

Tai 1909 m., o „Blitzen Benz“ ką tik panaikino sausumos greičio rekordą, su 21,5 litro keturių cilindrų varikliu pasiekęs 202,7 km/h.

Kad nebūtų pralenktas, italai pradėjo dirbti kurdami kažką dar didesnio, geresnio ir greitesnio nei vokiečiai. Vos per metus Italijoje, Turine, nuo gamybos linijos nuriedėjo didžiulis žvėris automobilis.

„Fiat“ kažkaip sukūrė ir į metalinę važiuoklę įdėjo 28,4 litro keturių cilindrų variklį, užmetė keturis ratus ir pavadino S76.

„Turino žvėris“ pramintas S76 1913 m. pasiekė maksimalų 213 km/h greitį, bet, deja, tai niekada nebuvo oficialiai užregistruota.

Turėdami sausumos greičio rekordus, turite per valandą apsisukti ir dar kartą dideliu greičiu važiuoti priešinga kryptimi. Tačiau istorija byloja, kad šalia juostos buvo tramvajaus bėgiai, o tramvajaus vairuotojas atsisakė pajudėti, kad S76 galėtų važiuoti atgal, nes tai „pažeistų jo tvarkaraštį“.

Nors 213 km/h šiandien neatrodo daug, 1913 m. tai buvo greičiausias dalykas pasaulyje. Ne tik greičiausia keliu važiuojanti ar keturratė transporto priemonė, bet ir greičiausia kada nors. Palyginimui, greičiausias lėktuvas tuo metu siekė 203,85 km/val.

Įdomiausias dalykas apie S76 yra tai, kad keturių cilindrų variklis pagamino mažiau galios nei 2022 m. Volkswagen Golf R 2,0 litrų keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi, kuris yra 14 kartų mažesnis nei S76 variklis. Palyginus, S76 pagamino tik 216 kW, o Golf R – 235 kW.

Gali atrodyti, kad tai neįtikėtinai neefektyvus 28,4 litro variklis, sudarantis tik 216 kW, bet kur šis variklis iš tikrųjų spindėjo, buvo jo sukimo momentas. Jis sukūrė neįtikėtiną 2712 Nm sukimo momentą, kuris, žiūrint į perspektyvą, yra 22 Kia Picanto traukos galia.

Taip pat verta pasidžiaugti, kad beveik 3000 Nm sukimo momentą varė dvi grandinės ir besisukantys ratai, ne platesni, nei šiandien rastumėte ant kalnų dviračio.

Sukimo momentas buvo pagrindinis S76 dėmesys dėl jo tikslo: važiuoti kuo greičiau. Esant 1000 aps./min., kaip ir šiuolaikinio automobilio tuščiąja eiga, „Fiat“ su aukščiausia pavara įveiks 200 km/val.

Kad palyginimai būtų dar baisesni, S76 stūmoklio dydis buvo 190 mm, palyginti su Suzuki Ignis, kurio 1,2 litro keturių cilindrų stūmoklis yra 73 mm.

Oficialių šio mamuto variklio degalų sąnaudų duomenų nėra, tačiau 2017 metais Duncanas Pittaway, S76 savininkas, nuvažiavo šimtmečio senumo Fiat 160 mylių (257 km) iki Goodwoodo greičio festivalio.

Pittaway papasakojo Goodwood YouTube kanalas kad jis 11 kartų sustojo pripildyti 10 galonų (38 litrų) degalų baką. Turėdami šią informaciją galime daryti prielaidą, kad jo degalų sąnaudos siekė 148–163 litrus 100 km, bet greičiausiai tai būtų arčiau 100 l/100 km.

Buvo pagaminti tik du S76 ir tik vienas išliko po to, kai „Fiat“ 1911 m. vieną išskyrė dalimis, o kitą pardavė Rusijos princui Borisui Soukhanovui.

Detalės apie jo nuosavybės laikotarpį yra miglotos, panašiai kaip daugelis įrašų, susijusių su prieš Pirmąjį pasaulinį karą pagamintais automobiliais, tačiau teigiama, kad automobilis atsidūrė Australijoje, kur buvo išardytas 28,4 litro variklis ir pakeistas amerikietišku „Stutz“. variklis.

Manoma, kad automobilis nukrito į griovį Armadale mieste, Vakarų Australijoje, 1920-ųjų pradžioje, treniruodamasis paplūdimio lenktynėse. Jis buvo paliktas ten pūti daugiau nei 80 metų, kol Duncanas Pittaway'us pradėjo jį restauruoti ir rekonstruoti naudodamas originalų 28,4 litro keturių cilindrų variklį.

Nenuostabu, kad po to, kai buvo sukurtas S76, variklis buvo parduotas naudoti orlaiviuose. „Fiat“ pagamino tik šešis variklius, kurie buvo montuojami ant „Forlanini“ dirižablių, tačiau išliko tik vienas, o dabar jis yra Italijos Politecnico di Torino universiteto istorinio variklio instaliacijos dalis.

Deja, tokio didelio variklio tikriausiai daugiau niekada nepamatysime sumontuoto automobilyje, jau nekalbant apie specialiai automobiliams skirtą. Ir ne, vienas iš jų netilps jūsų Honda Civic.

Paštas Didžiausias visų laikų automobilio variklis gamino mažiau galios nei Golf R pirmą kartą pasirodė Vairuoti.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -